Κεφαλαίο 66

2.2K 225 11
                                    

Rose's pov:

Μετά από μια εβδομάδα...

Μετά από αυτό που έγινε στην εκκλησία, έχω εγκαταλείψει το σπίτι. Το πούλησα σε πολλή καλή τιμή και έφυγα από εκεί. Όλα τα λεφτά του πατέρα μου τα δώρισα σε φιλανθρωπίες. Δεν τα θέλω αυτά τα χρήματα. Ποιος ξέρει πως τα έβγαλε αυτά τα λεφτά. Θα είναι τόσο βρώμικα...

Νοίκιασα ένα μικρό σπίτι κάπου κοντά στο σχολείο και μετακινούμαι με το ποδήλατο μου. Ευτυχώς που έχω αυτά τα 10 εκατομμύρια από την αποστολή. Προσπαθώ αυτά να μην τα ξοδεύω και να τα κρατάω στην τράπεζα αλλά δεν γίνεται. Πληρώνομαι σαν σερβιτόρα και δασκάλα kick boxing που δουλεύω αλλά καμία φορά όταν έρχονται βαρβάτοι οι λογαριασμοί, παίρνω μερικά λεφτά από εκεί. Όλα καλά...

Ο Άλλαν δεν έχει βρει και πολλά για την Μαίρη αν και δεν το βλέπω να καταλήγει πουθενά... Αυτή σίγουρα θα έχει μάθει τα ονόματα μας, απλά περιμένει... Δεν ξέρω τι, αλλά ακόμα δεν έχει κάνει την έφοδο της... Πράγμα ύποπτο και παράξενο... Μας κρατάει σε αγωνία.

Με τον Χάρι, δεν έχω μιλήσει καθόλου. Από ο, τι φαίνεται με μισεί, αφού ο πατέρας μου πλήγωσε έτσι την μητέρα του. Δεν μου μιλάει αλλά με βοηθάει να τον ξεπεράσω...

Το κινητό μου χτυπάει και το σηκώνω βαριεστημένα

R- ναιιιι;

Λ- έλα μωρό μου, τι έχεις;

R- τίποτα αγάπη μου απλά βαριέμαι

Λ- ο αρχηγός μας θέλει δυο σπίτι του

R- καλά πες του έρχομαι

Μένω με τα ρούχα που φορούσα (εικόνα πάνω) και φοράω τα ακουστικά μου πριν βγω έξω στην στάση να περιμένω το αστικό. Όταν έρχεται, μπαίνω μέσα και κάθομαι γαλαρία.

Κάποιος με σκουντάει και γυρνάω να τον δω

Ζ- σε πειράζει να κάτσω δίπλα σου;

R- δεν θες να απαντήσω ειλικρινά... Κάτσε...

Στρώνει ωραία και καλά τον χοντρό του κώλο πριν πει:

Ζ- ξέρω ότι με αντιπαθείς πολύ...

R- τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό; (ειρωνεύομαι)

Ζ- προχωράω... Απλά... Αγαπώ πολύ την Γιασμιν που καμιά φορά δεν ελέγχω τον εαυτό μου..

R- ναι και;

Ζ- έμ... Πως να το πω...

R- όπως λες και τις κακίες σου

Ζ- τώρα είναι πιο δύσκολο...

R- πρέπει να σκεφτείς καλά τι θα πεις, πριν ρίξεις το φαρμάκι πάνω μου

Ζ- όχι Ροουζ... Θέλω...

R- νά με γαμήσεις πες το

Ζ- όχι! Συγγνώμη εντάξει;!

Τον κοιτάω με ανασηκωμένο φρύδι

Ζ- μην με κοιτάς έτσι! Το εννοώ! Συγγνώμη που πήγα να σε βιάσω εκείνη την ημέρα, συγγνώμη που σε πυροβόλησα, συγγνώμη που σε έβρισα, συγγνώμη που σε υποτίμησα... Συγγνώμη που σε πλήγωσα...

R- πάλι πήρες την δόση σου έτσι;

Ζ- Ροουζ κόφτο! Δεν το λέω για πλάκα!

Κοιτάω βαθιά στα μάτια του. Γυαλίζουν πολύ και καταλαβαίνω ότι... Το εννοεί όντως!

Ζ- ήμουν μεγάλος μαλάκας απέναντί σου...

R- σε αυτό δεν διαφωνώ...

Ζ- μπορώ να επανορθώσω όμως!

R- ωχ.... Πως;

Ζ- δεν είναι αυτό που νομίζεις... Πρέπει να κάνουμε μια συμφωνία

R- γιατί φοβάμαι;

Ζ- δεν θα έπρεπε... Για να καταλάβεις, ξέρω πως νιώθεις... Αν νιώθεις...

R- δεν είμαι τόσο αναίσθητη όσο φαίνομαι...

Ζ- τότε, ξέρω πως είναι το άτομο που αγαπάς να είναι με κάποιον που δεν μπορεί να του προσφέρει ούτε το ένα δέκατο από αυτά που μπορείς να του προσφέρεις εσύ! Να είναι με κάποιον που δεν τον αγαπάει ενώ υπάρχεις κι εσύ σε εκείνη την ακρούλα όπου σε έχει πετάξει... Να ξέρει ότι τον αγαπαε αλλά να μην σου δίνει σημασία... Μα το χειρότερο από όλα, να σε αγαπάει κι αυτός...

Βουρκώνω καθώς έχω πολύ καιρό να τον σκεφτώ. Να ο μαλάκας τι μου θύμισε! Νευρίασα τώρα! Αν και πιο πολύ, στεναχωρήθηκα...

Έγινα πάλι σκληρή και κλειστή. Έπνιξα ο, τι συναισθήματα είχα για να μην με πνίξουν αυτά. Αλλά τώρα με κατακλύζουν...

Ζ- αυτό που θέλω να πω είναι: θα με βοηθήσεις να χωρίσω τον Χάρι και την Γιασμιν;

Τον κοιτάω ανέκφραστη. Γιατι να θέλει τώρα να συνεργαστεί; Φυσικά, αφού είναι και για το δικό του συμφέρον!

Ζ- ξέρω πως νιώθεις αυτό το κρακ στην καρδιά όταν τους βλέπεις μαζί... Σε παρακαλώ...

Πονάει... Πολύ... Ο τρόπος έκφρασης του και η φωνή του το προδίδουν. Εκτός κι αν είναι καλός ηθοποιός. Δεν ξέρω αν είναι και ιδέα... Αλλά καλύτερα να λυπάμαι παρά να αναρωτιέμαι

Ζ- λοιπόν..;

R- είμαι μέσα...



















Οουυυ!! Νέα, μυστική αποστολή που αφορά μόνο την Ροουζ!! Λέτε τελικά να είναι καλή ιδέα ή θα έρθουν τα πάνω κάτω; (κι εγώ σε αγαπώ Θεοφανία αν και δεν ξέρω αν θα το θυμηθείς)
Ελπίζω να σας άρεσε, λίγο μικρό αλλά έχω και ένα ραντεβού! :Ρ :(
Μέχρι αύριο, φιλιά πολλά :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

Ο Ετεροθαλής αδερφός μου... #Wattys2016Onde histórias criam vida. Descubra agora