Po tváři mi začali stékat slzy.
Uznala jsem, že utíkat bude zbabělské a tak jsem k němu začala pomalým krokem přicházet. Byli jsme u sebe čím dál, tím blíž a tlak mezi námi vzrůstal.
Když už mezi námi bylo jen půl metru, tak chtěl Sebastian něco říct, ale jeho tvář se rychle zbarvila do červena."Já ti důvěřovala!! Chápeš to!! Víš co je to důvěra?! No asi jo, když toho využíváš! Ty kreténe!!"- chtěla jsem ještě pokračovat se svými pitomými kecy, ale Sebastian chytil moje ruce, kterými jsem mu bušela do hrudníku a přitáhl si mě k sobě.
"Nech mě to vysvětlit. Není to pravda."- řekl a pustil mě. "Já bych ti opravdu nikdy neublížil a taky nikdy neublížim. Věř mi."- jenom jsem od něj odstoupila a setřela si slzy. "Ta injekční stříkačka u mě doma nebyla moje. Byla tvého otce. Pro něj to byla jediná možnost mi tě vzít. A dál to už snad pochopíš sama. Chtěl, abys mě viděla jako toho posledního magora, co tě využívá."
"Proč bych ti měla věřit?"- řekla jsem, když jsem se uklidnila.
"Nemusíš mi věřit."- řekl a nastala chvíle ticha. "I teď tě sleduje."- řekl po chvíli.
"Jak to myslíš?"
"V sim kartě je čip, který udává tvojí přesnou polohu. Vím to... Sám jsem tě hledal..."- už jsem se na něj nemohla dívat, jak se trápí. Přiběhla jsem zpátky k němu a silně ho obejmula.
"Promiň, promiň. Já... Nevěděla jsem o tom."- řekla jsem a podívala se na Seba.
"To jsi nemohla vědět. Hlavní je, že jsme zase spolu."
Najednou mi začal zvonit telefon a na obrazovce se objevilo "táta".
Podívala jsem se na Seba a čekala, co mám dělat."Vezmi to. Ať to není tak nápadný."- řekl Seb a já přijala hovor.
"Ano? Tati?"
"Ano, jsem to já. Měla by jsi už jít domů."- řekl můj otec. V ten moment jsem měla sto chutí ho někam poslat. Tento člověk se mi naprosto znechutil.
"Dobře. Do půl hodiny budu doma."- zavěsila jsem a podívala se na Sebastiana. "Co teď?"
"Nech tady simku. Ať si myslí, že jsi ještě pořad tady."- odpověděl mi, chytil mě za boky a přitáhl si mě k sobě. "Moc si mi chyběla."
________________________________Předposlední kapitola!!!
Chtěla bych se omluvit, že jsem tak dlouho nepsala :(
Mafian's daughter už nám pomalu končí... Tak si můžete přečíst mojí druhou knížku, kterou právě píšu ;)
ČTEŠ
Mafian's daughter
Teen FictionAlexis Evans je dcera mafiána. Nemá moc lehký život. Jéjí matka zemřela, když ji byly 3 roky. Žije jenom s otcem. Do jejího života přichází nový člověk. Sebastian. Znají se? Řekne Sebastian Alexis tajemství, které před ní skrývá její otec?