Κεφάλαιο 75

2K 220 12
                                    

Rose's pov:

G- Ροουζ είσαι κακιά! Πολύ κακιά!

R- το ξέρω μικρή..

G- σου έχω πει να μην με λες μικρή! Γιατί σκότωσες εκείνη την καλή κυρία; Είχε και έναν μικρό γιο!

R- και εγώ που να το ξέρω; Δεν θα πήγαινα να ρωτήσω για την οικογένεια της! Σε αποστολή ήμουν!

G- δεν θα έπρεπε καν να την σκοτώσεις! Ροουζ με τρομάζεις... Αν δουν ότι είσαι κακιά, δεν θα με αφήνουν να σε βλέπω!

R- δεν σε φταίω εγώ...

G- θα μπορούσες να ήσουν πιο καλή! Ας πουμε, να μην την σκότωνες αλλά να της έλεγες ψέματα ότι είσαι εκπαιδευόμενη εκεί και ότι θέλεις να μάθεις κάποια πράγματα και έτσι να φορούσες μια τέτοια στολή! Ή απλά να την υπνότιζες!

R- εγκληματίας είμαι περίμενες να κάνω κάτι από αυτά που είπες; Σκεφτόμαστε γρήγορα και αποτελεσματικά. Αν την άφηνα ζωντανή, μπορεί να έκανε κατάθεση στην αστυνομία... Δηλαδή έτσι κι αλλιώς, πίσω από τα κάγκελα θα βρισκόμουν...

G- ναι όμως με τόσα άσχημα πράγματα που έκανες καλά κάνουν και είσαι εδώ!

R- δεν γαμιεσαι...

G- ιιι!! Βλασφήμισες μπροστά μου!! Είσαι πολύ κακιά Ροουζ! (λέει και αρχίζει να κλαίει)

R- ω έλα τώρα... Σοβαρά θα κλάψεις;

G- ναι! Δεν ντρέπομαι! Θα κλάψω γιατί δεν περίμενα ποτέ κάτι τέτοιο από μια φίλη μου!

R- έγινα μέλος σε αυτήν την συμμορία και με έμαθαν να κάνω αυτά τα πράγματα, τα οποία μετά με προσταζαν να τα εφαρμόσω!

G- ναι όμως γιατί να γίνεις μέλος της συμμορίας;!

R- αν δεν είχα γίνει μέλος, δεν θα γινόταν τίποτα με τον Χάρι!
Δεν μιλάει. Ρουφάει την μύτη της και λέει μετά από λίγο:

G- έχεις δίκιο συγγνώμη... Απλά θα στεναχωρηθώ άμα δεν σε βλέπω... Είσαι η μόνη μου φίλη...

Υπό άλλες συνθήκες, αυτό θα με άγγιζε αλλά τώρα όχι. Έχω γίνει αναίσθητη...

Ένα κουδούνι χτυπάει και ξυπνάω χωρίς να την χαιρετήσω. Καλά μωρέ δεν θα παρεξηγηθεί για μια φορά... Ελπίζω... Μόνο και μου κάνει κήρυγμα για αυτό!

Φ(ύλακας)1- Καλά Χριστούγεννα (λέει και γελάει μαζί με τον άλλον φύλακα)

R- σαν δεν ντρέπεστε... Δεν φτάνει που σαπίζουμε εδώ μέσα, μας κοροϊδεύετε και από πάνω... Αν ήσασταν εσείς στην θέση μας πως θα νιώθατε;

Ο Ετεροθαλής αδερφός μου... #Wattys2016Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang