Neden böyle bir film seçtiğim hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.Sözde bu gece bu adamın çırasını yakacaktım.Şimdi oturmuş ikili koltukta koşan adamın karşısına bir şey çıkacak mı diye beklerken dudaklarımı kemiriyordum.
Dudağıma vuran eliyle nasıl bağırdığımı ben bile bilmiyordum.Buradan çıktıktan sonra kesinlikle ikimizin de bir kulak doktoruna gitmesi gerekiyordu.
"Ne vuruyorsun be!"
Önce kızmış olucak ki tip tip baktı sonra da gülmeye başladı.Ne gülüyordu şimdi.Komik bir şey mi vardı.O öyle birden vurunca korkmuştum.
"Korktun mu?"
Dedi gülerken.
"Yoo...ne korkucam be."
Dedim,sonra kanepe de ona doğru dönüp konuştum.
"Hem sen niye vuruyorsun bana?"
Gülmesi normal hale dönüşürken biraz daha yanaşıp gözlerini bana kenetledi.
"Dudaklarını kemirme diye.Sonra başkasının yanında da yaparsın katil olmak istemiyorum."
Söylediği hoşuma giderken gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.Gözleri dudaklarıma kaydığında ben de ona bakıyordum.Nasıl oluyordu da bu kadar yakışıklı olabiliyordu.Koyulaşan gözleri kızaran dudakları aralarında sarıların olduğu saçları hepsi onu mükemmel kılmak için bir araya toplanmış gibiydi.
Sözleriyle bakışlarımı gözlerine çevirdim.
"O 1 ayı bana zehir ettin ya hesabını çok fena ödeticem sana.Heh hadi anlat bakalım kaçtın da ne oldu,yani o kadar sana ulaşmamı engelledin de ne geçti eline?Bak yine yanımdasın he bana göre hava hoş ama senin için söylüyorum yani boşuna kaçma eninde sonunda senin yerin benim yanım anla bunu artık."
Söyledikleriyle gözlerim kocaman açılırken ona bakıyordum.Nasıl bu kadar emin olabiliyordu ki.Ukala ne olacak.
"Hiç boşuna heveslenme Kuzey Abicim ben sana hala kızgınım iyileş yine konuşmayı düşünmüyorum seninle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜĞÜM
Romance©08.11.2015 tarihinde kurgulanmıştır. Şimdi bak yine yalnızım. Yine bir saflık yaptım ve inandım bir aptal gibi sana.Bilemezdim değil mi sonun böyle olacağını? Dışardan bakıldığında kim ne der diye düşünüp göz yaşlarını saklayan ben şimdi her yerde...