"VIOLET OMG"
Kom Jessica skrikandes.
Tårarna rann ner för mina kinder vilket fick mig att förstå vad som faktiskt hände.
Vakterna hade hämtat Jessica och Nick då jag tydligen skulle stanna kvar bakom scenen.Jag kramade om henne och jag kände hur mina ben började skaka.
"Varför är du kvar här bak?"
Frågade Nick och kollade på mig med ett leende.
"Justin ville att hon skulle stanna här tills han var klar" sa bakgrundsdansaren.
"VA?!" Skrek Jessica och började hoppa upp och ned."TACK STOCKHOLM!!"
Ropade Justin och jag såg han sedan springa av scenen andfådd.
En kvinna sprang upp till han och gav han vatten.
"Tack" sa Justin och log stort.Jag hörde hur Jessica pep bakom mig, vilket gjorde att Justin kollade mot oss.
Jag och Justin fick ögonkontakt och jag kände genast hur mina knän vek sig.
Han log stort och började småjogga mot oss."Hej Violet" sa Justin och log.
"OMG HEJ!!" Skrek Jessica vilket fick Justin att kolla på henne.
Han skrattade lätt och log.
"Vad heter du då?" Sa han.
"Jessica" sa hon och tårarna sprutade ut ur hennes ögon.
"Tja jag är Nick" sa Nick och försökte leka cool.
Jag rullar ögonen lätt åt han vilket Justin tydligen såg då han skrattade lite lätt.
"Tja jag är Justin" sa han härmande vilket fick Nick att skämmas lite.Nick tittade på mig och jag skrattade lätt åt han vilket fick han att slå till mig på armen på skoj.
Jag putade med läppen åt han vilket fick han att skratta."Du har tur du Nick" började Justin vilket fick oss att kolla på honom igen.
"Din flickvän är otroligt snygg" sa han tillslut.
Mitt hjärta hoppade över ett slag. Han sa vadå?"Jag ve" började Nick men jag avbröt han snabbt. "Vi är inte tillsammans?" Sa jag men det kom ut mer som en fråga. Jag och Jessica tittade på Nick och jag rynkade på ögonbrynen.
" Oj förlåt" sa Justin och skakade lätt på huvudet. Jag log bara.
"Så Violet, det var otroligt roligt att träffa dig! Man kan lugnt säga att du stod ut från publiken" sa han och hans ord fick mig att börja rodna.
"Men jag måste tyvärr gå, jag måste tillbaka till hotellet" sa han och gick in för att krama mig.
Där var det igen, elektriciteten. Jag fick fjärilar i magen av hans beröring och jag blev alldeles varm i kroppen. Jag andades in hans lukt och jag log.
"Kan jag snälla snälla få ta kort med dig innan du går?" Sa Jessica vilket fick Justin att dra ifrån kramen.
Någonting fick mig att känna att han inte heller ville släppa mig.
Men gud Violet vad tänker du med, han är en popstjärna han kramar fans hela tiden! Varför skulle jag vara speciell. Tänkte jag och skakade huvudet åt mig själv."Absolut" sa Justin.
~~~
Efter att vi tagit massa selfies gick Justin tillslut.
Det var först då jag kunde släppa ut mina känslor.
Jag hoppade, skrek och mina tårar rann ner från mina kinder.
Jessica hoppade med mig och vi skrek i kör.
"Okej tare lugnt nu" sa Nick men jag brydde mig inte. Ingen och inget kunde förstöra denna kväll.~~~
"Nä jag fattar inte heller" sa jag tittandes på Jessica som var lika förvånad som jag.
"Men tror du att Nick har känslor för dig då? Jag menar varför skulle han annars säga som han gjorde?" Sa Jessica.
Jag skakade på huvudet.
"Kanske för att det är mer som än vana, jag menar vi gjorde ju precis slut" sa jag och tittade ner i backen.
"Det var ju han som gjorde slut med mig" sa jag igen och jag kände hur gråten la sig i halsen.Jessica suckade och drog in mig i en kram. "Men hur känner du då Violet, vad känner du för honom"
Jag frös, jag har inte tänkt på vad jag känner för honom sedan vi gjorde slut.
Jag menar jag hatar honom för det han gjorde, men jag kan ändå inte sluta tänka på honom."Jag vet inte" sa jag och en tår lämnade min kind.
Jessica höll om mig hårdare och strök mitt hår. Jag blundade och kände hur sömnen började ta över min kropp.~~~
Jag vaknade upp, jag kollade på klockan.
Usch den var bara 3 på morgonen.
Jag gäspade stort.
Jag kollade på Jessica som sov lika tungt som vanligt.Jag ställde mig upp ur sängen och tog tag i min kofta som jag virade runt min kalla kropp.
Jag tassade ut från mitt rum, ut till balkongen som jag stod vid igår.Jag tittade ut på alla bilar som körde, det är sjukt att det faktiskt fortfarande kör människor fast klockan är så mycket.
Jag hörde plötsligt steg bakom mig.
Jag suckade tungt.
Usch jag orkade inte prata med Nick just nu.
Jag vände mig hastigt om och viskade strängt "Nick jag vill inte prat" jag stannade i min mening när jag såg att det inte alls var Nick."Hej Violet" sa Justins mjuka röst. "Stör jag" sa han med ett osäkert leende.
YOU ARE READING
Justin Bieber- Fangirl or girlfriend
FanfictionViolet är en 21år gammal tjej som bor tillsammans med sin bästa vän Jessica. Violet är fortfarande krossad och förstörd sedan förhållandet med sitt ex Nick inte slutade som hon ville. När Violet åker på Justin Biebers konsert i Stockholm med Nick fö...