Kapitel 35- sista kapitlet

258 6 4
                                    

Sista kapitlet

Violets POV

Det har gått 3 månader sedan händelsen i flygplanet.
Jag var otroligt lycklig då, jag trodde att han skulle vara min livet ut.

Livet rullade på och vi hade aldrig haft det bättre.
Inga bråk, inga klagomål, bara kärlek och glädje.
Justin är och kommer alltid vara min första och riktiga kärlek.
Han har gett ordet kärlek en helt ny betydelse för mig, och om jag ska vara ärligt tror jag inte att jag kommer att hitta någon som får mig att känna samma sak.

Men vi kände nog båda två att vi inte skulle hålla för alltid, men det var okej.
Vi pratade inte om det, vi försökte allt vi kunde för att kärleken skulle räcka.
Hur tufft det än är att säga så gör den inte alltid det, och det gjorde den inte för oss.

Jag kommer alltid älska Justin och jag vet att han alltid kommer älska mig.

Vi bråkade inte, vi märkte bara att allt blev för stort och påfrestande att vi helt enkelt inte klarade av det...

(Flashback)

- Sluta prata sådär! Du vet att jag älskar dig!  Sa Justin förtvivlat.
- Jag älskar dig med!                                             Sa jag medan jag närmade mig honom.           Jag kysste hans läppar lätt och drog sedan försiktigt ifrån. Jag studerade hans ansikte och kunde se en tår falla sakna från hans kind.
- Jag trodde bara inte att det skulle hända så snart, det känns som att jag precis fick tillbaka dig!                                                                             Sa Justin och torkade bort den ensamma tåren på hans kind.  Jag suckade lätt och tittade bort, jag visste att jag skulle brista ut i tårar om jag mötte hans blick mer.
- Vi båda visste att detta inte skulle hålla för alltid, och att detta kom nu är bara ett tecken på att vi lever för olika liv.                                  Jag visste att dem orden sårade honom, men det var så det var. Jag märkte att mina tårar sakta började rinna och jag kunde inte bry mig mindre. Jag lät dem falla och tittade upp på Justin igen.
- Jag vet, och hur gärna jag än skulle vilja skulle jag aldrig kunna be dig om att ge upp hela ditt liv för att följa med på touren.              Jag log försiktigt mot honom och skakade lätt på huvudet.
- Jag vet, och jag vet att våra vägar förmodligen kommer att korsas igen.                                Justin studerade mitt ansikte och log försiktigt.
- Jag älskar dig Violett, nu och för alltid!    Justin lutade sig in och placerade sina läppar på mina, dem rörde sig i perfekt takt och mitt hjärta slog snabbare av tanken att detta var sista gången, detta var sista gången jag skulle kyssa honom på väldigt länge. Vi drog försiktigt ifrån, Justin tittade djupt in i mina ögon.
- Jag älskar dig med!                                              Sa jag och gav han en till kyss.

( Slut på Flashback)

Jag vill inte säga att om Justin hade levt ett annorlunda liv så hade det kanske kunnat varit vi idag.
Men jag vet att det förmodligen stämmer.

Trotts det hade jag aldrig ändrat på något om jag kunde.
Det som hände hände av en anledning och Justin är den han är pga av det han gör.
Jag älskar honom för den han är.

Det kanske låter konstigt nu när jag i slutet vet hur krossat mitt hjärta är, men hade jag kunnat hade jag absolut gjort samma sak igen.

Jag ångrar inget!
För utan honom, hade jag aldrig vetat vad riktig kärlek var.

Justin Bieber- Fangirl or girlfriendWhere stories live. Discover now