Kapitel 11- känslor

310 7 0
                                    


Jag vaknade av att min mobil plingade till.
Jag gäspade stort och försökte vänja mina ögon vid ljuset.
När mina ögon vant sig tittade jag på min mobil.
Det var ett sms, från Nick?

Hej Violet, du kommer väl hem nu på lördag va? Tänkte att vi kanske kunde ses. Jag har en del att förklara för dig - Nick

Jag läste det om och om igen. Jag trodde först att han skickat fel, men vem mer känner han som heter Violet?
Jag visste inte hur jag skulle regera eller tolka detta sms, jag hade heller ingen aning om vad jag skulle svara.
Jag visste inte ens om jag ville träffa Nick. Men jag borde ju ge han en chans att förklara sig.
Det slutade tillslut med att jag svarade okej.

Jag klev upp ur sängen och tog på mig mina gråa mysbyxor och mitt förstora vita linne.
Jag satt upp mitt hår i en slarvig knut. Smink funderade jag inte en sekund på att ta på mig. Idag skulle det bli en slapp dag med tjejerna.
Jag gick ner till köket och gjorde ordning lite frukost. Jag tog lite fil och en smörgås.

Helt plötsligt plingade min mobil till och jag tog upp den.
Det var från Alex.

Jag och Jessica är och shoppar, vi ville inte väcka dig. Du kan ta en taxi hit om du vill. Annars ses vi ikväll, Love u - Alex

Jag suckade, jag som bara ville vara hemma. Aldrig att jag tänkte ta en taxi till stan! Nej tack.

Jag åt upp min frukost och kollade hela tiden på mobilen. Någonting i mig hoppades på att Justin skulle skriva. Även fast jag visste att det var fel.
Jag borde inte vara med han för jag kommer kanske få upp känslor för han. Och gör jag det kommer det vara försent för att stoppa dem.
Så var det mellan mig och Nick.
Jag fick känslor för han och sedan så föll jag pladask. Jag kunde inte göra något åt det, jag föll djupare för varje sekund.
Men ändå, man lever bara en gång och vem vill inte hänga med Justin Bieber liksom.

Jag gick fram och tillbaka medan jag tänkte på om jag skulle sms Justin eller inte. Tillslut tog jag mobilen och skrev ett sms till Justin och frågade om han ville komma över för en filmkväll.
Så fort jag skickade det snurrade 1000 frågor i mitt huvud.
Skulle han tycka att jag var för på? Vill han inte va med mig? Gjorde jag fel som skrev?
Men alla frågor slutade snurra när min mobil plingade till och jag läste.

Jag tar med mig snacks ;) -Justin

Fjärilar började fladdra och även om jag inte ville erkänna det för mig själv så blev jag glad över att han skulle komma.

Efter ungefär 15 minuter plingade det på dörren. Jag hade inte gjort något med min outfit, jag var alldeles för lat för det.
Jag öppnade dörren och där stod en leendes Justin med en påse i handen.
Jag mötte honom med ett leende medan jag kollade på hans outfit.
Han hade svarta mjukis byxor och en vit stor t-shirt, hans hår var rufsigt. Det var skönt att han också var slappt klädd.

Vi gick in till vardagsrummet och jag slängde mig på soffan.
"Så vad vill du se för film?" Frågade jag Justin medan han tog fram chips, dricka och lösgodis från påsen han hade med sig.
"Skräck" sa han med ett flin. Jag bara skrattade.
"Visst, men förvänta dig inte att jag tänker hoppa in i din famn när något händer. Jag älskar skräck filmer."
Sa jag med ett själv säkert leende. Hans flin blev större och han skrattade lätt.
"Det tvivlar jag starkt på" sa han och satte igång filmen Insidious.
Jag tog en filt och virade den runt mig.

20 minuter in i filmen hade det fortfarande inte hänt något speciellt läskigt. Varje gång det var en pop upp scen kollade Justin på mig i hopp om att jag skulle bli rädd. Men jag bara flina varje gång han kollade åt mitt håll.
Jag började bli trött och la mig försiktigt ner, men innan jag han lägga mig ner helt drog Justin tag i mig och drog mig mot honom så att jag vilade på hans bröst.
Jag flämtade till av den plötsliga rörelsen.
"Jag visste att du skulle hamna i min famn tillslut" sa Justin i mitt öra vilket fick mig att le. Hans ord mot min hud gav mig gåshud.

När filmen var slut satt jag mig upp och kollade på Justin. Han såg lite skärrad ut. Jag skrattade åt han och skakade lätt på huvudet.
"Jag fattar inte hur du inte kan tycka det var läskigt" sa han.
"Jag antar att det är du som är den lättskrämda i det här förhållandet"
Sa jag och skrattade tills jag förstod vad jag sagt.
Mina kinder blev röda av pinsamheten och jag försökte få fram något.
"Ehhm.. Alltså.. J-jag v-et inte varför jag s-sa så"
Sa jag och tittade försiktigt ner i backen.
Hur kunde jag ens säga förhållande, nu kommer han säkert tro att jag vill det eller ännu värre han kanske tror att jag tror att vi har ett förhållande.
Han sa inget vilket fick mig att bli ännu mer nervös.

Helt plötsligt puttade Justin mig så att jag låg med ryggen ner mot soffan. Jag flämtade till. Men innan jag hann tänka något mer så var Justin över mig.
Hans ena hand tog ett stadigt grepp om min midja medan den andra var vid sidan av mitt huvud så att han kunde hålla upp sig.
Han böjde sig ner till mitt öra och viskade
"Vi kanske ska ta det lite lugnare"
Mina kinder blev ännu rödare och jag skämdes nå fruktansvärt.
Jag ville ju inte ens ha ett förhållande med Justin!
Eller?
Innan jag han tänka mer var hans perfekta läppar placerade på mina.
Dem rörde sig så otroligt synkat med varandra.
Hans grepp om min midja blev starkare och han släppte handen vid mitt ansikte för att placera hela hans tyngd på mig.
Hans andra hand letade sig till slutet av min tröja och började leta sig uppåt.
Hans hand var i kontakt vid min hud och jag kände hur magen drog ihop sig av känslan. Jag rös över hela kroppen, vilket Justin uppenbarligen märkte för jag kände hur han började le i kyssen.
Han drog sakta bort och viskade
"Du har samma effekt på mig baby" med ett leende.
Jag kunde inte hålla mig längre! Jag behövde han.
Jag tog tag i hans nacke och drog han ner mot mig igen. Vår kyss blev mer intensiv och hans händer var överallt på min kropp nu.
Jag njöt av hans beröring och han gjorde det samma.
Justin började kyssa min nacke, hans fuktiga läppar lämnade ett spår av rysningar för varje kyss.
Jag stönade lätt vilket fick Justin att greppa hårdare om min midja.
Hans händer gick ner och tog ett fast men mjukt tag om min rumpa vilket fick mig att flämta till.
Jag drog mina händer saknat över hans rygg tills jag nådde slutet av tröjan.
Jag vilade mina händer där tills jag sakta men säkert drog upp hans tröja.
Han slutade kyssa min nacke och satt sig upp för att hjälpa mig med att få av han sin tröja.
Jag stönade lätt när jag såg hans magrutor vilket fick Justin att bli helt galen.

Vi började grovhångla, våra tungor tävlade med varandra men såklart vann Justin.
Han började sakta dra upp min tröja. Jag var precis på väg att ta av mig den när jag hörde hur ytterdörren öppnades.
Jag kunde höra Jessicas och Alexs röster.

Shit

Justin Bieber- Fangirl or girlfriendTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang