#7

3.1K 191 6
                                    

Minden jól ment eddig a napig.Életem legrosszabb napja,ha mondhatom.Neelssel hónapok óta nagyon jól ment a dolog és boldog voltam vele.Ma viszont elromlott minden...
-Kicsim,ha hazajöttél beszélnünk kell veled és a fiúkkal is.-mondta apa,mielőtt kilépett a házból.-Siess haza.Puszi.-kiáltotta,majd bezárta az ajtót.Lesokkolva álltam,próbáltam felfogni a hallottakat.Nem értettem miért kell beszélnünk.Döbbenetemből kopogás szakított ki,gyorsan ajtót nyitottam.
-Jó reggelt kicsim.-fogadott Neels mosolygós arca.Erre én is elmosolyodtam és boldogan ugrottam nyakába.Hosszan megcsókoltam,majd szemébe néztem.Kék szemei is mosolyogtak,ami elvarázsolt.Nyomtam még egy puszit arcára,majd visszafutottam a táskámért és már indultunk is a suliba.
Az órák lassan teltek,így megkönnyebbülve léptem ki az utolsóról Neelssel a nyomomban.
-Elmegyünk valahova?-suttogta fülembe,miközben teste hátulról hozzám simult.Vágytam rá,de fülemben vízhangoztak apa szavai.Siess haza.
-Nem megy.-mondtam szomorúan.-Apáék családi kupaktanácsot hirdettek.-forgattam a szemem,mire csak felnevetett és nyomott egy puszit a nyakamra.
-Szólj ha végeztetek.
-Rögtön hívlak.-mondtam,közben felé fordultam.Átölelt,lenézett rám és homlokát enyémnek támasztotta.
-Alig várom.-suttogta,majd lágyan megcsókolt.Elbúcsúztunk aztán én futottam is haza.Mikor beléptem,már mind a 7 testvérem a nappaliban várt apámmal és mostohaanyámmal együtt.Markus aki Abdul ölében ült,felkiáltott:
-Itt van Leilaa!
Erre mindenki felnevetett és én is helyet foglaltam köztük.
-Na akkor mondom a jó hírt.-kezdte apa.Figyelmesen néztünk rá.-Kaptam egy nagyon jó állást Washingtonban.Holnap utazunk.-
Az arca elhomályosult ahogy az utolsó szavakat mondta.Legalábbis számomra.Könnyek lepték el szememet és el sem hittem amit hallottam.Testvéreimre kaptam tekintetemet és bár alig láttam,láttam ahogy Abdul idegesen teszi maga mellé Markust és felrohan a szobájába.A többiek is fel voltak háborodva,egyedül 5 éves öcsém nézett minket megszeppenve.Nem bírtam tovább,kitört belőlem a sírás.
-Mi a baj?-kérdezte félve mostohaanyám.
-Boldog vagyok itt!Szeretem Neelst,nem akarom itt hagyni!-kiabáltam bőgve,majd meg sem várva a választ én is felfutottam a szobámba.Ráhanyatlottam az ágyra és tovább sírtam.Nem tudtam abbahagyni.Csak az járt a fejemben,hogy mennyire szeretem Neelst és hogy milyen rossz lenne nélküle.Észre sem vettem,hogy valaki bejön a szobámba,csak mikor felém sietett,leült mellém és ölébe vont.
-Shh...Leila.-hallottam Neels hangját és ez a felismerés kicsit megnyugtatott.-Minden rendben,itt vagyok.
Sírásom enyhült,de még mindig könnyezve néztem fel rá.Láttam a szemében a fájdalmat.Már tudta mi a helyzet.
-Alex hívott?
-Nem..apukád,azt mondta gyorsan jöjjek és közben elmagyarázta,hogy miért.-suttogta,belőlem pedig újra kitört a sírás.
-Nem akarok elmenni.Nem hagylak itt.-sírtam.
-Én sem akarom,hogy elmenj.-mondta és felemelte az állam,hogy a szemébe nézzek.Gyönyörű kék szemébe néztem amiből most sugárzott a szomorúság.Tarkójánál fogva magam felé kezdtem el húzni, majd lágyan száját az enyémhez érintette. Nem csókolt meg, szinte épp hogy hozzám ért. Ez volt a gyengém. A csókja. Nem bírtam magammal, rátapadtam duzzadt ajkaira. Belemosolygott csókunkba a tettem miatt, de látszott rajta,hogy élvez minden pillanatot. Nyelve bejutásért esedezett amit azonnal meg is adtam neki, ezzel elérve azt,hogy nyelveink egyszerre kezdjenek el mozogni. Lágyan csókolt, úgy ahogy még soha. Minden érzelmét beleadta, mintha most csókolhatna utoljára. Teljesen átadtam magam a pillanatnak, majd egyre vadabbul kezdtem csókolni. Kivántam minden porcikáját.  Levegőhiány miatt pár pillanatra elváltunk egymástól, majd inkább át tért a nyakam csókolgatására. Fejemet balra döntöttem, így még nagyobb teret adva neki. Minden egyes pontra forró csókokat hintett, majd a legérzékenyebb pontomat egyre erősebben kezdte csókolni, szinte már szívta.
-Ennek tuti nyoma marad.-kuncogtam még mindig az ölében ülve.
-Legalább tudni fogják kihez is tartozol. - válaszolt teljes komolysággal,majd újra visszatért nyakam csókolgatásához. Kezdtem megunni, többre vágytam ezért keresztbe ültem ölében felé fordulva, majd elkezdtem férfiasságán mocorogni. Kissebb csipő mozgatásokat csináltam, mikor újra letámadta ajkaimat. Egyszer csak megragadott a fenekemnél fogva, az ágyra döntött majd főlém tornyosult. Elkezdtem kigombolni nadrágját, mire pólom alá nyúlt,és ujjaival simogatni kezdte a derekam tájékát, majd egy határozott mozdulattal kibújtatott a pólómból, amit követett az ő pólója is. Ezután a nadrágomat vette kezelésbe, de mielőtt még lehúzta volna azt,megszakított csókunkat.
-Biztos akarod? - nézett rám.
-Szerinted ha nem akarnám, itt feküdnék most alattad? Neels, ez nem arra megy ki,hogy lefeküdjünk mielőtt elmegyek. Szeretlek, és mindig szeretni foglak. - néztem mélyen szemeibe,mire halványan elmosolyodott.
-Én is szeretlek Leila. Mindennél jobban. - mondta, majd újra megcsókolt. Folytatta nadrágom levételét, majd az egyik sarokba hajította azt. Ami nem tetszett,hogy rajta még mindig volt nadrág, csak már kigombolva. Lerántottam róla azt,amivel együtt repült az alsónadrágja is. Már csak rajtam volt egy kis anyag, ami nyilván neki sem tetszett így kigombolta melltartómat, óvatosan leszedte rólam, majd a bugyimmal egyetemben az is ment a többi ruha darab után a földre. Melleimet kezdte kényezetni, csókolgatni, néhány helyen szopogatni, mire bele túrtam dús szőke hajaiba. Melleimen, és kulcscsontomon is nyomokat hagyott maga után, majd én is kezelésbe vettem az ő nyakát.Miután végeztünk egymás nyakával és mindenhol kellő lila foltott hagytunk magunk után, újra rám nézett.
-Készen állsz?
-Igen. - mosolyogtam rá,mire ő szétveszítette combjaimat és egyre jobban befelé igyekezett. Egyszer csak egy nagyot lökött magán,majd teljesen belém mélyesztette magát. Nagyot nyögtem ezen a tettén, és erősen tépni kezdtem a haját. Fájdalmas érzés volt,de addig nem érdekelt míg velem volt.Először csak lassan kezdett el ki be mozogni, majd mikor már látta az arckifejezésemből,hogy élvezem, gyorsítani kezdett a tempón. Innentől kezdve átadtam magamat az érzésnek, és minden egyes nyögést teljes élvezettel adtam ki magamból. Éreztem,hogy lassan már közel a csúcs és minden bizonnyal így volt ez Neelsnél is.Még lökött magán egyet és átadtam magamat az orgazmusnak,ahogy ő is. Miután kihúzta magát belőlem zihálva mellém feküdt, magunkra húzta a takarót, majd magához húzott. Belefúrtam a fejemet a melkasába, majd átkaroltam a hasánál fogva.
-Szeretlek Leila. - puszilt bele a hajamba.
-Én is szeretlek - suttogtam és már nem éreztem fájdalmat,most csak azzal törődtem,hogy velem van akit szeretek,lehunytam szemeimet és percek múlva el is nyomott az álom.

Ne hagyj itt..Where stories live. Discover now