#8

3.1K 195 3
                                    

"-Szeretlek Leila és várni fogok rád.
-Én is szeretlek."

Napok óta ezeket a sorokat játszom újra és újra a fejemben,miközben megtelik a szemem könnyel.Alig két hónapja,hogy új házunka költöztünk itt Washingtonban,de a fájdalom és hiány szinte felemészt.Az új sulimban próbálok nem depressziós lenni,de állandóan viselt fekete ruháim miatt nem sokan közelednek felém.Egyetlen barátnőm akit szereztem kicsit enyhít folytonos rossz kedvemen,de nehéz lesz kibírnom ezt az egy évet.

Ma reggel,ahogy majdnem minden másikon is,Alex rángatott ki az ágyamból és elküldött mosakodni azzal a címszóval,hogy borzalmasan nézek ki.
Kedves és támogató családom van mondhatom...
Zuhanyzás után fogat mostam,majd szempillaspirált és halvány rúzst dobtam fel.A szekrényemhez sétáltam és a változatosság kedvéért fekete ruhákba bújtam,hajamat pedig hagytam,had omoljon vállamra.

A szekrényemhez sétáltam és a változatosság kedvéért fekete ruhákba bújtam,hajamat pedig hagytam,had omoljon vállamra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Táskámmal lebattyogtam,intettem apának és már léptem is ki az ajtón.Becsaptam magam mögött és halványan Zoeyra mosolyogtam,majd némán indultunk suliba.
-Leila-szólalt meg félúton mire felé pillantottam.-Ma buli lesz Noelnél és minket is meghívtak.
-A mi alatt magadat érted.
-De te is jössz.-kacsintott rám.Ezt szerettem Zoeyban,leszarta mások véleményét és kiállt értem.Mindenre rá tudott venni és általában nem bántam meg.
-Jó.-mosolyodtam el bár nem túl boldogan.Bátorítóan rámmosolygott majd átölelte a vállamat és így sétáltunk be a gimi kapuján.Első óra fizika,dogát írtunk,remélem elérem a kettest.Mostanában nem nagyon érdekel a tanulás ami apámnak nem tetszik de leszarom.Tönkre tette az életemet és ezt ő is tudja.A fiúk sincsenek jobba az anyjukkal és apámmal se.Mindegyikünk elvesztett valamit ezért a család kicsit szétesett.Mindenki szomorú otthon és ritkán nevetünk együtt mint régen.Hiányzik.Ez is.Mindig csak azt veszem észre,hogy mi hiányzik és azt soha,hogy mim van.Hirtelen kedvet kaptam a ma esti bulihoz,végre egy esély,hogy kitörjek a depresszióból.Órák után Zoeyhoz baktattam és meglepően boldogan szóltam hozzá:
-Hé Zoey megyünk plázába?Kéne valami gönc a buliba.
Nagyra nyitott szemekkel nézett rám,de beleegyezett.

-Na és ehhez mit szólsz?-kérdeztem izgatottan Zoeyt egy újabb ruhában állva.
-Nem rossz,de ezt is próbáld fel.-nyomott kezembe egy szürke sztreccs szoknyát és egy fekete blúzt.-Jól mutatna rajtad.-kacsintott.Elvettem kezéből a ruhákat és már próbáltam is fel a fülkében.Tetszett.

-Ebben megyek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ebben megyek.-kiabáltam ki,mire a boltos nő kiabált vissza,hogy ne kiabáljak.Zoey kumcogott miközben belesett,hogy megnézzen.
-Azta,gyönyörű vagy!-suttogta mosolyogva.
-Köszi.-motyogtam,majd lehámoztam magamról a szettet és kiléptem.A többi ruhát visszatettem a helyére,majd leültem a kanapéra és várakozva tekintettem Zoeyra.
-Mi az?-kérdezte kényelmetlenül.
-Te jössz.
-Ó én..én nem akartam új ruhát.
-Kérlek.-néztem rá könyörögve,mire elmosolyodott és megadta magát.Próbálgatni kezdett.Körülbelül fél óra múlva távoztunk készen állva a bulira.

Megbeszéltük,hogy Zoey ma nálam alszik,apától is megkérdeztem,boldogan mondott igent.
-Még nem voltam nálatok bent,kíváncsi vagyok.-ugrált Zoey,míg nyitottam az ajtót.
-Nem nagy durranás.-mosolyogtam rá,majd beléptem a házba.
-Hello Alex-köszöntem bátyámnak aki a kanapén ült és a tévét bámulta.
-Hali
-Szia-motyogta halkan Zoey,mire Alex hátranézett.Rámosolygott barátnőmre aztán megkérdezte:
-Mi lesz itt?
-Buliba megyünk.-mondtam és elindultam fel a szobámba,húzva Zoeyt aki lefagyott Alex mosolyától.Tipikus.Meg sem vártam tesóm válaszát csak behúztam barátnőmet a szobámba és becsuktam az ajtót.
-Azt a....kurva-tátotta a száját.Szemöldökömet felhúzva néztem rá.-Helyes.-utalt gondolom Alexra.Felnevettem,majd válasz nélkül elkezdtem készülődni.Gyorsan lezuhanyoztam,utánam Zoey,aztán felkaptuk ruháinkat és sminkeltünk.

