12 kapitola

177 11 0
                                    

Čtvrtek. To je asi ten nejhorší den, který může být. Je to jediný den, na který jsem prostě kašlala. Nevadilo mi jak vypadám, jelikož jsem stejně celý den chodila jako smrtka.

Jediný, co ho mohlo rozradostnit je stojící Sebastian před školou s vanilkovým latté. A to se i stalo.

Přišla jsem k němu a on mi dal pusu na nos. Vždycky mi ji dával na nos a mě se to líbilo. Bylo to sladký.

"Dobré ráno."- řekl Seb a já mu odpověděla. Podal mi latté ze Starbucks a já si z něj hned upila.

"Seš moje záchrana Sebe. Děkuju."-usmála jsem se na něj.

Seb mě doprovodil ke třídě biologie a tam jsme se rozloučili, jelikož Seb měl každý čtvrtek místo biologie chemii. Na hodině biologie jsme s Tracy vždy někoho drbaly.

Na našem s Tracy oblíbeném místě už Tracy seděla a já k ní přiběhla a silně ji objala.

"Uškrtíš mě, Evans! Co se stalo?"- zeptala se, když jsem ji pustila.

"Nic. Jenom jsem tě dlouho neviděla."-usmála jsem se na ni.

Se zvoněním do třídy vešla profesorka Grayová a hodina drbů mohla začít.

"Ve škole si o vás povídají."- řekla Tracy po chvíli a já málem vyprskla kávu, kterou jsem měla v puse.

"O nás?"- zeptala jsem se ji.

"No o tobě a Sebastianovi. Jakože spolu randíte."

Měla jsem ráda drby, to jo, ale nesnášela jsem drby o sobě!

"Co jim je do toho. Nic mezi námi není."- řekla jsem ji smutně a začala jsem točit kelímkem od kávy.

To dělám vždy, když jsem nervozní. Přemýšlela jsem nad těmi polibky, co mi dává na nos a jeho úžasnými vlasy.

Vzpomněla jsem si, že na kávu ze Starbucks vždy píšou jména tak jsem si kelímek otočila k sobě a na něm bylo:

Will u be my girlfriend?♥

Usmála jsem se, ale hned mi úsměv na tváři zmizel. Uvědomila jsem si všechna rizika našeho vztahu. Hlavně se to nesmí dozvědět táta. Bála jsem se o Seba, i když vím, že se dokáže bránit.

"To je tak roztomilý..."- řekla Tracy, když se podívala na kelímek.

Zrovna zazvonilo a já rychle vyběhla ze třídy, abych unikla otázkám od Tracy.
Marně.

"Budeš chodit se Sebem?"- zeptala se Tracy na poslední hodině.

Věděla jsem, že ji můžu říct všechno, protože tajemstvý, který si mezi sebou říkáme nikomu neprozradí, ale v tomhle jsem si nebyla sama jistá.

"Nevím Tracy."

S Tracy jsme si povídali celou hodinu. Vlastně jsem ráda, že je Tracy moje kamarádka, a že ji mám, jelikož mi dala spoustu rad ohledně Seba.

Po vyučování jsem se ve třídě ještě trošku zdržela.

"Čekal jsem na tebe před školou."- řekl najednou Seb stojící ve dveřích. Opíral se o ně a vypadal hrozne sexy. Awww.

"Nevěděla jsem, že na mě čekáš. Promiň. Trochu jsem se tady zdržela."- odpověděla jsem a šla k němu blíž. Natolik blíž, že jsem se dotkla svým nosem toho jeho. Dýchala jsem mu do pusy. Pomalu se přibližoval a chtěl mě políbit, ale já uhla.

"No nic."- prošla jsem vedle něj a drkla ho do ramena.

"Tak slečna Evans chce adrenalin?"- slyšela jsem hlas za sebou.

"Přesně tak."- odpověděla jsem a ani jsem se neohlídla dozádu.

Slyšela jsem rychlé kroky a pak už jenom pevný stisk na mém zápěstí. Bez váhání přitiskl své rty na ty mé a pak mě přitiskl ke zdi. Najednou se zastavil.

"Máš ho mít."- řekl a strčil svojí ruku mě pod tričko.

Pevně mi stiskl zadek, ale pořád mě držel pár centimetrů nad zemí. Náhle se za náma ozval hlas.

"Cartere, nechte si to na doma."- byl to hlas naší ředitelky, která vedle nás jenom prošla.

Ani jsme si nevšimli, že jsme oba ještě ve škole.
_________________________________________

Po opravdu dlouhé době je tu další díl.
Chci se moc omluvit, ale nějak mi blbne telefon a galerie, ve které byly fotky pro ,,Mafian's daughter,, , takže příštích pár kapitol nebudu k nim přidávát fotky.

Děkuji moc za 500+ :***

Mafian's daughterKde žijí příběhy. Začni objevovat