Violets POVVi gick av scenen. Jag var fortfarande osäker på vad som hade hänt.
Allt hände så snabbt.
Jag var glad ändå, jag hade saknat han otroligt mycket.
Även fast jag inte tror att de kommer ändra något."Violet!"
Ropade Jessica när jag kom av scenen. Jag sprang dit och kramade om henne.
"Det där var de sötaste jag sätt"
Sa hon medan jag drog ifrån kramen.
Jag ville le och hoppa av glädje med henne men något drog tillbaka.
"Är det okej?"
Frågade Jessica.
"Ja, det känns bara som om jag kommer bli tvungen att gå igenom att han lämnar igen"
Svarade jag ärligt.
Hon svalde hårt och nickade lätt åt mig som ett tecken på att jag skulle vända mig om.Jag gjorde som hon ville och där stod Justin.
Han hade hört vad jag sa.
"Jag går ingenstans Violet, jag tänkte inte göra det förra gången heller! Det var du som åkte, jag trodde de var det du ville"
Sa han och han hade rätt.
Han hade inte lämnat mig, det var ju jag som drog.Jag suckade och tittade ner i backen.
"Violet snälla"
Sa han och tog tag i min haka så att jag skulle titta på honom.
"Jag har saknat dig så mycket, jag går ingenstans"
Jag mötte hans bruna ögon som var fylld av kärlek och värme.
Hans ord fyllde mig med hopp och förtroende. Jag trodde han med hela mitt hjärta.
Jag log stort.
Jag ställde mig lätt på tå och lutade fram till hans läppar.
Hans perfekta läppar mötte mina. Jag fick samma fjärilar i magen som förut.
Jag tog tag i hans nack hår vilket fick han att flämta till av njutning.
Jag log in i kyssen, vilket fick han att göra detsamma.~~~
Det hade gått 2 veckor sedan Ariana Grande konserten.
Justin hade bott med mig och Jessica under tiden och jag var lyckligare än någonsin.Förra veckan frågade han om jag officiellt ville bli hans flickvän.
Jag har nog aldrig sätt han så blyg som då.
Jag sa såklart ja och kärleken vi delar blir större för var dag.Jag är lyckligare än vad jag någonsin varit, även fast oron om framtiden aldrig släpper.
"Jag har en överraskning till dig"
Sa Justin som precis kommit hem.
Han hade händerna bakom ryggen och han log stort.
Jag blev exalterad och satte mig snabbt upp i soffan.
"Vadå?"
Frågade jag med ett leende.
"Blunda"
Sa han och jag gjorde som han sa.
Jag kände hur hans steg närmade sig mig och hur platsen bredvid mig åkte lätt ner när han satte sig.
"Öppna ögonen"
Sa han och jag såg hur han höll ett kuvert och en ros i handen.
Jag rodnade lätt och mitt leende växte snabbt.
Jag kramade om han en stund och pussade han lätt på kinden."Tack" sa jag och tog emot rosen.
Jag tittade fundersamt på kuvertet innan jag tog det i min hand också.
Jag la försiktigt ner rosen på soffbordet innan jag började öppna kuvertet.
Justin såg exalterad ut, det såg ut som om han skulle spricka vilken sekund som helst.Jag öppnade och tog ut papperet som låg inuti.
Det var två flygbiljetter... Till USA.
Jag svalde hårt och kände snabbt hur mitt leende blev mindre.
"Är du inte glad?"
Frågade han och tittade på mig oroligt.
"Jag måste verkligen tillbaka Violet, men jag tänker inte lämna dig! Snälla följ med"
Jag kände hur en klump i magen växte.
Jag ville med! Det klart jag ville.
Det var något i mig som kände att jag inte bara kunde lämna allt."Justin, jag kan inte bara lämna allt här. Hela mitt liv, Jessica, allt finns här!"
Sa jag och kände hur jag var tvungen att titta bort.
"Jag vet Violet och jag ber dig inte att ge upp det! Men om det här ska funka måste vi båda göra uppoffringar. Snälla det är bara för någon månad"
Jag tittade upp och mötte hans desperata blick.
Han hade rätt. Jag kunde inte bara förvänta mig att han skulle ge upp hela sitt liv för mig.
Jag måste kunna offra något jag med.Jag gav honom ett svagt leende och nickade.
"Okej" sa jag och hans ögon blev enorma av glädje.
"Tack tack tack"
Sa han och kramade om mig medan han lämnade lätta pussar mitt huvud.~~~
"Ring mig så fort ni landar"
Sa Jessica som kramade om mig igen. Vi stod på Arlanda och väntade på att min och Justins gate skulle öppna.
"Jag ska"
Sa jag och kramade tillbaka."Vi måste gå"
Sa Justin och tog tag i min hand.
Jag drog bort från kramen och gav Jessica en ledsam blick.
Jag sa hejdå en sista gång innan Justin drog med mig till gaten.
Jag vet att USA är mångas dröm. Men den har aldrig varit min, den kommer aldrig bli min.
Jag ville vara med Justin.
Jag älskade han verkligen och därför måste jag visa att jag också kan göra uppoffringar.Vi hittade våra flygplans stolar. Jag fick sitta närmast fönstret. Jag kände hur en klump började växa i min mage då flygplanet började röra sig framåt.
Jag var inte så van vid att åka flygplan.
Jag kände hur min andning blev tyngre och mina händer tog tag i stolen framför mig av ren reflex.
Jag hörde hur Justin fnissade lätt åt mig och tog tag i mig för att dra mig närmare honom.
Jag andades ut och kände hur jag kunde slappna av i hans armar."De finns några där hemma som inte kan vänta till att få träffa dig"
Sa Justin och log ett stort leende.
Jag gav honom en frågande blick.
Han skrattade till.
"Min familj"
Sa han och lutade sig bak i stolen.Åh... Kul... En ny klump av nervositet började växa i min mage..
YOU ARE READING
Justin Bieber- Fangirl or girlfriend
FanfictionViolet är en 21år gammal tjej som bor tillsammans med sin bästa vän Jessica. Violet är fortfarande krossad och förstörd sedan förhållandet med sitt ex Nick inte slutade som hon ville. När Violet åker på Justin Biebers konsert i Stockholm med Nick fö...