"Senin ne işin var burada"

10.6K 404 34
                                    

Mersa'dan

Çalan alarmla gözlerimi açtım.Yatakta gerinip kalktım.Hemen bilgisayarımın açma düğmesine bastım.Açıldıktan sonra Inna-Yaalla yı açtım son ses dinliyordum.Bizimkiler güne böyle uyanmaya alışık oldukları için sorun yoktu.

Deli gibi zıplıyor bir yandan da ne giysem diye karar vermeye çalışıyordum.Bu arada saat daha 6.30 du.Ve ben geceden kalmaydım nerden buluyordum bu enerjiyi hiç bilmiyorum.

Gri bir örme elbise uzun siyah çizmelerim ve deri montumla iyi görünebilirdim.Bu akşam barda sadece şarkı söylicektim.Günlerden perşembeydi.Cuma gecesi sabah 4 e kadar açıktı.Dün gece 1 de kapatmıştık bu arada orası Efe nin abisine ait.Fakat Efe orayı bizim ilan etti.

Bu gece genellikle insanlar çoşmak istiyorlardı.Bu işte serkan ve bana düşüyordu.Serkan dj di her gece gelmezdi orası bir bardı fakat biz kafamıza göre takılıyorduk ve gençler bu durumdan memnundu.

Biten şarkıyı başa sarıp duruyordum.Üzerimi değiştirip dişlerimi fircaladim.Sonra makyajımı yapıp saçımı yaptım.Önden iki tutam bırakıp at kuyruğu yaptım

İyi olmuştu sanırım bordo rujum iyi duruyordu.Aynada kendime öpücük atıp odadan çıktım.Annemlerin odasına dalıp "Günaydınnnn"diye bağırdım.Babam başının altından yastığı tuttuğu gibi kapıya fırlattı.

Kahkaha atarak bağırdım"bende seni seviyorum babacımm"sanırım bir yastık daha geliyordu.

Koşarak aşşağı indim.Efe büyük ihtimal beni kapıda bekliyordu.Kapıyı açtığımda tahminim doğruydu.Beni görünce elindeki sigarayı yere atıp çiğnedi.Ona doğru koştum ve kucağına atladım beni bir tur döndürüp yere bıraktı.

"Günaydın kaptannn"

Dediğimde yanagimdan öptü ve kapımı açtı.

"Günaydın leydimm"

Önden dolanıp koltuğa geçti.

"Kahvaltı etmeye ne dersin."

İyi fikir gibi duruyordu.

"Süper olur derim"

Telefonumu arabaya bağlayıp yine sabah dinlediğim şarkıyı açmıştım son ses dinliyordum.Efe benim ruhumdan anlayan bir insan olduğu için eşlik ediyordu.

Şarkı bitince nefes nefese kalmıştım.Efe bana bakıp güldü arka koltukta su var alda iç.
Arkamı döndüğüm de bir demet gül vardı."Beğendin mi?"

Uzanıp gülleri kucakladım.

"Yaaa Efeee bunlar çok güzel."

Gül çok severdim.Herkesin Efe gibi bir dostu olmalıydı.Uzanıp sıkıca boynuna sarılıp uzun bir öpücük bıraktım yanağına.Ruj olmuştu yanağı.Güldüm silmeye çalıştım ama çıkmamıştı çantadan ıslak mendil alıp sildim şimdi çıkmıştı.

"Dün akşamki o yakışıklı adam kimdi?"

Birden elimi yasağından çektim.

"Telefonumu bulmuş beni görünce de verdi.Tesadüf yani.Hem yakışıklı filan değildi."

"He he ondan adam için şarkı söyledin.Abi bu zamana kadar adam akıllı kimse olmadı hayatında bırak birileri girsin artık.Valla ben evlencem sen evde kalcan.Bana umut bagladiysan benim için hava hoş peşin peşin söyle sevişmeye başlayalım."

Hep böyle şakalar yaptığı için alışmıştım artık.

"Efeee"diye sitem ettim.

"Adam 28 yaşında canikom."

KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin