Takže máme tu very short časť, because to chcem natiahnuť aspoň do 40 častí, keďže sa nám príbeh pomaly končí :/ Všetkým čitateľkám zo srdiečka ďakujem :) Veľmi ma teší, že má tento príbeh taký úspech...
Už sú to 2 mesiac čo Alex nemôžem nikde nájsť. Veľmi sa o ňu bojím. Čo ak jej urobil niečo môj otec alebo Tom, či tá partia čo minule? Nie, nesmiem na to myslieť. Nedokážem si ani prestaviť, že je kvôli mne v nebezpečenstve. Ale kde môže byť? Jej teta ani Chloe o nej nič nevedia, akoby zmizla z povrchu zemského. Buď to jej najbližší vedia dobre zahrať, alebo vážne nič nevedia. Avšak nesmiem na nich viac tlačiť. Nemôžem na ňu prestať myslieť ani na okamih, no viem čo musím urobiť. V prvom rade za to ON musí zaplatiť. Zabil jej rodičov, vyhnal ju z domu ba dokonca aj odo mňa, vyhrážal sa že zabije ju a jej priateľov. Toto už musí skončiť. Nenechám to tak. Už sa viac nebudem pozerať na to čo robí a ako mu to vždy prejde. Jeho chvíľa pravdy práve nastala. Má len to čo si zaslúži a ak ma do toho zatiahne, tak nech. Aspoň budem vedieť, že sa nemusím báť o jej tetu či najlepšiu kamarátku.
-Za toto mi zaplatíš- vrhal na mňa zabijácky pohľad, keď ho nasilu brali do policajného auta.
-To iste- zahundrem si popod nos a nahodím spokojný úsmev. Už nám viac nebude ubližovať a zaťahovať nás do jeho špinavostí. Dvaja policajti ho odviedli do auta s putami na rukách. Neviem prečo ale teraz sa cítim byť voľný. Je to neopísateľný pocit.... pocit šťastia.
-Chris Hemington?- opýta sa jeden z nich a priblíži sa bližšie ku mne. Prikývnem na znak súhlasu.
-Ste v blízkom vzťahu s Alex Priercovou?- spýta sa ma a mne sa zježia všetky chlpy na tele.
-Áaano - zakokcem sa, pretože sa bojím toho čo mi ide povedať.
-Stalo sa niečo?- spýtam sa.
-Podľa mojich informácií s te ju hľadali a myslím, že vieme prečo ste ju nenašli- doslova stŕpnem a neviem sa ani pohnúť.
-Letela do Brazílie a máme vážne podozrenie, že to lietadlo tam nedoletelo. Približne v čase keď ste ju vyhlásili za nezvestnú (troška v inom zmysle) padlo jedno lietadlo do Tichého oceánu. Stále sa zisťujú podrobné informácie. Mrzí ma, že vám to musím povedať práve ja ale je tu 70% šanca, že to bolo jej lietadlo a že to neprežila. Mrzí ma to- potľapkal ma po pleci a bez slova odišiel späť do auta a vzápätí spolu s mojím otcom zmizol a všetci policajti taktiež.
Stále sa neviem ani len pohnúť. Dokonca mám problém čo i len sa nadýchnuť. Oči mám plné slz, ktoré sa pomaly spúšťajú dole. Neviem ich zastaviť. Bolí to. Tak veľmi to bolí. Bolesť na ľavej strane hrude, tesne na srdcom, je neznesiteľná. Akoby sa mi práve rozbil celý svet na niekoľko malých častí. Áno, viem. Stále je tu 30% že žije. Že žijú, ale mne je to celé konečne jasné. Rozhodne by zavolala svojej tete kde je...keby mohla. Určite. Slzy neviem zastaviť. Nedokážem to.
Hovorila som, že to bude veľmi krátka časť. Ja som vás varovala!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ale nestrachujte idem písať ďalšiu a verím, že ku pridám ešte dnes :) *Adell
STAI LEGGENDO
New Life
Storie d'amoreJe to príbeh o 17.-ročnej Alex, ktorej sa pred pár mesiacmi zrútil život. Zomreli jej rodičia a navyše sa rozišla s priateľom. Sama nevie ako sa s tým vyrovnať, teda až kým ho nestretne. úplne odpúta všetku jej pozornosť.... Je o môj prvý príbeh na...