10.časť

3.3K 208 1
                                    

Nechápavo hľadím na Chrisa.
-Ty si mu to povedal?- pytam sa a zdvihnem obočie.
-Ani som nemusel...- priblblo sa na mňa usmieva až sa mi začína páčiť. Urobí krok a hneď ďalší smerom ku mne. Prešla ma nálada. V hlave mi prúdi Ema. Ema a Chris. Uprene hľadím von oknom. Je mi na nič. Som zmätená. Do oči sa mi nahrnú slzy, ktoré sa mi pomaly zkotúľaju dole. Opatrne mi zdvihol bradu a tvár do výšky jeho oči. V momente mi ich zotrel a nežne sa na mňa pozrel.
-Princezná, neplač prosím.... Som tu pre teba- Po tom čo povedal som sa rozplakala sa. V momente ma objal. Pocítila som jeho teplo. Oporu. On je môj bezpečný bod. Človek, s ktorym sa cítim byť v bezpečí. Nos som si zaborila do jeho pleca. Avšak nemohla som prestať plakať.
-Pšššt...-zašepkal mi do ucha. Rukou ma hladil po chrbte.
-Chceš sa o tom porozprávať?-šeptom sa ma opýtal. Ja vlastne neviem či to chcem. Chcem byť s ním. Ja ho bezpochyby milujem. Nemôžem mu to povedať, len ho odplaším... Jemne ho pobozkám a obtriem si svoje mokré líca o tie jeho. Neprotestuje práve naopak. Chcem aby sa rozptýlil.
***
Pomaly otváram oči. Prebehnem očami po miestnosti. Netrvá dlho kým pochopím, že som tu znova prespala. Pretočím sa druhý bok teda tvárou v tvár. Je taký rozkošný, keď spí. Jemne ho pohladím po líci a naďalej ho pozorujem. Má rozcuchané vlasy, ktoré mu pomaly spadajú do tváre. Snažím si krotiť svoje myšlienky. Len pri pohľade na neho sa mi rozbúši srdce. Vyvedie ma z miery. Nahlas vydýchne.
- Ako dlho sa pozeráš?- spýta sa.
-Ako vieš, že sa vôbec nepozerám?- nechápavo sa opýtam.
-Pretože som hore už od piatej- povie. Stále ma zavreté oči.
-Ou...ani si nemukol- posadím sa vedľa neho a zakryjem sa bielou perinou. Zasmial sa a otvoril oči. Pohľadom po mne blúdil.Natiahla som sa po svoj mobil a odblokovala ho.
-Fajn idem si dať sprchu.- poviem a vstanem z postele omotaná bielou plachtou. Vojdem do kúpeľne, privriem dvere s zhodím plachtu na zem. Vstúpim pod sprchu a pustím teplú priam horúcu vodu. Už som celá mokrá vrátane mojich dlhých tmavých ,miestami plavých vlasov.

(Chrisov pohľad)
-Fajn, idem si dať sprchu- povedala. Možno si to ani neuvedomila čo povedala. A možno mi to sama navrhla. Zdvihol som sa z postele a tichými a pomalymi krokmi blížil za ňou. Počujem prúd vody a vidím.... Ju.

Naschvál kratšia časť ...ešte dnes oridám ďalšiu časť. Ďakujem všetkym čitateľom a podporovateľom a raktiež sa ospravedlňujem za gram. chyby. Ešte raz všetkým ďakujem :3

New LifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang