#14

2K 123 9
                                    

Óvatosan felvettem a kutyust,buksin pusziltam és lesétáltam a lépcsőn.Könnyeimet törölgetve álltam a 8,számomra legfontosabb ember elé.Mindegyikük kedvesen mosolygott én pedig nem tudtam visszafolytani a könnyeimet.Áradni kezdtek a szememből,de nem a szomorúságtól,hanem a boldogságtól.Örömmel töltött el,hogy törődnek velem.Hogy szeretnek.
-Szeretlek titeket!-zokogtam meghatottan.
-Mi is téged.-mondta Crawford,mire mindenki körém gyűlt és megöleltek.Újdonsült kutyusom mindenkit arcon nyalt akit csak ért.
-Mi lesz a neve?-kérdezte mosolyogva Zoey mikor elengedtek.Kérdésén elgondolkoztam és kimondtam az első nevet ami eszembe jutott:
-Max
-Miért pont Max?-hökkent meg.
-Mindig is tetszett ez a név.-mosolyogtam,majd kutyusomra néztem aki boldogan lihegve tekintett föl rám.-Látod? Tetszik neki.-nevettem,majd még egy puszit nyomtam Max fehér buksijára és a többiekre néztem.
-Gyere.-fogta meg kezemet Craw és magával húzott.Engedelmesen követtem és nem tudtam figyelmen kívül hagyni meleg kezét ahogy enyémre kulcsolódott.Kivezettett a teraszra ami égőkkel volt díszítve melyek gyönyörű fénye nagyon barátságossá tette a kicsike helyiséget.

Kivezettett a teraszra ami égőkkel volt díszítve melyek gyönyörű fénye nagyon barátságossá tette a kicsike helyiséget

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Crawford felém fordult,szájához emelte kezemet,csókot lehelt rá,majd rámkacsintott és elengedte a kezem.Éreztem ahogy az arcomat elönti a pír,ezért a cipőmet kezdtem bámulni.Ekkor a többiek is kiözönlöttek utánunk mindenféle ételt és italt hozva magukkal.Letették az asztalra és helyet foglaltak.Várakozva figyeltek én pedig úgy döntöttem leülök Alex mellé.Mikor leültem,ő puszit nyomott az arcomra és felkiáltott:
-Buli van emberek!A húgom 18 éves lett baszki!
Mindenki felnevetett,majd enni és beszélgetni kezdett.Én csak mosolyogva figyeltem őket és éreztem ahogy szívemet elönti a boldogság.A Neels hagyta lyuk ugyan ott tátongott bennem,de ez a szeretet amit testvéreim és barátaim iránt éreztem,úgy tűnt elnyomja azt a fájdalmat.Gondolataimból az apró Max zökkentett ki egy nyalást hagyva az arcomom.Felnevettem,magamhoz öleltem,majd óvatosan letettem a fa padlóra.Még utoljára megnyalta a lábamat mielőtt körbebaktatott a teraszon és mindenkitől pogácsát és hasonló finom falatokat kunyerált.Én is vettem egy pogácsát az asztalon sorakozó tányérok egyikéből és jóízűen enni kezdtem.Még csak a pogácsám elmajszolásának felénél tarthattam,mikor Hassan állt fel az asztal túloldalán egy félig teli boros pohárral a kezében,mire mindenki más is felvette az előtte álló poharat.Alex az én kezembe is nyomott egyet és mosolyogva rámkacsintott,majd tekintetét Hassanra emelte.Én is így tettem.
-Leila-pillantott rám legidősebb bátyám.-és Abdul.-tette hozzá,mivel neki egy hét múlva lesz a szülinapja.-Szeretnék boldog szülinapot kívánni nektek és ezzel a pohár borral jelképezni,hogy most ti is nagykorúvá érettetek és ezentúl bármikor sörözhettek velem titokban.-nevetett fel.Többi testvérem is felnevetett,mind tudtuk,hogy szüleink nem igazán tolerálják az alkohol fogyasztást egyikünk számára sem.
-Nade Hassan.Vannak itt kiskorúak is.-kuncogtam Isaacra,Carlosra és Dennyre célozva.
-Nem számít!-kacsintott rájuk Hassan.-Ők nem kapnak több pohárral.
Mindhárom öcsém röhögve háborgott ezen az igazságtalanságon,majd mikor Hassan leintette őket,mindannyian koccantottunk és iszogatni kezdtük a borunkat.Bár már korábban is ittam bort,most különösen jól esett.Az íze és a tudat is,hogy mostantól nagykorúnak számítok.Az este folyamán több pohárral is lecsúszott mindenkinek,így a hangulat jobb lett,mint valaha.Én is éreztem a hatását,de nem annyira mint például Hassan,Alex és Abdul.Na és persze Zoey.Zoey a szokásosnál is jobban pörgött és idétlenül nevetett minden egyes viccen ami elhangzott.Időközben valaki zenét is indított így mindenki a terasz előtt,a vízparton táncolt és élvezte a zenét.Én a párnákkal teli padon ültem törökülésben,az utolsó pohár boromat kortyolgattam és elragadtatott boldogsággal figyeltem őket.Max az ölemben szundított én pedig szőrös fejecskéjét simogattam.
-Leila.-hallottam az ajtóból,mire jobbra kaptam a fejem.Crawford mosolygós arcát pillantottam meg és én is elmosolyodtam.
-Hol voltál?-kérdeztem.
-Megcsináltam az ágyakat itt lent.Csak azt szerettem volna kérdezni,hogy te is itt alszol e,vagy fent.-mutatott ujjával felfelé.
-Itt.Veletek.-mondtam magabiztosan.-De várj.Segítek.-tápászkodtam fel,poharamat az asztalra téve,Maxot pedig az ölembe véve.
-Igazán nem kell.-mosolyodott el,de azért hagyta,hogy kövessem.Bent 8 matrac volt összevissza lepakolva,ahogy elfértek és pont még egynek volt hely a kicsi faházban.
-Húha.Honnan van ennyi matrac?-csodálkoztam.
-Felkészültünk.-nevetett,miközben elkezdte az utolsó matrac megágyazását is.Gyorsan letettem a még mindig alvó Maxot az egyikre és segítettem Crawnak.Ketten pillanatok alatt végeztünk miközben jól elbeszélgettünk.
-Nah.-nyújtóztam ki,majd boldogan rápillantottam és hirtelen ötlettől vezérelve magamhoz húztam és szorosan átöleltem.Ő is körém fonta karjait és megsimította hátamat.
-Köszönöm.Mindent köszönök.-suttogtam.
-Érted bármit.-suttogta ő is és meleg lehellete beszivárgott a fülembe,amitől kirázott a hideg.Elengedtem és mosolyogva a szemébe néztem.Egy pillanatra elvesztem zöld szemében,aminek szavai vetettek véget.
-Mutathatok valamit?-kérdezte.Aprót bólintottam,majd végleg elengedtem.
-Tessék.Ezt vedd fel,már hideg van.
Felvettem a felém nyújtott pulcsit,majd engedtem hogy Craw a kezemnél fogva kivezessen a házból.Ahogy elindultunk át az erdőn,a többiek bulizásának zaja elhalványult és már csak az erdő hangjait lehetett hallani.Tűlevelek surrogtak a fejünk felett,lábunk alatt pedig ágak reccsentek.Egy bagoly szólalt meg valahol a fák között,messzebről pedig mintha léptek zaját hallottam volna.Crawford erősebben fogta a kezemet,bizonyára ő is hallotta.
-Mi volt ez?-suttogtam.
-Valami állat.De nyugi,vigyázok rád.-mosolygott rám az éjszaka sötétjében.
-Tudom.-jelentettem ki és ez a szó sokáig lebegett a levegőben ahogy csendben tovább sétáltunk.Pár perc múlva ritkulni kezdtek a fák,majd körülöttünk magas fű kezdett surrogni a szélben.Crawford megállt és figyelt.A kezemet nem engedte el.
-Mi az?-suttogtam.
-Shh.Várj.-lehelte.
Vártam.Ő is várt.Percekig álltunk ott mozdulatlanul,majd egyszercsak valami világítva szállt elő a fűből.Megbűvölve néztem,ahogy egyre több fénylő pont követi egymást az éjszakába.Mígnem az egész rét megelevenedett a fények sokaságában.Ámulva néztem az apró szentjánosbogarak csodás táncát
-Ez...gyönyörű.-nyögtem ki végül.
-Igen,valóban gyönyörű.-suttogta.Felé pillantottam és láttam,hogy engem figyel.Valami furcsa,számomra eddig ismeretlen érzés suhant át a szemén,miközben elmosolyodott és megszólalt:
-Nézd meg közelebbről.
Engedelmesen elengedtem a kezét és lassan-nehogy megrémisszem a bogarakat-elindultam a rét közepe felé.Ott megálltam és elbűvölve figyeltem ahogy a fénypontok lassan szálldogállnak a sötétben.

Ott megálltam és elbűvölve figyeltem ahogy a fénypontok lassan szálldogállnak a sötétben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lassan búcsúzót vettünk a varázslatos réttől és visszafele indultunk.Némán tettük meg az utat az erdőn át és mikor beléptünk a házba,csend fogadott minket.Már mindenki a matracán pihegett,még Max is befészkelte magát Alex mellé.Crawwal csendben lopakodtunk a sötétben és lefeküdtünk az utolsó kettő,egymás mellett fekvő matracra.
-Köszönöm-suttogtam még neki,de mivel nem válaszolt,inkább megkerestem a kezét és összekulcsoltam ujjainkat.Éreztem,hogy aprót szorít kezemen,majd én is mély álomba süllyedtem.

Éreztem,hogy aprót szorít kezemen,majd én is mély álomba süllyedtem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ne hagyj itt..Where stories live. Discover now