Chris ešte stále spí. Potichu sa balím, keďže dnes po druhej hodine odchádzame na ten lyžiarsky. Počujem ako sa Chris práve prevalil na druhý bok. Pozriem sa na neho a on práve otvoril zaspaté oči. Je taký rozkošný.
-Zobudila som ťa?- spýtam sa ho a pokračujem v balení.
-Prepáč- šepnem a opäť si ho nájdem pohľadom.
-Poď sem- povie a otvorí svoju náruč. Zdvihnem sa zo zeme a vrátim sa k nemu do postele. Pritiahne si ma k sebe bližšie a pevne ma drží v svojom objatí. Takmer nemôžem dýchať, ale nesťažujem sa. Do nosa mi udrie jeho príjemná vôňa. Omámila ma. Pozriem sa mu do očí, ktoré ma pozorujú.
-Bol si už niekedy na lyžiach?- zvedavo sa ho opýtam a prepletiem si s ním prsty.
-Áno, veľakrát. Môj foter nás tam vždy berie. Nechcem sa chváliť, ale som fakt dobrý.- Zasmejem sa. --Samochvála smrdí, vedel si o tom?- podpichnem ho a on sa ku mne opatrne priblíži a nežne ma pobozká. Odtiahnem sa a zdvihnem sa z postele.
-No ták! Vylez už z tej postele!-kričím na neho. On si zakryje hlavu vankúšom. Dilino, jeden! Zhlboka sa nadýchnem a zazipsujem svoju športovú tašku, do ktorej som si zbalila všetky potrebné veci.
-Vstávaj ty ospalec!!!- pošteklím ho. Okamžite sa skrúti do klbka a začne sa brániť. Zvalí ma späť do postele a začne ma štekliť na bruchu.
-Dobre to stačí!- kričím v záchvate smiechu.
-Prosím! Veď sa tu pocikám- stále sa smejem, a on nie a nie prestať. Chytím si dlane na brucho, a snažím sa brániť.
-Prosím!- kričím. Konečne prestane a ja sa snažím upokojiť. V rýchlosti sa od neho vzdialim, aby to skrátka nezneužil. Prezlečiem sa z pyžama do červeno-čiernej kockovanej košele a tmavo-modrých roztrhaných riflí. Viem, že ma pozoruje, no nedám mu najavo, že to viem. Sadnem si na stoličku a obujem si tenisky. Hodím mu tričko, ktoré okamžite chytí. Venujem mu svoj pohľad. Ešte stále mi srdce bije ako šialené. Na lícach mám určite stále červeň.
ᴥᴥᴥ
-Vyrážame- zakričí náš dejepisár. Sedím v dvojposchodovom autobuse. V päťke. Nohy mám prehodené cez Chrisa, ktorému to očividne vôbec nevadí, a zízam do svojho mobilu. Vedľa Chrisa sedí Tom a nejaká partia chalanov. Popravde sú mi ukradnutí. Do uší si vopchám slúchadlá a zapnem hudbu. Pozorujem cestu zatiaľ čo sa Chris baví s chalanmi. Okolo nás sú samé pekné baby. Vážne nemám záujem ich počúvať. Nudím sa. Obzriem sa ku Chrisovi, ktorý sa na mňa len na sekundu pozrie. Zložím si z neho nohy a sadnem si vedľa Toma, ktorý niečo pozerá cez svoj notebook.
-Môžem sa pridať?- spýtam sa a posadím sa. Tom sa milo usmeje.
-Jasné- povie a podá mi jedno slúchadlo. Pohodlne sa posadím a opriem o jeho plece. Viem, že ma Chris vidí, ale nič nevraví. Nemá o mňa strach, pretože vie že ho milujem. Navyše medzi chalanmi platí také pravidlo, že si nikdy nezačneš s babou svojho najlepšieho kamaráta. Nič si z toho nerobím. Tom je len dobrý kamarát, ktorý o mne vie evidentne viac ako som mu povedala. Nič viac!
Ďalšia časť úspešne za nami :) váš názor?
*Adell
YOU ARE READING
New Life
RomanceJe to príbeh o 17.-ročnej Alex, ktorej sa pred pár mesiacmi zrútil život. Zomreli jej rodičia a navyše sa rozišla s priateľom. Sama nevie ako sa s tým vyrovnať, teda až kým ho nestretne. úplne odpúta všetku jej pozornosť.... Je o môj prvý príbeh na...