9 kapitola

208 9 2
                                    

"Pojď ke mně."- řekl Seb a přiběhl ke mně z kuchyně.

Trošku jsem včera nastydla a Seb si pořád myslí, že je to kvůli němu. Zrovna dělal v kuchyni horký čaj s citrónem a já ležela na gauči v tureckém sedu přikrytá dekou.

"To byl včera špatný nápad."- řekl Seb a přitáhl si mě víc k sobě.

"Celkem se mi ta ,,sprška,, líbila."- usmála jsem se na něj a on mi dal pusu na nos. "Já vím, že se ti to asi líbit nebude, ale musím dát tátovi vědět, že jsem u tebe."

"No to bych radši nedělal."- odpověděl mi Sebastian a kousl se do rtu.

"Zná tě?"- podívala jsem se na něj přes rameno.

"Jo."

"Nezmíním se o tobě."- řekla jsem a on mi dal malou pusu na čelo.
_________________________________________

Po snídani, kterou připravil Seb a pozor... nespálil ji, jsem napsala tátovi.

"Omlouvám se, že jsem včera nepřišla dumů. Přespala jsem se u kamarádky. Příjdu večer. Mám tě ráda."

Vedle mě si sedl Seb a silně mě objal.

"Měl jsem pro tebe připravené překvapení, ale podělal jsem to. Teď tě musím vyléčit."

"To je v pohodě. Je to jenom rýma."

"Do příštího týdne musíš být zdravá. Čeká tě překvapení."- řekl Seb a mrkl na mě.

Potom jsem napsala Tracy. Měli jsme na dnešek domluvenou schůzku, ale ta se očividně neuskuteční.

"Čauky. Jsme nemocní :( Odložíme to na jindy."

Hned mi odepsala.

"Proč to množné číslo?"

"Se Sebem jsme trošku nastydli."

"Gratuluji :D"

"Ale ne. Nechodíme spolu... I když..."

"No jasně. Chápu. Je to vaše věc. Vlastně jsem tu schůzku taky chtěla odložit. Tak příště."

Hned po přečtení zprávy od Tracy mi odepsal táta.

"Dobře. Taky příjdu večer. Připravíš nám večeři?"

Bylo mi divné, že zareagoval tak pozitivně.

"Jasně."
_________________________________________

Po dloubém válení na gauči se Sebem jsem se rozhodla začít něco dělat. Vstala jsem z gauče a běžela do kuchyně.

"Kam běžíš? Pojď ještě ke mě."- řekl Seb a podíval se na mě psíma očima.

"Ne ne. Ti něco upeču."- usmála jsem se na něj.

Vytáhla jsem mouku, vajíčka atd. a začala jsem dělat těsto na zázvorové sušenky. Dělala mi je babička, když jsem byla malá.

Začala jsem přemýšlet nad vztahem mezi mnou a Sebastianem.

"Co to tady voní?"- vyrušil mě z mého přemýšlení Seb. Chytil mě ze zádu za mé boky a dal mi pusu na tvář.

"Peču. Nevím, jak to dopadne."

"Určitě to dopadne dobře."- v mžiku si mě otočil čelem k sobě a přitiskl své rty na ty mé.
_________________________________________

Chtěla bych vám poděkovat za 200+. Jste úžasní. Děkujuuuu***

Mafian's daughterKde žijí příběhy. Začni objevovat