Κεφάλαιο 65

1.8K 222 19
                                    

Rose's pov:

Τα τακούνια της χτυπάνε στο πλακάκι καθώς, όπως καταλάβατε, περπατάει αργά και σταθερά μέχρι το ζευγάρι.

Ένα μαύρο δερμάτινο παντελόνι καλύπτει τα μακρυά πόδια της ενώ έχει ένα επίσης μαύρο μπλουζάκι, κοντομάνικο. Τα μαύρα γυαλιά ηλίου κρύβουν τα μάτια της αλλά όλοι ξέρουμε ποια είναι. Τα καστανά μαλλιά της είναι πιασμένα σε μια ψηλή αλογοουρά ενώ στο αψεγάδιαστο πρόσωπο της είναι ζωγραφισμένο ένα υπερήφανο χαμόγελο. Ναι, είναι η Mary Peterson! Την κάτσαμε!

Γυρνάω προς τον μπαμπά, ο οποίος έχει καταχλωμιάσει και ψάχνει κάτι μέσα από το σακάκι του.

?- Nick Stevens... Πόσα χρόνια έχουμε να βρεθούμε; 16; Μάλλον... Τι κρίμα που θα είναι η τελευταία φορά που θα δεις είτε εμένα είτε οποιονδήποτε άλλο...

Ν- μην είσαι σίγουρη... (λέει και εμφανίζει ένα όπλο!)

Σημαδεύει την γυναίκα αλλά αυτή γελάει!

?- Ωω Νικ... Λες και δεν με ξέρεις...

Ορμάει πάνω του και του χώνει μια μπουνιά. Εντωμεταξύ, οι καλεσμένοι τρέχουν πανικόβλητοι, όλοι εκτός από εμένα. Εγώ, έχω μείνει στην θέση μου με το στόμα ανοιχτό και παρακολουθώ την 'παράσταση'

Δυο άνδρες πλησιάζουν τον πατέρα μου αλλά αυτός αρπάζει την Ανν και ακουμπάει την κάνη του όπλου στο μέτωπο της.

Η- you son of a bitch! * (φωνάζει και τρέχει κατά πάνω του αλλά τον σταματάει η πράκτορας)

Διάφορες τσιρίδες ακούγονται ακόμα στον χώρο δημιουργώντας μου πονοκέφαλο! Ο μόνος άνθρωπος που είναι λογικό να φωνάζει είναι η Ανν!

Η- άσε με μαλακισμένη να τον σαπίσω στο ξύλο!

Μ(αιρη)- Ηρέμησε παιδί μου! Παρεπιπτωντος, μου φαίνεσαι γνωστός... Σε ξέρω από κάπου;

Η- από που να σε ξέρω εγώ κυρά μου; Δεν ασχολούμαι με ηλικιωμένους...

Μ- όχι και ηλικιωμένη! Είμαι πιο μικρή από την μητέρα σου...

Η- καλά ντε μην παρεξηγείσαι!

Γυρνάει αυτή και με κοιτάει. Τα μάτια της ανοίγουν διάπλατα άλλα λιγότερο το στόμα της. Ένα... Πικρό χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλη της πριν ξαναεπιστρεψει στο ανέκφραστο πρόσωπο της, χωρίς βέβαια να έχει πάρει το βλέμμα της από πάνω μου.

Κοιτάω προς τον μπαμπά ο οποίος έχει τα χέρια του πίσω από την πλάτη του και ο ένας αστυνόμος του βάζει χειροπέδες. Ο άλλος λέει:

Ασ- Nick Stevens συλλαμβάνεσαι για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών και χορήγηση τους σε ανηλίκους. Έχεις το δικαίωμα να μην μιλήσεις, ο, τι και να πεις θα τεθεί εναντίον σου στο δικαστήριο

Το στόμα μου ανοίγει από την έκπληξη! Τι... Τι εννοεί... Έμπορος ναρκωτικών;! Πότε;! Γιατι;! Για αυτό δεν ερχόταν ποτέ σπίτι!

" έχω να συναντήσω επιχειρηματίες! "

Παπαριές! Μου έλεγε ψέματα όλον αυτόν τον καιρό! Φοβάμαι αν έχει δώσει και σε εμένα κάτι!

Βουρκώνω και πάω προς την Ανν η οποία κλαίει με λυγμούς στην αγκαλιά του Χάρι

Αν- Χάσου από μπροστά μου κόρη εγκληματία! Μην τυχών σε ξαναδώ μπροστά μου!

Δάκρυα κυλάνε στα μάγουλα μου ενώ κάτι πάει να πει ο Χάρι αλλά δεν μένω άλλο εκεί. Τρέχω έξω από το κτήριο. Γαμώ τις γόβες μου γαμώ!

Όταν πια βρίσκομαι έξω, ο καθαρός αέρας χτυπάει το πρόσωπο μου και κλείνω τα μάτια μου. Όταν τα ανοίγω ξανά, αντικρίζω μια καταστροφή!

Κόσμος αναστατωμένος, τρέχει από εδώ κα από εκεί, γυναίκες και παιδιά κλαίνε, άλλοι προσπαθούν να βοηθήσουν μια γιαγιά που λιποθύμησε, από δίπλα η κηδεία να έχει τελειώσει και να έχουμε κι από εκεί κλάμα, όλα έγιναν πούτσα! Βρεγμένη! (σορρυ)

Βλέπω τον μπαμπά να μπαίνει στο περιπολικό και λέει:

Ν- μην ανησυχείς αγάπη μου... Όλα όσα άκουσες είναι ψέματα! Θα βγω από εκεί μέσα!

R- εύχομαι να σαπίσεις εκεί πέρα! (λέω βουρκωνοντας πάλι) κι έλεγες την μαμά κακιά...

Η άλλη ξεροβήχει από πίσω ενώ ο μπαμπάς με κοιτάει με άγριο βλέμμα πριν μπει στο αμάξι.

Μ- μικρή αναγκαστικά τώρα...

R- ΣΚΑΣΕ ΚΙ ΕΣΥ ΜΩΡΗ ΚΑΡΙΟΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ! ΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ! (την διακόπτω)

Τρέχω μακρυά της και με το που εντοπίζω τον Λουκ, τρέχω στην αγκαλιά του

Λ- μην ανησυχείς μωρό μου... Είμαι εγώ εδώ για εσένα..











Χεευυ παιδιά!!! Είμαι υπερβολικά χαρούμενη σήμερα, αφού είναι τα γενέθλια του άνδρα μου!! :Ρ Συγγνώμη που άργησα να βάλω, ήμασταν έξω για ποτό και δεν προλάβαινα! ΧD :P
Tώρα ας γίνουμε ρεαλιστές δεν πρόκειται να τον δω πότε :"(
Δεν θέλω να χαλάσω το ηθικό και για αυτό, θα βάλω άλλο ένα κεφαλαιακι σήμερα!! (κι εγώ σας αγαπώ)
Το θέμα μας!: Η πράκτορας ήταν αυτή που διέκοψε τον γάμο αλλά όχι για να συλλάβει την Ροουζ! Ο μπαμπάς της έκρυβε πολλά μυστικά τελικά! Περιμένω αντιδράσεις στα σχόλια!
Μέχρι την επόμενη φορά φιλιά πολλά :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

Υ. Γ. * καλά το αγγλικό το κατέχω πολύ! :Ρ :")

Ο Ετεροθαλής αδερφός μου... #Wattys2016Donde viven las historias. Descúbrelo ahora