Violets POV
Jag var chockad, var det verkligen Justin? men vad gjorde han här?
Inte för att något av det spelar någon roll nu när han förmodligen tror att jag kysste Nick.
Jag kollade argt på Nick som bara stod och flinade.
Jag gav han en örfil så hårt att det ekade i rummet.
"oww" gnällde han och höll sin hand på sin kind.
"GÅ!" skrek jag på Nick vilket för första gången fick hans flin att försvinna.
Han vände sig om och gick ut.Jag satt mig ner i soffan och försökte tänka på vad jag skulle göra. Justin lär hata mig nu. Men varför kom han hit?
Jag var förvirrad men rädslan över att han skulle hata mig var starkare.
Jag la händerna för ansiktet och grät tyst.
Vafan ska jag göra nu?helt plötsligt hörde jag hur ytterdörren öppnades igen.
"Justin?" sa jag med hopp i rösten. Jag hoppade upp ur soffan och små sprang till hallen.
"Det är bara jag" sa Jessica oroligt.
jag nickade och kände hur en tår lämnade min ögonvrå igen.
"Han har varit här va?"
sa hon med samma oroliga uttryck.
jag nickade.Jag berättade allt som hände och hur Justin bara försvann till Jessica.
När jag var klar satt hon bara där och såg väldigt ledsen ut.
"jag är ledsen Violet"
sa hon och jag log ett påtvingat leende.
"han skrev till mig igår"
sa hon och jag tittade konstigt på henne.
"Han sa att han skulle komma hit för han behövde träffa dig"
När hon sa det gjorde det ännu ondare i mig.
Han kämpade för att komma hit och nu tror han att jag kysste en annan kille.Fan.
Jag la händerna för ansiktet och suckade högt.
"vad ska jag göra?"
frågade jag Jessica medan jag tog bort händerna så att jag kunde se henne i ögonen.
"har du försökt att ringa?"
Hennes fråga fick mig att låta och känna mig som en idiot.
Varför har jag inte gjort det?Utan att svara ställde jag mig upp för att hämta min mobil i hallen.
Jag ringde han men jag fick inget svar.
Jag ringde igen, igen och igen men han svarande inte. Jag blev jätte oroligt och kände hur skuldkänslorna sköljde över mig även fast jag inte gjorde något.
"Vi måste hitta han"
Sa jag och drog med mig Jessica ut till bilen.Medan Jessica körde försökte jag att ringa han men han vägrade att svara.
Jag suckade och skakade på huvudet.
Den kille jag älskar hatar förmodligen mig. Jag kände hur en desperat tår föll ner på mitt knä.
jag torkade snabbt bort spåret den lämnat på min kind."Vänta!" skrek jag till när jag såg en svart bil stå parkerad längst vägen.
Jessica bromsade hårt och jag hoppade ur bilen och sprang till den svarta bilen.
Jag tittade in genom de mörka fönstren på bilen.Jag pustade ut när jag såg en sovande Justin där inne. Jag öppnade försiktigt bildörren utan att väcka honom. Jag kollade på honom och mitt hjärta brast när jag såg hans tårar som trotts att han sov fortfarande forsade ner längst hans kinder.
Jag torkade bort dem, jag kunde inte se han så ledsen.
Hans ögon spärrades upp när jag rörde honom.Hans ögon landade på mig och han kollade på mig på ett sätt han aldrig gjort förut.
Hans blick sände illande rysningar längst min ryggrad och jag blev nästan rädd.
Hans vackra bruna ögon var nu svarta av något som påminde om hat.
YOU ARE READING
Justin Bieber- Fangirl or girlfriend
FanfictionViolet är en 21år gammal tjej som bor tillsammans med sin bästa vän Jessica. Violet är fortfarande krossad och förstörd sedan förhållandet med sitt ex Nick inte slutade som hon ville. När Violet åker på Justin Biebers konsert i Stockholm med Nick fö...