18.časť

2.9K 185 2
                                    

-Prepáč, nechcela som ťa zobudiť, len...som nedočiahla- koktám. Jeho výraz tváre ma úplne odrovnal. Zase je to ten chalan do ktorého som sa úprimne zamilovala. A ako to viem? Spal tu celú noc. Chápete? Na tej nepohodlnej stoličke, kvôli mne. Uprene na mňa hľadí a milo sa usmieva.

-Ako sa cítiš? Povedali ti už dôvod, prečo sa to vlastne stalo?- spýta sa a pobozká ma na ruku. Myslíš, ten dôvod, že nosím pod srdcom život? Ou, jasné! -_- Prečo je to také ťažké tajiť ti to? Výčitky...

-Ešte nie- poprela som to. Vstal so stoličky a jemne ma pobozkal na pery. Nedokázala som sa jeho perám brániť. Chcela som to. Ruku som mu položila na líce a bozk mu opätovala.

-Prepáč, mi ten včerajšok. Správal som sa hrozne- na sekundu sa odtiahne a pozrie mi do očí. –Viem, je to moja vina...môžem za to...-nechcel mi pozrieť do očí. Vážne ho to mrzelo. Pritiahnem si ho bližšie. Nechcem už nič počuť. Milujem ho a to sa nezmení! Zase som poslúchla srdce.

-Podáš mi prosím mobil?- požiadam ho. Bez váhania sa milo usmeje a podá mi ho. Je taký starostlivý. Očividne mu na mne záleží. Veď to dobre viem, lenže niekedy sa správa ako úplný somár. Ako mám vedieť, že sa zmenil? Nie, ešte mu to nepoviem. Práve preto že ho milujem, mu to nepoviem. Navyše ani neviem či by dieťa chcel.

* Ahoj, Chloe. Som v nemocnici, ale nerob si o mňa starosti. Na pár modrín a slabý otras mozgu... sme v pohode* Napísal som jej SMS-ku.

-Nespomínali ti, kedy ma chcú odtiaľto pustiť?-spýtala som sa ho.

-Najskôr v pondelok- povie a milo sa usmeje.

-Chris? Doniesol by si mi nejaké veci na prezlečenie?- opýtam sa ho a nájdem si ho pohľadom.

-Áno iste- pobozkal ma na pery a vzápätí zmizol.

Pípne mi mobil:

*To snáď nie! :O Čo sa stalo?*

*To je nadlho a navyše radšej ti to chcem povedať osobne...*

-Dobré ránko, spiaca kráľovná- pomaly otvorím oči a venujem mu svoj pohľad. Milo sa usmieva a v ruke drží kvety všetkých farieb.

-Ahoj...nečaakaala som... ťa tu- zakoktám sa.

-Si tu už dlho?- spýtam sa ho a snažím sa posadiť vyššie. Po chvíli sa mi to aj podarí.

-Nie, len tri štvrte hodiny- zasmial sa a prinútil ma zasmiať sa. –Stretol som sa s Chrisom. Išiel ti po veci...- povie zamyslene Tom.

-Ako sa cítiš?- spýta sa ma.

-Som v pohode, vážne. Už chcem ísť odtiaľto preč- hodím na neho psie oči.

-Chceš mi tým naznačiť- šepne a priblíži sa bližšie ku mne aby nás nikto nepočul. Ale veď v izbe, ktorá je zavretá okrem nás nik nie je! Aj tak je to vtipné. -...že ťa mám odtiaľto uniesť?- povie s vážnym pohľadom na tvári. Nečaká na odpoveď.

-Počkaj, musím vymyslieť plán- povie vážne. Musím sa neskutočne ovládať, aby som sa nezačala smiať.

-Tak tiež ber do úvahy, že sa nevládzem ani postaviť- pokrútim hlavou, čím mu jednoznačne naznačím, že to po dvoch nezvládnem. Asi to bude z toho čo všetko do mňa dali.

-To nebude problém, prehodím si ťa cez plece ...asi takto- skúsil to ukázať na fiktívnej postave- a rozbehnem sa s tebou až k hlavným dverám. – povie a v momente vybuchnem. Začnem sa smiať a vôbec neviem prestať. Presne o to mu šlo. Rozosmiať ma.

-Ďakujem- poviem po chvíli smiechu. Nechápavo sa na mňa pozrel a usmial sa. Tak krásne sa na mňa usmial, až mi to pripomenulo Chrisa.

-Ako sa majú naši dvaja pacienti?- do vier nečakane vstúpi lekár. Tom na mňa divne zíza, no svoj pohľad mu neopätujem. Pozorne sledujem doktora. Koľké šťastie, že tu práve teraz nesedí Chris. To by mi úplne narušilo plány.

-Dvaja?- šeptom sa ma spýta Tom.

-Ou...mrzí ma to- pozrel sa na mňa lekár, ktorý celú situáciu pochopil.

-Nechám vás sa porozprávať, no chcel som vám oznámiť, že dnes a zajtra váš ešte budeme pozorovať až potom sa bude uvažovať o vašom prepustení- povedal a v rýchlosti sa vytratil. Tom na mňa stále zarazene hľadí.

-Prepáč, ja nevedel...Chris mi to nepovedal- povie koktavo.

-No, vieš...on to ešte nevie- pomaly som stišovala hlas. Čakám na jeho reakciu, ktorá akosi ešte nedorazila.

-Alex, musíš mu to povedať!- povedal vážne.

-Ja, viem a poviem, len nie hneď. Prosím, sľúb mi, že si to necháš pre seba- žiadam ho.

-Tom, prosím- vyvalím na neho psie oči.

-Prosím- zopakujem.




Hey Guys! Ďakujem všetkým čitateľkám :) za všetky Votes, komenty či sledovania :3

Váš názor? :) 

*Adell

New LifeWhere stories live. Discover now