Κεφάλαιο 70

2K 230 21
                                    

Rose's pov:

Βρισκόμαστε έξω από το σπίτι του Πάμπλο. Τώρα κάθομαι στο αμάξι μαζί με τον Χάρι καθώς ο Άλλαν εγκαθιστά τις κάμερες και ο Λουκ με τον Πίτερ κρατάνε τσίλιες. Εγώ και ο Χάρι, τον παρακολουθούμε να στρώνει το τραπέζι της κουζίνας φορώντας ένα κουστούμι. 

Ένα μαύρο αμάξι, χωρίς πινακίδες φυσικά, σταματάει έξω από το σπίτι του και αυτή βγαίνει έχοντας ένα μαύρο κοντό φόρεμα.

Η- ωωω μανούλι... 

R- σκάσε Χάρι... 

Η- ζηλεύεις; 

R- φυσικά και όχι! Τι να ζηλέψω από αυτήν; Δεν με λυπάσε; 

Η- καθόλου μωρό μου... (λέει και μου στέλνει φιλάκια) 

Η καρδιά μου φτερούγισε αλλά την αγνόησα. 

Η- θα μάθω που ήσουν... 

R-τι σε ενδιαφέρει; 

Η- δεν θέλω να πήγαινες με κακές παρέες... 

R- όποτε σε συμφέρει με σκέφτεσαι... 

Η- πάντα σε σκέφτομαι... 

Αναστενάζω και κοιτάω το σπίτι μέσα από τα κιάλια μου. Κάθονται στο σαλόνι και πίνουνε κρασί. Κόκκινο για την ακρίβεια... ΄΄Τυχαίνει΄΄ να μην φαίνεται το πρόσωπο της αφήνοντας μας να βλέπουμε μόνο αυτόν. Την πλησιάζει πολύ αλλά αυτή τραβιέται. Κάθεται στο τραπέζι της κουζίνας και τον περιμένει να έρθει. Χα! Το παίζει δύσκολη η τσούλα! 

Η- χαχαχα τι πράγματα σκέφτεσαι πάλι... 

R- ο, τι θέλω. Σταμάτα να ασχολείσαι!

Η- αφού σου είπα δεν εξαρτάται από εμένα... 

R- καλά καλά... 

Τρώνε αργά και μιλάνε δηλαδή κάνουν κάτι καθόλου ενδιαφέρον. 

"Είμαστε μόνοι σε ένα αμάξι και δεν μπορώ να την αγγίξω! Θα μπορούσα να της κάνω τόσα πολλά εδώ μέσα... "

Τον χτυπάω στον ώμο και φωνάζει:

Η- αου! 

R-  μην σκέφτεσαι έτσι! 

Η- μα γιατί; (λέει και με πλησιάζει) 

Τα χείλη του σχεδόν ακουμπάνε τα δικά μου και νιώθω την καυτή ανάσα του πάνω μου. Αυτό που τόσο ποθούσα, χωρίς να το δείχνω, το κάνει. Ενώνει απαλά τα χείλη μας και η θερμοκρασία μου αυξάνεται κατακόρυφα! Περνάει τα χέρια του γύρω από την μέση μου και πάω από πάνω του για να είμαι πιο κοντά του. Νιώθω την πρισμενη στήση του στην περιοχή μου αλλά βαθαίνω το φιλί μας. Είναι τόσο έντονο, φιλιόμαστε σαν να εξαρτόμαστε από αυτό, είναι το οξυγόνο μας! Δεν ξέρω τι κάνω χωρίς αυτό...

Ο Ετεροθαλής αδερφός μου... #Wattys2016Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