26.časť
A je to tu. Deň mojej maturity. Som nervózna a nadšená zároveň. Stojím pred intrákom a čakám na Chrisa. A že vraj babám to trvá dlho -_- .
-Chris pohni kostrou, pretože tam tvojim tempom ani nedorazíme- zagúľam očami. Zbadám ho vo dverách.
-Konečne- šepnem a otočím sa k jeho autu. Ako správny gentleman mi otvorí dvere a ja si sadnem na miesto spolujazdca.
-Vyzeráš prekrásne- povie a dá mi pusu na líce.
-A vieš čo je na tom najlepšie?- spýta sa ma. Pozriem sa na neho a nájdem si ho pohľadom.
-Si len moja- povie a znova ma pobozká, no tentokrát na pery.
-Navždy- šepnem. Prepletieme si prsty a vyrazíme. Aký je z neho romantik.
ᴥᴥᴥ
-Teta Zoey ak rada ťa vidím- poviem a vrhnem sa jej do náručia.
-Si prekrásna- šepne mi do uška. Odtiahnem sa.
- Zoznámte sa. Teta Zoey toto je Christopfer Hemingnton. Chris toto je moja teta Zoey- poviem a oni si okamžite podajú ruky.
-Rád vás spoznávam- povie Chris a milo sa usmeje.
-Potešenie je na mojej strane- povie teta a niekam sa pozerá. Otočím sa jej smerom.
-Neverím- šepnem.
-Alex!- kričí na mňa Chloe. Nemôžem tomu uveriť.
-Si krásna- povie a schmatne si ma do náručia.
-A kde máš toho šťastlivca?- podpichne ma. Otočím sa a zahľadím sa na neho. Vedie rozhovor s mojou tetou, no aj tak si ma nájde pohľadom. Usmeje sa.
-Tak teraz tomu rozumiem. Tomu úsmevu sa nedá odolať- uprene na neho hľadí. Asi začnem žiarliť. Ale nie smejem sa.
-Nechceš nás zoznámiť?- spýta sa a úplnou náhodou sa pri nás zjaví.
-Chris toto je Chloe. Chloe toto je ten slávny Chris- zasmejem sa.
-Ahoj, dopredu ťa varujem ak jej znova ublížiš zabijem ťa- povie smrteľne vážne, no potom sa kútikom pier zasmeje.
-To neurobím. Sľubujem- ozve sa Chris a jednou rukou si ma k sebe pritiahne.
ᴥᴥᴥ
-Pripravená?- spýta sa ma a ja si zavriem poslednú tašku. Prikývnem a zavriem dvere do izby. Zbohom buď sladká škola. Nie! Chýbať mi nebudeš. Nasadnem do auta a zhlboka sa nadýchnem. Pred nami sú dva mesiace prázdnin. Už teraz sa teším. Slnko. Plavky. Chris. Voda. Slnko. Chris. Plavky. Chris. Tehličky. Bude to úžasné.
A sme tu. Veľký mramorový dom. Otvorím dvere a vyjdem z auta.
-Nepovedal si, že ste bohatí- hovorím šokovane. Obíde auto a chytí ma za ruku.
-Poď zoznámim ťa.- povie a ťahá ma dnu.
-Ahoj mami- povie a objíme ju.
-Ahoj miláčik. Vitaj doma- povie a vlepí mu pusu na líce. Vidno, že ho miluje. Tak to sme dve.
-Mami toto je Alex. Alex toto je moja mama.- povie Chris a zvodne sa usmeje. Snažím sa tie jeho oči ignorovať. Jeho mama si ma premeria od hlavy až po päty. Neviem, mám taký pocit, že zo mňa nie je práve nadšená. Možno čakala niečo viac.
YOU ARE READING
New Life
RomanceJe to príbeh o 17.-ročnej Alex, ktorej sa pred pár mesiacmi zrútil život. Zomreli jej rodičia a navyše sa rozišla s priateľom. Sama nevie ako sa s tým vyrovnať, teda až kým ho nestretne. úplne odpúta všetku jej pozornosť.... Je o môj prvý príbeh na...