"Děláš si prdel?"- vykřikla Tracy, když jsem ji říkala o dnešku.
"Není jistý, že mu táta řekl, ať střílí."- odpověděla jsem ji smutně.
Už je to po druhý a já pořád nemůžu uvěřit, že by to mohl udělat.
"Ty seš blbá. Tvůj táta poslední dobou dělá věci, které vám můžou ublížit a ty mu to tolerujes."- opravdu mi otevřela oči.
Bylo mi tak špatně. Z příchodem Sebastiana se všechno změnilo. Moje matka je živá a já se s ní nemůžu ani setkat. Můj otec dělá všechno proto, aby mě zabil. Proč se doma tvářit, že jsme normální rodina, aby pak když je ve firmě posílal lidi, kteří po nás střílej.
"Máš pravdu, Tracy."- odpověděla jsem ji a sklonila hlavu. Po mé tváři začaly téct slzy. Tracy si toho všimla.
"Ale no tak. Nebreč. Já zavolám Sebastianovi."- řekla Tracy.
"Ne! Nevolej mu."
"Proč?"- zeptala se udiveně Tracy a típla vytočené číslo.
"On někam jel."- hned jsem si vzpoměla na Sebastianova slova... To ne! Doufám, že tam opravdu nejel. "Dělej! Zavolej mu!"
"Tak se konečně už rozhodni."
"Volej!"
"Co se děje?"- zeptala se mě a vytočila jeho číslo.
"Jel za tátou."- Tracy mi podala telefon.
Ze začátku jsem si myslela, že mi to nevezme, ale nakonec mi to vzal.
"Sebe?!"
"Ano prdelko?"- Slyšela jsem, že někam jede a hrozně velkou rychlostí. Byl opilej a já se o něj bála.
"Kam v tomhle stavu jedeš?"- zeptala jsem se ho.
"Teď jsem konečně ve výborným stavu. Jedu navštívit tvýho tatíka."- na chvíli se mi zastavilo srdce. Věděla jsem, že mu táta může ublížit.
"Sebastiane vrať se!"
"Hele prdelko, nekecej mi do toho. Běž na párty. Já tam pak pro tebe přijedu."- řekl Seb a típl hovor.
"Váš vztah je jak z nějakýho drama filmu."- ozvala se Tracy z kuchyně.
"To teda. Sebastian přijede na tu párty. Musíme tam."- řekla jsem ji. V mém hlase byl ještě pořád strach.
"Neboj se o něj. Nic se mu nestane."
ČTEŠ
Mafian's daughter
Teen FictionAlexis Evans je dcera mafiána. Nemá moc lehký život. Jéjí matka zemřela, když ji byly 3 roky. Žije jenom s otcem. Do jejího života přichází nový člověk. Sebastian. Znají se? Řekne Sebastian Alexis tajemství, které před ní skrývá její otec?