3 kapitola

289 10 0
                                    

"Už je tady Derek."- řekla mi Tracy, když jsem si dodělávala linky. Derek pro nás přijel, jelikož obě budeme pít.

"Už jdu."- tak ještě rtěnku a už jsem. Hotovo. Rychle jsem běžela do obýváku za Tracy.

"Tak můžeme vyrazit."- usmála jsem se.

Oblékli jsme si krátké bundy a zavřeli dveře od Tracyna bytu. Před barákem stálo Derekovo auto.

"Ahoj krásky. Moc vám to sluší."- řekl Derek a obě nás políbil na tvář. "Už se na tebe těší."- zašeptal mi do ucha Derek. Cože? Tak tohle jsem nepochopila...

Přijeli jsme před Derekův dům. Byl obrovský a na zahradě měl velký bazén. Všichni se bavili u bazénu. S Tracy jsme došli k barmanovi, kterého najal Derek.

"Dvakrát Mojito, prosím."- řekla Tracy barmanovi a ten nám začal drink připravovat.

"Hlavně se neopít jak minule."- řekla jsem Tracy a ta se zasmála při vzpomínce na naší minulou party.

"No tančila jsi dobře."- zasmála se Tracy a upila si z Mojita, které nám barman už připravil.

"Holky, pojďte tančit!"- zavolal na nás Derek z davu holek.
_________________________________________

"Já si odskočím."- řekla mi do ucha Tracy, jelikož hudba hrála hodně nahlas. Jenom jsem přikývla hlavou. Ty 4 mojita dělají svoje. Moc toho nesnesu. Opravdu se mi mlžilo před očima.

Najednou jsem ucítila něčí dotyk na mém zápěstí a brzy na mých bocích. Stál za mnou a silně držel svoje ruce na mých bocích. Položil svojí hlavu na moje rameno. Cítila jsem jeho zrychlený dech. Měl úžasné černé vlasy, do kterých jsem mu vjela rukou. Hned jsem ho poznala. Sebastian....
_________________________________________

Probudila jsem se ráno... Asi v jeho posteli. Ten pokoj byl hrozně hezký. Nábytek byl sladěn do bílé. Před postelí na stěně visela televize a pod ní stála tmavě modrá židle. Stejné barvy jako tapety na stěnách. Na levé straně stál psací stůl a na pravé bylo velké okno. Přes tmavě modré závěsy pronikaly sluneční paprsky.

Ležela jsem na jedné straně manželské postele, která byla oddělená polštáři. Na sobě jsem měla košily. Doufám, že jsem neudělala něco, čeho budu potom litovat...

Mafian's daughterKde žijí příběhy. Začni objevovat