6.časť :3

3.6K 223 8
                                    

{Chrisov pohľad}

Len teraz som jej volal a počul jej smiech. Je len pár hodín, no neskutočne mi chýba jej vôňa, jej pery...ONA! Zo žiadnou inou som to takto necítil a to ich nebolo málo. Alex, je úplne iná. Je neuveriteľne krásna, milá a na nič sa nehrá. Chodíme spolu len krátko, no neskutočne mi na nej záleží. Napíšem jej:
*Nemôžem zaspať. Chýbaš mi.* O pár sekúnd mi odpíše.
*Ani ja. Cítim sa tu tak ...osamelo :( *
*Hlavu hore kráska, nie si sama. Máš mňa :)*
*Som hrozne unavená Chris...prepáč ..musím. Zajtra ti zavolám :3 *

-Chris, máš večer čas?- spýta sa ma akási baba.
-Nie!- odbijem ju. Toto sa mi stáva často. Neviem, čo na mne všetky vidia. Áno, viem, nie som práve najškaredší, ale som zadaný! Síce krátko ale šťastne.

Sarah. Zbadám ju na konci chodby. Čo tu robì? Myslel som,že odišla....že mi už dá pokoj. Ale ona je stále tu.
-Ahoj Chris- prejde okolo mňa a zvodne sa na mňa usmeje.
To snáď nemyslí vážne!!! Najprv mi dá kopačky, kvôli inemu a teraz po mne hádže oči? Tak toto teda nie!

-Čo je s tebou? Problémy v raji?- podpichne ma Tom, no oprávnene.
-Neser ma aj ty!- posrala mi náladu. Čo ak niečo povedala Alex?
- Ja tu mrchu asi zabijem!-rozčuľujem sa.
-A čo ti také spravila tá Alex?- spýta sa zízajuc do svojho mobilu.
-Ja nehovorím o nej ale o Sare! Vrátila sa!- ešte stále zúrim.
-Počkaj...to je tá, čo ti zlomila srdce?-spýta sa neviacky Tom.
-Hej-pokrútim hlavou.
-Vie o tom Alex?- spyta sa ma.
-Možno sa spytaj ten kočky, ktorá s ňou byva na izbe. Bol by si prekvapeny, čo všetko si baby medzi sebou povedia.- hovori Tom. Má pravdu.

{Emin pohľad}
Práve som si dala teplý kúpeľ, keď zrazu začujem niekoho vyklopkavať. Hodim na seba svoj fialovy župan a bežím otvoriť.
-Teba som tu nečakala-poviem na rovinu.
-Ahoj,máš čas?- spýta sa. Prikývnem a pozvem ho dnu. Pripúšťam,že je to divné, ale určite neprišiel kvôli mne. Viem,že by som nemala cítiť k chalanovi mojej kamošky, ale cítim! Navyše ja som ho poznala skôr ako ona. To proste nie je fér!
-O čo ide?- spytam sa a snažim sa byť pokojná, a pritom mi z neho behá po tele mráz.
-O Alex- povie stručne. To som si mohla myslieť.
-Vieš, Sarah je späť...- povie nervózne. Pre mňa je to tá najlepšia správa na svete.
-Ema,počúvaš ma vôbec??- vyruši ma Chris. Aww, tie jeho oči.
-Prepáč, čo si vravel?- spýtam sa.
-Ja...to je jedno. Ďakujem, že si si našla čas...Ja už musím isť.- zdvihne sa z Alexinej postele a vykročí k dverám.
-Počkaj!- chytim ho za ruku a on sa ku mne otočí tvárou v tvár. Neviem presne čo práve robím, ale viem čo chcem!!! Nechapavo mi hľadí do očí. Priblížim sa k nemu a pobozkám ho. Trvalo to asi sekundu, hneď na to ma od seba odstrčil.
-Čo robíš???- našvane sa pýta a vzápätí zmizol. Bolo to krásne aj keď krásne. Počkať! Ja som to vážne urobila? Podrazila som Alex. Neprešlo ani 5 minut a už mám výčitky svedomia.

{Alexin pohľad}
Prebúdza ma hladný žalúdok. Som vážne hladnà. Vstanem z postele a zbehnem dolu na prízemie.
-Ou, ja asi prídem neskôr- zbadam tetu Zoey a Mike ako sa vášnivo bozkávaju priamo na kuchynskej doske. Otočim sa na päte a smejem sa na sebe. Ja viem prísť naozaj v tej správne chvíli...
-Nie my sme...práve skončili- ozve sa za mnou Mikeov hlas.
-Pa-pa- povie a odíde. Vstúpim do kuchyne a zalejem si horúcu kávu.
-Alex,...mrzí ma to- ospravedlňuje sa teta Zoey.
-Zoey, to vážne nemusíš. Vidím, že si šťastná a prajem ti to- poviem s úsmevom na perách.
-Povieš mi s kym si to včera volala?- vyzvedá s tajomnym úsmevom na perách.
-To bol...môj priateľ...- poviem a odpijem si z kávy. Teta Zoey si ma nájde pohľadom.
-Ja som to vedela! Zdala si sa mi byť ...ina. Kto je to? Je pekný?- pýta sa. Podám jej svoj mobil s jeho fotkou.
-Je rozkošný- povie a usmieva sa na mňa.
-Áno, to je.- priznám.

***

-Ema, som späť!- vchadzam do izby. Nie je tu. Aspoň zatiaľ. Zhodím veci na zem a poobzeram sa po izbe.

*Ahoj,som späť. Môžem sa za tebou zastaviť?* píšem mu SMS-ku.

*Si späť? Bože,tak veľmi si mi chýbala....áno, čakám ťa*

Hneď vstanem a kráčam k dverám, no zrazu sa otvoria a stojí v nich Ema.
-Ahoj, ty si už tu?- spyta sa ma. Neviem čo je s ňou ale niečo sa tu stalo keď som tu nebola. Nikdy nebola taká odmeraná .
-Áno,ja...práve som si prišla- poviem.
-Práve idem za Chrisom...- poviem a vykročim vpred.
-Alex, ja...musim ti niečo povedať- zastavim sa.
-Nepočká to?- spýtam sa.
-Vlastne nie, nepočká! Ide o Chrisa.- povie a mňa to začne zaujimať. Vyzera byť smutna.
-Em, tak hovor!- súrim ju.
-Bol tu včera a....- začne, no zasekne sa.
-A? Už mi to povedz!- prestávam mať trpezlivosť.
-Pobozkal ma.-

Ako som sľúbila všetko sa nám zkomplikuje...ak sa vám to páčilo nechajte vote či koment :)
Ďakujem všetkym čítateľom :3

New LifeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora