Κεφάλαιο 51

1.8K 216 15
                                    

Rose's pov:

Βλέπω τον Χάρι να έχει στην αγκαλιά του την γιασμιν και να φιλιούνται. Έχουν και οι δυο σεντόνια γύρω τους πράγμα που δείχνει τι κάνανε προηγουμενως. Δάκρυα απειλούν τα μάτια μου πάλι αλλά δεν θα κλάψω! Όχι μπροστά του τουλάχιστον...

Με το που με βλέπει με κοιτάει στα μάτια και προσπαθεί να μου πει κάτι αλλά δεν θέλω να ακούσω τίποτα.

Γ- Ω γεια σου... Συγγνώμη για αυτό που είδες δεν ήθελα να το μάθεις έτσι... Δεν νομίζω να σε ξυπνήσαμε χθες το βράδυ έτσι; Ελπίζω πως όχι... Αν και ο Χάρι είναι τόσο καλός που δεν άντεχα να μην φωνάζω... Είναι πραγματικά απίθανος! Σε πειράζει που θα μείνω και το μεσημέρι; (λέει με ψεύτικη ευγένεια ενώ με κοιτάει με ένα βλέμμα γεμάτο κακία)

R-οχι όχι... Κάντε την δουλειά σας... (λέω στεναχωριμενα και ανεβαίνω στο δωμάτιο μου)

Ανοίγω το Skype και παίρνω την Στεφ.

Σ- τόσο γρήγορα;

R- στεφ δεν είμαι καλά (λέω κλαψουρίζοντας ενώ δάκρυα κυλάνε από τα μάτια μου)

Σ- τι σε έκανε το γομάρι να τον σαπίσω στο ξύλο;

R- έφερε την Τσουλαρα εδώ και το κάναν όλη μέρα...

Σ- την γιασμιν; Α τον πούστη! Οπότε δεν μιλήσατε ε;

R-οχι...

Σ- μην ανησυχείς θα φύγει και αν δεν φύγει θα την διώξεις για να μιλήσετε! Χωσ'του ένα χαστούκι από εμένα γιατί πραγματικά το αξίζει!

R- στεφ τι θα κάνω; Τον αγαπώ πολύ γαμω!

Σ- το ξέρω γλυκιά μου αλλά πρέπει να προχωρήσεις στην ζωή σου. Βρες κάποιον που αξίζει την αγάπη σου...

R- Μου είναι δύσκολο...

Σ- νομιζω ξέρω έναν που μπορεί να σε βοηθήσει...









Ξέρω ξέρω μικρό κι αυτό αλλά αποκαλυπτικό!!!
Την απάτησε με την Γιασμιν! Αλλά έχει λόγο ο Χάρι που το κάνει αυτό! Θα μου πείτε, ποιος ηλίθιος λόγος θα είναι να την πληγώσει τόσο πολύ αφού είπε ότι την αγαπάει; Κι όμως, συνέβη κάτι το πρωί στο Λ.Α. πριν ξυπνήσει η Ροουζ που άλλαξε την συμπεριφορά του Χαρούλη...
Θα το μάθουμε μετέπειτα όμως στην δική του οπτική πλευρά...
Επόμενο μάλλον αύριο θα μπει, μέχρι την επόμενη φορά φιλιά πολλά :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

Ο Ετεροθαλής αδερφός μου... #Wattys2016Место, где живут истории. Откройте их для себя