Luke's pov:
Βγαίνει η Στεφ από το δωμάτιο κλαίγοντας με λυγμούς, αφήνοντας με μόνο με αυτήν.
Κάθομαι κοντά της και την χαζεύω. Και πάλι είναι τόσο όμορφη! Γαμώτο παρόλο που με 'χρησιμοποίησε' για να ξεπεράσει τον Χάρι, την ερωτεύτηκα!
Το ήξερα ότι δεν ένιωθε κάτι πραγματικό. Δεν με κοιτούσε όπως κοιτούσε τον Χάρι... Δεν γυάλιζαν τόσο πολύ τα μπλε της μάτια... Αλλά αφού ένιωθα τα χείλη της στα δικά μου, ένιωθα μια αίσθηση σιγουριάς. Ένιωθα ότι ήταν δικιά μου. Μάλλον λάθος αίσθηση είχα...
Λ- Αχ Ροουζ... Δεν ξέρω τι να σου πω. Μπορεί και να μην με ακούς και να μιλάω άσκοπα περνώντας με για τρελό. Πάντως όντως είμαι τρελός. Για εσένα... Σε αγάπησα πολύ... Από τότε που πήγαμε πίσω από το σχολείο, δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου. Μάλλον το γεγονός ότι 'τα είχαμε' με βοήθησε στο να αναπτύξω τα αισθήματα μου για εσένα.
Είσαι πανέμορφη και τόσο ποθητή από πολλούς ακόμα και αν δεν το πιστεύεις! Πολλοί ήταν αυτοί που τους άρεζες αλλά δεν είχαν καμία ελπίδα να σε πλησιάσουν. Όταν μπήκες στην ομάδα χάρηκα που θα είμαι πιο κοντά σου. Και έφτασα αρκετά κοντά σου! Πιο κοντά από τους περισσότερους... Αλλά φυσικά όχι τον Χάρι. Ο Χάρι είναι ο μόνος που σε έμαθε. Όσο πιο πολύ γίνεται φυσικά! Όλο και κάποιο μυστικό θα κρύβεις...
Ακόμα κι έτσι, στα τόσα σωληνάκια, είσαι υπέροχη. Δεν σου κρατάω κακία που μου συμπεριφέρθηκες έτσι, ήσουν ερωτευμένη με τον Χάρι όσο εγώ με εσένα. Εντάξει μάλλον εσύ τον αγαπούσες πιο πολύ...
Πάντως, εγώ ακόμα σε αγαπώ. Πάντα θα σε αγαπώ. Ήσουν ο πρώτος μου έρωτας. Και ελπίζω όχι ο τελευταίος...
Προσπαθώ πολύ να σε ξεχάσω αλλά όλο και κάτι θα σε θυμίσει. Δεν μετανιώνω όμως που σε αγάπησα. Με βοήθησες να μάθω πως πραγματικά νιώθεις όταν ερωτεύεσαι. Πιο παλιά, απλά έβλεπα μια κοπέλα και μου άρεζε. Μόνο αυτό. Αλλά με εσένα ήταν διαφορετικά... Ένιωσα πραγματικά τον έρωτα. Και σου είμαι ευγνώμων για αυτό...
Με βοήθησες να δω τον κόσμο από μια διαφορετική ματιά, να νιώσω όμορφα με τον εαυτό μου επειδή σε έκανα χαρούμενη. Νόμιζα πως εγώ ήμουν η αιτία που σε έκανα χαρούμενη. Μπορεί και όντως να χαιρόσουν χάρη σε εμένα.. Δεν ξέρω...
Το γεγονός ότι είχα σχέση μου έδινε αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό. Νόμιζα ότι άξιζα να αγαπηθώ. Αλλά τώρα, δεν είμαι και σίγουρος...
Σε ευχαριστώ Ροουζ. Τώρα πια ξέρω πως θα φερθώ όταν ερωτευτώ. Ξέρω πως να κρατήσω το άτομο που αγαπώ κοντά μου και να του δείξω τα αληθινά μου συναισθήματα. Δυστυχώς έπρεπε να το πάθω για μα το μάθω...
VOUS LISEZ
Ο Ετεροθαλής αδερφός μου... #Wattys2016
Fanfiction΄΄ Ένα έχω μόνο να πω: καλώς όρισες στην ομάδα μας... ΄΄ Η ζωή της 17χρονης Rose Stevens ήταν ήρεμη και κυλούσε ομαλά. Έκανε παρέα με την κολλητή της Steph και ασχολιόταν με το πάθος της που δεν ήταν άλλο παρά το kick boxing. Όμ...