Harry's pov:
Ξυπνάω γυμνός και δίπλα μου η Γιασμιν. Φυσικά... Πάλι ήπια πολύ χθες...
Κάθομαι κανονικά στο κρεβάτι και την κοιτάω. Δεν έχει καμία σχέση με ΑΥΤΉΝ... Είναι διαφορετικές... Καμία δεν είναι όπως ΑΥΤΗ...
Φοράω το μποξερακι μου και πάω στην κουζίνα. Είχα συνηθίσει το μεγάλο σπίτι... Τώρα, μένουμε σε ένα μικρό διαμέρισμα εγώ και η μαμά. Αλλά από το να μένουμε στους δρόμους...
Η καημένη δεν έχει φύγει από το νοσοκομείο, κάνει υπερωρίες για να μην χρωστάει. Φυσικά, όταν έρχονται μεγάλοι λογαριασμοί τους πληρώνω με τα λεφτά των αποστολών. Δεν θέλω να ξέρω που θα ήμασταν και τι θα κάναμε αν δεν είχα αυτά τα λεφτά...
Φτιάχνω έναν καφέ και λίγο πριν γυρίσω, νιώθω τα χέρια της γύρω από την μέση μου και τα χείλη της στον λαιμό μου
Γ- καλημέρα...
Η- μέρα..
Γ- ακόμα νεύρα έχεις από χθες το βράδυ;!
Η- μην νευριαζεις! Δεν φταις σε κάτι... Ο μπάσταρδος ο Λουκ φταίει...
Γ- τι έκανε πάλι;
Η- τίποτα που να σε αφορά...
Γ- ναι όμως παραλίγο να με χτυπήσεις χθες!
Η- έπαιζες με τα νεύρα μου!
Γ- καλά ντε... Ακόμα σε επιρεάζει το αλκοόλ; Δεν έφυγε; Ακόμα και μετά από το χθεσινοβραδινό; (λέει και με φιλάει)
Η- το αλκοόλ κυλάει στις φλέβες μου...
Γ- Ααα κατάλαβα...
Κάθομαι στο τραπέζι και κάθεται στο πόδια μου. Η ώρα στο ρολόι λέει 11:30 και απορώ πως δεν με πήρε ακόμα τηλέφωνο ο Πίτερ.
Χίλια χρόνια θα ζήσει. Γαμώτο...
Η- έλα τι έγινε;
Π- τι να γίνει;! Επειδή ο αγαπητός μας Λουκ άλλαξε τα σχέδια του, τώρα εγώ παρακολουθώ την κοπελιά να δω που είναι το σπίτι!
Η- τον πούστη!
Π- ασχολείται πολύ με τα γκομενικά και εκνευρίζομαι! Αλλά τι γκομενικά...
Η- Εϊ γιααα ηρέμησε!
Π- καλά ντε δεν είπα τίποτα! Απλά έχω ακόμα αυτή την λαχτάρα να την γαμήσω...
Η- κάτσε περίμενε Μαλάκα δεν πρόκειται να σου κάτσει!
Π- το ξέρω ρε πούστη μου! Αλλά θα την ήθελα πολύ γυμνή στο κρεβάτι μου..
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο Ετεροθαλής αδερφός μου... #Wattys2016
Fanfiction΄΄ Ένα έχω μόνο να πω: καλώς όρισες στην ομάδα μας... ΄΄ Η ζωή της 17χρονης Rose Stevens ήταν ήρεμη και κυλούσε ομαλά. Έκανε παρέα με την κολλητή της Steph και ασχολιόταν με το πάθος της που δεν ήταν άλλο παρά το kick boxing. Όμ...