<- Taehyung 01:02
Allah kahretsin ya... ben her şeye sıçtım galiba-> Taehyung 01:03
Sana yapma dedim ben, al kıskandın bi de gitmiş kardeşi çıktı Yongguk'un, geri zekalı madem sen de seviyorsun gidip söylesene ne kasıyosun ne acı çektiriyosun. Senin yüzünden yemeğe de gidemedik.Jeongguk, gelen mesajı okuduğunda yüzündeki buruşmaya engel olamadı, ne biliyordu da konuşuyordu ki, ne kadar yakın arkadaşı da olsa ona neydi? Sinir olmuştu,gerçekten sinir olmuştu Jeongguk.
<-Taehyung 01:03
gün batıdan doğsa bu kadar şaşırmazdım<-Taehyung 01:03
şu an camın önünde ve bana BAKMIYOTekrar cama bir bakış attığında,hala diğerinin bakmadığına emin bir şekilde nefeslendi.
<-Taehyung 01:04
inanamıyorum, ümit besen çalmıyo.. nuri alço gibi bakmıyo, sadece gölgesi gözüküyo perdesi çekili. Beni cosplayliyo resmen şu an sinir oldum->Taehyung 01:04
öffffffff jungkook kanser oldum senin yüzünden->Taehyung 01:04
gidiyorum ben doktorlar izlicem<-Taehyung 01:04
siktir gitVe telefonu fırlatırcasına yatağına bıraktı, iki elini gözlerine koydu, derin bir nefes çekti, uyuyamıyordu. Ne istediğini belki kendi de bilmiyordu, siyah saçları gözleri önüne düşerken gözlerini kapattı.
"belə vəziyyətin içinə soxum " dedi kendi kendine, belki de ağlamak istiyordu. Hiçbir şey bilmiyordu, hiçbir şey."Olm sakin ol ya.." dedi Hoseok, bu sefer durumlar değişmişti, camel sigara kutuları ikiz kuleler gibi odanın bir köşesinde diziliydi, Namjoon santral gibi birini bitirip öbürüne geçiyordu, gergindi. Taehyung'la pek bir haşır neşir olan Berkecan tipli herifin bir de üstüne Taehyung'da yatıya kalmaya gittiğini öğrenmişti. Kalmaya giden Tarık Mengüç tipli pezevenk ne ayaktı acaba, içi içini yiyordu.
"NE 'SAKİN OL' HOSEOK!?" dedi yeniden ağzındaki sigarayı üflerken. "Kim lan o lale? Kim?! Pembe dizi mi oynatıyoruz lan? Gidip ağzını burnunu kırmam mı lazım illa.." dedi ve bir sigara daha bitmişti. Hoseok paketi elinin altından çekti ve sinirle ona dönene baktı.
"B İ R A D E R ." dedi Hoseok,kaşlarını çatarak. Namjoon onun bu çıkışıyla durmuştu. "Hepimiz yandık." dedi yüreğini göstererek.
"Bazen kırıldık.." diyerek devam etti kelimelerine. "Bazen güldük."
"Siktir lan, ne zaman güldün?" dedi ve sırıttı Namjoon. Hoseok ise bunu duymasıyla, yeniden ve yeniden memoşunu kaybeden memati bakışlarına teslim olmuştu. Bir süre sadece salak salak bakabilmişti karşısındakine, diğeri ise dediğinin kalp kırıcı olduğunu yeni idrak ediyordu.
"Haklısın be Namjoon,gülemedik kardeşim." dedi ardından gözlerine baktı sarışın olanın, paketten de parmakları arasına bir sigara alıverdi, yakmak için masanın üzerinde duran çakmağı aldı, diğeri ise onu izleyebiliyordu sadece,öylesine ağzından kaçan bir şeydi ve Hoseok yıkılmıştı.
"Gülemedik, yemeklere çıkarma teklifleri veremedik, gittik evini bastık millete alet olmasın diye, kalbimizi koyduk bu yola.. haklısın kardeşim. Numarasını da alamadık senin gibi, düşünemiyoruz acaba benden hoşlanıyo mu diye.. çünkü şansımız yok. Vay be amına koyim." dedi ve dudakları arasından üfledi sigarasını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MACARONI
HumorJung Hoseok'un kader ortağı Kim Namjoon ile üniversite hayatı için geldiği, ıssız ve sayko bir mahallede hayat mücadelesi zordu. Makarna onlar için gecenin felç rüyasıydı belki de. O kabusu, o kısır döngüyü bozan şey, bir tencere zeytinyağlı dolma...