2 kapitola

320 9 5
                                    

"Čínu nebo sushi?"- zavola na mě Tracy z kuchyně a já se snažila najít nějaký romantický film na Tracynym Mcbooku.

"Sushi."- odpověděla jsem ji. Našla jsem celkem pěkný romantický film. Valentine's day. Super, aspoň můžeme brečet, jak mají všichni kluka... Forever alone.

Asi po půl hodině někdo zazvonil na dveře. To bude asi naše objednávka.

"Alexis, běž otevřít."- řekla mi Tracy. Bez odmlouvání jsem vstala a šla si pro objednámku. U dveří stál krásný kluk. Počkat...

"Sebastiane?"- udiveně jsem se ho zeptala.

"Jo jsem to já."- uchectl si Sebastián. "Objednávali jste si sushi slečno Evans?"- zasmál se a já se k němu přidala. Moje tvářičky zčervenaly. "Omlouvám se slečno, ale neznám Vaše jméno."

"Alexis. Jmenuji se Alexis. Můžeme si tikat."- odpověděla jsem mu.

"Moc mě těší Alexis. Jsem Sebastian, ale asi už mě znáš."- řekl mi a už jsem z kuchyně slyšela hlas Tracy.

"Kde to vázne Alex?"

"Tak jo holky. Nebudu vás rušit. Užijte si víkend."- řekl a asi o krok ode mě odstoupil, abych mohla zavřít dveře.

"Ahoj."- odpověděla jsem mu a zavřela dveře.

Opřela jsem se o ně a kousla se do rtu. Wow. Už s usměvem na tváři jsem přišla k Tracy do kuchyně.

"Proč ti to tak dlouho trvalo? Hezkej kurýr?"- zeptala se mě a začala si foukat prst, do kterého se předtím řízla.

"Sebastian."- nad jeho jménem jsem se totálně rozplývala.

"Tobě se líbí, co?"- já jsem mezitím ignorovala její pitomé poznámky.

"No..."- řekla jsem a usmála se.

"Já věděla, že se ti bude líbit. Tak pojď. Půjdeme se podívat na ten film."- řekla jsem Tracy a už jsme si šli sednou k Mcbooku.

Asi uprostřed filmu jsme se rozpovídali.

"Taky bych už potřebovala nějakého kluka.... Přemýšlím nad Sebastianem."- řekla ironicky s úšklebkem. Tak to mě celkem zarazilo.

"No tos podělala, Tracy."- na nic jsem nečekala a hned vzala polštář do ruky a praštila ji do obličeje.

"To jsi neměla dělat!"- vzala do ruky taky jeden polštář a začala polštářová bitva.

Když už naše dětská bitva skončila, Tracy mi něco nabídla.

"Zítra je party u Dereka. Zapomněla jsem ti to říct. Jsme pozvaný. Půjdeš? No tak... Příjde i Sebastian."

"Jasně."- brzy jsme dokoukali film a šli spát.
_________________________________________

Takže je tu 2 kapitola)) Jsem ráda, že už je tu pár lidí, kteří tenhle příběh čtou. <3
Strašně nerada píšu slaďáky, ale ze začátku to tak trochu slaďák bude... Takže se moc nezlobte. :D

Mafian's daughterKde žijí příběhy. Začni objevovat