Κεφάλαιο 87

2.2K 214 13
                                    

Rose's pov:

Η- ήρθα να μιλήσουμε

R- δεν έχουμε τίποτα να πούμε

Η- έχουμε να πούμε παραπάνω πράγματα από όσα νομίζεις...

R- πως με βρήκες;

Η- δεν ήταν τόσο δύσκολο να σε ακολουθήσω...

R- τι θέλεις;

Έρχεται κοντά μου αλλά εγώ οπισθοχωρώ. Νιώθω τον κρύο τοίχο στις πληγές μου αλλά δεν ματώνουν. Έχουν καιρό να ανοίξουν, και είμαι χαρούμενη για αυτό.

Τοποθετεί τα χέρια του πλάι από το κεφάλι μου ώστε να μην μπορώ να φύγω και κολλάει τα σώματα μας. Η ανάσες και των δυο μας γίνονται πιο βαριές ενώ μπορώ να ακούσω την καρδιά του που χτυπάει ρυθμικά όπως η δικιά μου. Αναστενάζει, στέλνοντας την καυτή του ανάσα πάνω στο πρόσωπο μου. Προσπαθεί να με κοιτάξει στα μάτια αλλά σκύβω το κεφάλι μου. 

Η- Ροουζ κοίτα με...

Ανεβάζω το κεφάλι μου και τα μάτια μου συναντάνε τα δικά του. Ένα κρακ ακούγεται από την καρδιά μου, ενώ βουρκώνω. Έχω να τον δω τόσο καιρό και δεν έχει αλλάξει καθόλου. Εντάξει απλά μάκρυναν λίγο τα μαλλιά του, τίποτα άλλο. Ακόμα και το χαμόγελο του ίδιο έμεινε. Πικρό...

Θέλω κάτι να κάνω, δεν γίνεται να μείνω εδώ γιατί τα πράγματα θα εξελιχθούν διαφορετικά! ΠΟΛΥ διαφορετικά...

Πάω να τον κλωτσήσω αλλά αρπάζει το πόδι μου και το περνάει γύρω από την μέση του, φέρνοντας μας πιο κοντά. Τα χείλη του απέχουν μόνο 1 εκατοστό από τα δικά μου αλλά δεν με φιλάει! Πάει μπροστά αλλά στρίβει λίγο το κεφάλι ώστε να ψιθυρίσει στο αυτί μου:

Η- μην ξεχνάς ότι ξέρω τι θα κάνεις, πριν καν το επιχειρήσεις. Ακούω την σκέψεις σου γατούλα... (λέει και δαγκώνει απαλά τον λοβό του αυτιού μου)

Οι πεταλούδες στο στομάχι μου εμφανίζονται μετά από τόσον καιρό στο άκουσμα του επιθέτου που με αποκάλεσε. Πόσο καιρό έχω να το ακούσω...

Πρέπει να πω κάτι αλλά το στόμα μου έχει στεγνώσει! Σαν να κόπηκε η μιλιά μου με μιας! Τι σκατά παθαίνω έτσι ξαφνικά;! Αυτός φταίει! Μα φυσικά... Όλα γίνονται όταν είναι αυτός... Πάντα όταν είναι αυτός...

Με δυσκολία κάποιες λέξεις βγαίνουν από τα χείλη μου, αδύναμα:

R- για... Γιατί είσαι ε... Εδώ;

Χαμογελάει δαγκώνοντας το κάτω χείλος του. Σοβαρά;! Λες και δεν ξέρει τι μου προκαλεί όταν κάνει έτσι!

Ο Ετεροθαλής αδερφός μου... #Wattys2016Место, где живут истории. Откройте их для себя