-Nagyon szép vagy!-mosolyogtam,miközben Zoey a tükörben nézte magát.Egy sima fekete koktél ruhát viselt hozzá illő fekete magassarkúval és nyaklánccal.Rámmosolygott és ő is biztosított ugyanerről.
-Idő van.-mondta és felkapta telefonját.Én is így tettem,majd lebaktattunk a nappaliba,Alexet még mindig ugyanott találtuk.Ránk nézett és elkerekedett a szeme.
-Vigyázz hugi a végén még beindulok rád.-röhögött,mire kiöltöttem rá a nyelvemet és elindultam az ajtó felé barátnőmmel a nyomomban.
-Elvigyelek titeket?-kérdezte gyorsan,mire meglepetten fordultam felé.-Nyugodtabb lennék.-mondta.Megvontam a vállamat,mire felugrott és kijött utánunk az ajtón.Beültünk a kocsiba,én előre,Zoey hátra,majd elindultunk.

-Itt vagyunk.-mondta Zoey mikor meglátta Noel házát.Alex leparkolt,mire kiszálltunk.
-Köszi.-mosolyogtam rá.
-Nincs mit.Vigyázz magadra és hívj ha baj van.
-Jó persze.
-Szeretlek hugi.
-Én is szeretlek.Szia.
-Sziasztok.-mondta mosolyogva,majd elhajtott.
Hangos zene szűrődött ki a házból és néhány részeg srácot véltem felfedezni a kertben.Közelebb húzódtam Zoeyhoz,még sosem voltam ilyen buliban.Ő is izgatott volt.Mielőtt beléptünk volna,megbeszéltük,hogy hívjuk egymást ha haza akarunk indulni.Tudtuk,hogy el fogunk keveredni egymás mellől.
-Sziasztok lányook!-nyitott ajtót Noel részegen és átkarolt mindkettőnket.Én leráztam magamról,még összenéztem Zoeyval aztán elkeveredtem a tömegben.Elsőnek az italos pulthoz mentem,ittam néhány felest majd szereztem egy puncsot is.Egy ideig azt iszogatva álldogáltam oldalra húzódva,a táncolókat nézegetve.Eszembe jutottak azok az alkalmak amikor bátyáimmal mentünk a titkos verekedésekre és ez hasonlónak tűnt.Nem éreztem annyira idegennek magamat a tömegtől így letéve a poharamat beléptem a táncolók közé és én is elkezdtem mozogni az ütemre.Kezdtem belemelegedni,egyre jobban élveztem.Körbenéztem és megláttam,hogy egy srác aki nem messze táncol tőlem,engem bámul.Rámosolyogtam miközben igyekeztem nem elesni a saját lábamban.Úgy tűnt,hogy beválik így a srác elkezdett felém jönni,majd mikor elém ért félmosolyra húzta száját és egymás szemébe nézve kezdtünk el táncolni.Éreztem,hogy izzadok,egyre jobban beleéltem magam és a fiúval egyre közelebb kerültünk egymáshoz.Hirtelen megragadta a derekamat és magához húzott.Nem bántam,sőt igyekeztem csípőmet hozzányomni övéhez.Tetszett neki,keze lejjeb csúszott és belemarkolt fenekembe.Én csak táncoltam tovább miközben már ajkai is egyre közeledtek nyakamhoz.Egyre inkább együtt mozogtunk és éreztem,hogy férfiassága megkeményedik nadrágjában.Ez kissé megrémített,hiszen nem is ismerem.Soha nem is láttam.Úgy döntöttem inkább megfordulok,hogy ne lássa arcomon a rémületet.Háttal neki táncoltam tovább,ami úgy tűnt szintén tetszik neki,mert gyengéden megfogva csípőmet,magához húzott és ismét hozzá simultam.Éreztem lehelletét nyakamon amitől kirázott a hideg.Hirtelen eszembe jutott Neels és elfogott a sírhatnék.Elgyengültem.Egy könnycsepp kiszabadult és lefolyt az arcomon,de aztán letöröltem és úgy döntöttem,adok magamnak egy esélyt,hogy élvezzem az estét.Ebben a pillanatban megéreztem ajkait ahogy nyakamat csókolgatják.Beletúrtam hajamba,előre tettem és nyakamat oldalra hajtva több teret adtam neki.Jól esett amit csinál,így becsuktam a szememet és hozzá simulva táncoltam.Egyre vadabbul csókolta nyakamat,aztán maga felé fordított,egy pillanatra belenézett szemembe,majd száját enyémnek nyomta.Nyelvével behatolt számba és újra megmarkolta fenekemet.Beletúrtam hajába,élveztem csókját.Hirtelen egy erős kar rántott ki ismeretlen táncpartnerem karjai közül és átrángatva a tömegen,kihúzott az utcára.
-Te meg mi a francot képzeltél???-ordított rám Alex,mire csak felnevettem,be voltam rúgva.Alex csak dühösen felkapott és beültetett a kocsiba.Zoey ebben a pillanatban ugrott be hátra,Alex pedig gázt adott és haza hajtott.

Otthon bátyám újra ölébe vett és bevitt a házba.Már majdnem aludtam,de még hallottam ahogy beszélgetnek:
-Aludhatok vele?-kérdezte Alex.-Nem szeretném,ha zavarna téged,biztos nyavajogni fog meg minden baja lesz.
-Persze.-mondta Zoey.Alex karjaiban felcipelt saját szobájába,letett az ágyra és ezek után nekem minden elhomályosult.Elnyomott az álom.

Ne hagyj itt..Where stories live. Discover now