Jag låg på rygg och solade. Min hud brände av solens strålar. Jag kände en svettdroppe lämna min panna. Jag blundade lätt och kände hur jag föll mer och mer in till en djup sömn.
Jag gäspade stort.
Helt plötsligt skymdes solen för mina ögon.
Jag öppnade ögonen försiktigt och såg hur Justin stod lutad över mig med ett stort flin på läpparna.Åh nej
Han böjde sig ner och lyfte upp mig. Han kastade mig över sin axel så att min rumpa nästan var vid hans ansikte.
Han hade ett stadigt grepp om mina lår.
"Justin nej släpp ner mig" sa jag mellan mina skratt.
"Aldrig" sa han och skrattade.
Jag sparkade med mina ben i luften för att försöka komma loss men han var för stark.
Helt plötsligt var min kropp under vattnet.Okej är det så här han vill ha det
Jag höll andan så länge jag kunde och simmade snabbt ut till vattenfallet utan att Justin såg mig.
Jag smög upp och satte mig på en sten.
"Violet?" Frågade Justin oroligt när han märkte att jag inte kom upp. Han började få panik. Han drog sig i håret och började dyka för att försöka hitta mig.
Jag bara satt på stenen och log åt hur mycket han brydde sig om mig.
Justin kom snabbt upp ur vattnet och denna gången skrek han mitt namn så högt han kunde.
Jag kunde inte hålla mig.
Jag började skratta så högt att jag inte kunde andas.
Hans blick mötte min och när jag såg han i ögonen försvann mitt skratt.Han skakade och såg så orolig ut. Han började gå ut till mig. Hans blick gick från orolig till irriterat. Jag svalade hårt och var jätte orolig över vad han skulle göra. Helt plötsligt försvann den irriterade blicken och han log stort.
Jag andades ut och började skratta lite försiktigt. Han tog tag i mig och drog in mig i hans famn.
"Gud Violet, du skrämde ihjäl mig"
Sa han och hans grepp om mig blev hårdare.
Jag borrade ner mitt huvud i hans nacke och log.
"Skyll dig själv" sa jag och han skrattade bara.
Han släppte ner mig och tog tag i min hand.
Han drog in mig under vattenfallet.
Vattnet forsade lugnt ner längst våra ryggar.
Vattnet som forsade ner var svalare än det vi var i vilket var skönt.Justin fortsatte in och vi kom sedan in till en liten grotta med vatten. Det sipprade vatten från väggarna. Det var ett hål längst upp vilket gjorde att solljuset blev som en spot som lyste upp hela grottan. Jag log och tittade mig omkring. Detta stället var helt otroligt.
Helt plötsligt drog Justin in mig i hans famn igen. Hans händer var placerade lugnt men bestämt på min rygg.
Hans blick mötte min och han log automatiskt när han såg mitt leende.
Justin satt sig ner på en upphöjning under vattnet.
Jag hoppade upp och satt mig i hans knä med ett ben på vardera sida av Justin.
Jag tittade in i hans ögon.
Gud vad jag gillade hans sällskap.
Jag lutade mig in denna gång och några sekunder senare var hans mjuka läppar placerade på mina.
De rörde sig i en lugn takt. Jag flyttade mig närmare Justin. Han log in i kyssen vilket fick mig att göra detsamma.
Jag kände snabbt hur hans tunga slickade på min underläpp för att be om att få komma in.
Jag öppnade min mun försiktigt.
När våra tungor kom i kontakt kände jag hur Justin stönade lätt och han placerade sina händer på mina höfter och tryckte mig närmare han om det ens var möjligt.
Våra tungor masserade varandra försiktigt och glädje strömmade igenom kroppen och det bubblade i hela mig.Jag drog försiktigt bort från kyssen för att hämta andan. Jag log stort vilket fick Justin att göra det samma. Jag kramade om han hårt i hopp om att det här ögonblicket aldrig skulle ta slut.
~~~
"Hallå?" Ropade jag in i Alex hus.
"Aaaaaaa Violet" små skrek dem och sprang mot mig. De tog tag i mig och drog in mig till vardagsrummet.
"Vi har beställt pizza och när den kommer får du berätta alllllt"
Sa dem och drog ut på allt.
Jag bara skrattade och nickade åt dem.När pizzan kommit satt vi oss ner i soffan.
"Så vad gjorde ni?"
Jag berättade om stället han tog mig till, att jag var den ända som hade varit där förutom hans familj.
Jag log hela tiden när jag berättade och jag såg hur Alex och Jessica tittade på mig med stora ögon.
"Awww" sa dem efter nästan varje mening vilket fick mig att le ännu mer.
"Gjorde ni inget annat?"
Frågade Alex och blinkade med höger öga.
"Vikyssestvågångerochdetvarfantastiskt"
Sa jag snabbt under min andning, men de hörde ändå.
"ASSÅ VIOLET! FATTAR DU HUR STORT DET ÄR? DU HAR KYSST VÄRLDENSKÄNDASTE TONÅRING"
Sa de i kör. Men något av det där gjorde mig ledsen.Jag blev ledsen att tänka på att han var så känd som han var. Vad vi än höll på med skulle inte hålla med tanke på att han var så känd. När jag var med han såg jag han som en vanlig kille. Och jag älskade hans närvaro.
Jag kanske borde avsluta detta innan jag börjar få känslor för han. Tänkte jag för mig själv. Men något i mitt bakhuvud sa att det redan var försent.
YOU ARE READING
Justin Bieber- Fangirl or girlfriend
FanfictionViolet är en 21år gammal tjej som bor tillsammans med sin bästa vän Jessica. Violet är fortfarande krossad och förstörd sedan förhållandet med sitt ex Nick inte slutade som hon ville. När Violet åker på Justin Biebers konsert i Stockholm med Nick fö...