Κεφάλαιο 76

1.8K 229 38
                                    

Rose's pov:

Ν- έπρεπε να το φανταστώ ότι εσύ ήσουν το νέο μέλος της συμμορίας...

R- δεν είσαι θυμωμένος έτσι;

Ν- όχι... Είμαι περήφανος για εσένα Ροουζ... (λέει και χαϊδεύει την παλάμη μου)

Κλείνω τα μάτια μου και όταν τα ξανανοίγω η έκφραση του προσώπου μου γίνεται σοβαρή, όπως και η χροιά της φωνής μου

R- θα φύγω από εδώ μέσα μπαμπά

Ν- μα είναι αδύνατο

R- το μόνο πράγμα που είναι αδύνατο είναι να είναι κάτι αδύνατο

Ν- χαίρομαι που θυμάσαι τι σου λέω...

R- θα τα καταφέρω μπαμπά. Με κάθε κόστος...

Ν- καν'το αγάπη μου... Σου αξίζει να είσαι ελεύθερη..

R- θα ελευθερώσω και εσένα!

Ν- όχι... Άσε με εμένα... Θα βρω τον δικό μου δρόμο...

R- θέλω να σε ρωτήσω κάτι άλλο

Ν- ο, τι θέλει η κορούλα μου

R- από που γνωρίζεστε με την Μαίρη;

Δεν προλαβαίνει να απαντήσει καθώς αυτή μπαίνει μέσα

Μ- τέλος χρόνου

Ν- αχ Μαίρη... Πάντα τόσο αφελής...

Μ- σκάσε Νικ

Ν- κι εγώ σε αγαπώ... Αγάπη μου συγνώμη που δεν περάσαμε όπως φανταζόμασταν τα Χριστούγεννα μας. Θα ήθελα πολύ να σου κάνω δώρο εκείνο το φόρεμα που είχες δει

R- δεν πειράζει μπαμπά... Χαίρομαι που τουλάχιστον είμαι ζωντανή...

Βγαίνουμε από το δωμάτιο και με οδηγεί πίσω στο κελί μου, αμίλητη.

R- επίτηδες το έκανες έτσι; Για να μην μάθω ποια είσαι και τι σχέση έχεις με τον πατέρα μου!

Μ- θες τόσο πολύ να μάθεις;

R- ναι

Μ- έλα

Μπαίνουμε στο γραφείο της και κάθομαι στην καρέκλα μπροστά από την έδρα της. Κάθεται απέναντί μου και αντί να ανάψει τις λάμπες, ανάβει την λάμπα του γραφείου της. Το έντονο κίτρινο φως είναι αρκετό για να φωτίσει το πρόσωπο της και το δικό μου παραμενοντας το οτιδήποτε άλλο μαύρο. Αρκετά spooky αλλά γαμάτο!

Μ- λοιπόν... Λογικά θα έχεις μια εικόνα της μητέρας σου...

R- όχι... Όλες τις έκαψε μια μέρα ο μπαμπάς στο τζάκι. Δεν θυμάμαι τίποτα. Αλλά που κολλάει αυτή η καριόλα;

Μ- κολλάει γιατί την ήξερα την μαμά σου... Πολύ καλά.. Είχε καστανά μάτια και καστανά μαλλιά. Είχε ένα πολύ ωραίο σώμα, που ήθελαν πολλοί αλλά επίσης είχε και έναν πολύ καλό χαρακτήρα.

R- γιατί ΕΙΧΕ και όχι ΕΧΕΙ; Πέθανε η σκρόφα;

Μ- όχι... Ξέρεις γιατί έφυγε από το σπίτι σας;

R- γιατί απλά δεν με ήθελε και με φόρτωσε στον μπαμπά

Τα μάτια της μαυρίζουν από τον θυμό και φωνάζει:

Μ- ΑΥΤΌ ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΤΟ ΓΟΜΆΡΙ; ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΆΦΗΝΕ! ΣΕ ΑΓΑΠΟΎΣΕ!

R- Τότε μόλις έμαθε ότι ο μπαμπάς είναι εγκληματίας, μάζεψε τα μπογαλάκια της και έφυγε

Μ- όχι... Είναι περίπλοκο.. (λέει και αναστενάζει) ήταν νέα... 17. Οι γονείς της την έδιωξαν από το σπίτι μόλις έμαθαν ότι έχασε την παρθενιά της από έναν άγνωστο. Θεωρούσαν ότι ήταν 'βρώμικη' Αντί να την υποστηρίξουν να το ξεπεράσει το έκαναν μεγαλύτερη πληγή..
Στο θέμα μας: εντάχθηκε στην ομάδα μας στο FBI όπου έγινε και το σπίτι της. Βρήκε ανθρώπους που την αγάπησαν και που την στήριξαν. Αποστολή της ήταν να συλλάβει τον πατέρα σου. Αλλά πρώτα, έπρεπε να βρούμε αρκετά στοιχεία για να τον ενοχοποιήσουμε. Οπότε, σαν πράκτορας, εντάχθηκε και στην ζωή του Νικ.
Με τον καιρό, τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολόγισε και.... Τον ερωτεύτηκε. Δεν το είπε σε κανέναν γιατί θα την κατέκριναν, θα την απέλυαν αλλά το χειρότερο: δεν θα τον ξαναέβλεπε ποτέ.
Μια μέρα, ο πατέρας σου της έκανε μία πρόταση: να φύγουν αυτός και αυτήν με το νεογέννητο μωρό τους για Αυστραλία. Βρέθηκε σε δίλημμα. Όσο και αν αγαπούσε τον Νικ και το μωρό που έκαναν μαζί, είχε δώσει υπόσχεση να υπηρετεί το FBI πιστά και να βοηθάει στην κυριαρχία της δικαιοσύνης. Και για αυτό, έφυγε αφήνοντας μόνους τον Νικ και την μικρή Ροουζ...

R- η τσούλα... Αλλά εσύ που τα ξέρεις αυτά;

Μ- τα ξέρω γιατί... ΕΓΩ είμαι αυτή η κοπέλα...

























































Γειααα σααας!!!! Οι περισσότεροι το περιμένατε αλλά σήμερα σήμερα είδαμε τι πραγματικά συνέβη με την μητέρα της!!! Το σταμάτησα επίτηδες εδώ για να δούμε στο επόμενο την αντίδραση της Ροουζ ;-) <333.
Θα ανεβάσω αύριο πάλι, μπορεί να βγει μικρό σαν κεφάλαιο οπότε να περιμένετε 2 κεφάλαια ΜΑΛΛΟΝ αύριο, μέχρι την επόμενη φορά φιλιά πολλά :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

Ο Ετεροθαλής αδερφός μου... #Wattys2016Donde viven las historias. Descúbrelo ahora