9.časť

3.5K 244 8
                                    


-Ty si mi ráno normálne ušla?!- šepká mi Chris do ucha.

-Chris zabudol si na to že sme normálne decká, ktoré vieš.... mávajú školu- odbijem ho iróniou.

-Navyše, neušla som ti, len som odišla.- poviem zamyslene a tým chcem presvedčiť aspoň seba, keď už nie jeho. Počujem jeho sladký smiecha cítim na sebe jeho pohľad, no aj tak ....snažím sa plne sústrediť na učiteľa. No môj rušivý, namyslený a totálne sexy chalan stále otravuje. Neskutočne ma priťahuje...sme ako také magnety, no ja snažím...áno veľmi sa snažím ovládať sa. Niekto predsa musí... Zvoní...Konečne! Vytratím sa z triedy a zmiznem v dave ľudí. Ostať s ním v jednej miestnosti čo i len na sekundu práve nie je dobrý nápad.

-Alex? No hovor! Chcem vedieť všetko.... a nezabudni na detaily!- ozve sa z druhého konca mobilu Chloe.

- Asi začnem tým, že ....Včera som u neho prespala- pomaly stišujem hlas, pretože je to dosť divné hovoriť niekomu cez mobil

- Alex! Ty si s ním spala? Brutál...takže ti táák. Škandálny sex!!!- vrieska a závidí zároveň. Na moment s vzdialim mobil od ucha, pretože by som pri tom doslova ohluchla.

-Tak...aké to bolo?- podpichne ma a ja cítim ako sa červenám.

-Tak to ti nepoviem!!-odbijem ju a začnem sa smiať. Neverím, že to s ňou vážne rozoberám. V dave ľudí zbadám Chrisa. Ignoruje všetkých okrem mňa. Nespúšťa so mňa pohľad a ide si plne za svojím.

-Musím ísť...Pán dokonalý sa približuje- zasmejem sa a zložím. Všimnem si baby okolo seba.

-Vrhajú nebezpečné pohľady. Viem, ale čo sa mám zblázniť, že som taký úžasný?-zvodne sa na mňa usmeje. Chris. Je nebezpečne blízko. Takmer sa nám dotýkajú pery a mne sa rozbúši srdce. Cítim jeho vôňu, ktorá ma totálne vyvádza z miery.

-Nezabúdaj však, že na škole je množstvo dievčat a pán úžasný chcel len mňa- pristúpila som na jeho hru. Hľadím mu do očí a provokujem ho pohľadom. Veď to si chcel, no nie? Zahryznem si do pery, pri pohľade do jeho krásnych, zvodných očí.

-Všetky baby chcú byť teraz tebou, vieš to?- podpichne ma.

-A všetci chalani zase tebou- zasmejem sa, čím ho viac vytočím a ten sa už neovládne a vášnivo ma pobozká. Pritiahnem svoje telo bližšie k nemu až sa ho ním dotýkam. Ruky si prehodím okolo jeho krku a vychutnám si chuť jeho bozkov. Je to ten pocit, keď ti všetko a všetci úplne ukradnutý.

-Musím ísť- na sekundu sa od neho odlepím a fakt sa od neho chcem vzdialiť, no namiesto toho si ma k sebe opäť pritiahne a povedal:,, Hmm, to by si mala" a opätovne ma pobozkal.

ᴥᴥᴥ

-Ahoj- pozdravila sa mi Ema hneď na to čo som vstúpila do izby. Pozrela som sa na ňu a okamžite inam. Zhodila som si tašku na zem.

-Alex, si v pohode?- pýta sa ma. To je teda riadna m*cha. Tvári sa akoby sa nič nestalo. Teraz mi je jasné, že to všetko využila pre seba. Prvý deň čo som ju spoznala mi stále dookola opakovala, že Chrisovi zjavne žiadna nie je dosť dobrá. Už vtedy bola do neho blázon. Viem to, aj keď mi to nepovedala priamo, ale podraziť kamošku vo svoj prospech a oklamať ju? Toto som od nej rozhodne nečakala. V rýchlosti som si prezliekla mikinu a bez slova som odišla z izby. Neviem byť proste v jej blízkosti. Ja aj ona dobre vieme čo sa medzi nimi stalo. Preto nechcem byť v miestnosti s tou klamárkou. Schmatne do ruky mobil. *Neviem byť v jej prítomností, môžem prísť?* Ani nie po minútke mi príde odpoveď. *Čakám ťa <3 * Ani neviem či chcem za ním ísť kvôli Eme... neviem myslím, si že je pre mňa dôležitý. Ako kyslík bez ktorého neviem dýchať. Ako droga ktorej nemám nikdy dosť.

-A-ahoj, ja...práve som chcela- zaklopať, noo dvere otvoril Chris. Zrejme na mňa netrpezlivo čakal. Obzriem sa po izbe a zbadám Toma aj so slúchadlami v ušiach. Úplne som na neho zabudla.

-Héj kámo, nechceš ísť na pizzu alebo také niečo?- štuchol do neho Chris. Tom odlepil oči od obrazovky svojho počítača a venoval mi pohľad. Okamžite pochopil o čo Chrisovi ide a tak vstal z postele a chystal sa odísť.

-Počkaj, nemusíš ísť. Je to v pohode- ozvem sa za ním. Hádže cez seba čiernu mikinu.

- Vážne nemám záujem vidieť to...- odpovie a zaškerí sa na mňa. To akože čo bolo? Pozriem sa na Chrisa, ktorý sa len namyslene usmieva.


Mám pocit, že to tu niekto nečíta a tak neviem či sa mi oplatí písať ďalej :/ Tak teda....číta to tu niekto? :O

New LifeWhere stories live. Discover now