U Johnatana na party bylo hrozně moc lidí a hodně alkoholu. Potřebovala jsem ho. Dokázal mě uklidnit, ale i mi pořádně naškodit. Hrála tam hodně nahas hudba a všichni tančili.
"Dvakrát piña coladu pro slečny."- řekl Johnatan u nás vedle baru. Koktejl přisunul blíž k nám. "Na vaše zdraví."- lehce pozvedl skleničku a na ex vypil svojí skleničku rumu.
Taky jsme si upily ze svého koktejlu. Cítila jsem, že už jsem opravdu opilá a to už stačí.
"Tracy."- odtrhla jsem ji od piña colady. "Potřebuju na vzduch."- pochopila, co jsem ji chtěla říct.
Vždy, když jdeme s Tracy na párty, a když už máme v krvi dostatečně alkoholu, jdeme na vzduch. Celkem to pomáhá.
Vyšlapaly jsme kopeček blízko Jahnatanova domu. Byl z něj krásný výhled na město.
"Krása, viď?"- přerušila jsem ticho.
"Hezký."- jednoduše mi odpověděla Tracy.
"Bojím se o Seba."
"Zapomeň na to. On přijede. Teď
si užívej party."- řekla a odešla zpátky.Do toho, abych zapomněla na vše co se mi dneska stalo zbýval jeden panák, který mi po cestě Johnatan přímo nalil do pusy.
A do háje.
Vím, že když jsem opilá dělám strašný věci a pak si ani nemůžu vzpomenout, co jsem vlastně dělala.Vím jenom, že jsem v mžiku byla přilepená ke zdi. Johnatan mě držel za ruce a líbal mě. Kupodivu jsem se ani nevzpírala. Chytil mojí nohu tak silně, že se mi na ní udělaly modřiny. Opřela jsem se o Johnatanovo rameno a zavřela oči. Když jsem je otevřela a podívala se před sebe, uviděla jsem tak známé hnědé oči. Stál tam s rukama v kapsách a jenom se na nás díval.
"Johnatane přestaň!"- uvědomila jsem si, jak vlastně velkou chybu dělám. Právě jsem vyměnila kluka, kterého miluju za kluka na jednu noc.
Johnatan mě nechtěl pustit a moje ruce pevně držel. Sebastian přišel blíž a odtáhl Johnatana ode mě. Já jsem spadla na zem. Od té chvíle si už nic nepamatuju.
_________________________________________Dneska jsem se rozhodla napsat 2 kapitoly, tak doufám, že se vám budou líbit.
Jinak chci hrozně poděkovat holkám, který hlasovaly pro mojí minulou kapitolu.
Děkuju **
ČTEŠ
Mafian's daughter
Teen FictionAlexis Evans je dcera mafiána. Nemá moc lehký život. Jéjí matka zemřela, když ji byly 3 roky. Žije jenom s otcem. Do jejího života přichází nový člověk. Sebastian. Znají se? Řekne Sebastian Alexis tajemství, které před ní skrývá její otec?