Zobudila som sa okolo jednej hodiny ráno. Všade bola tma a všetci v dome spali. Mňa nanešťastie zobudil zlý sen. Po chvíľke čo som sa upokojila som chcela pokračovať v snívaní, ale nešlo to. Stále som videla toho muža pri telách mojich už mŕtvych rodičov. Ten človek sa na mňa pozeral z veľmi nebezpečnej blízkosti, no ja som mu nevidela do tváre. V ten deň bola tiež taká príšerná tma. Myslím, že ma chcel zabiť aby nemal svedkov, no žijem a to je divné. V tom okamihu som sa vlastne zobudila. Ešte stále mi srdce bije ako šialené. Pokoj, bol to len sen. Len príšerná nočná mora.
Posadila som sa a hlavu si oprela o kolená. Ešte stále to celé mám pred očami, akoby sa to stalo len včera. Ten muž, ktorého šancu vidieť ho som nemala...to on my volal, nie? Kto iný by to bol? Stále mi srdce bije ako šialené. Nevládzem a nechcem znova zaspať. Nechcem ho vo svojom sne znovu vidieť. Postavím sa z postele a na boso prejdem k balkónovým dverám. Opatrne s pomaly stlačím kľučku a vyjdem von. Nie je mi zima, keďže je ďalšia z tropických nocí. Ponad plece sa obzriem na Chrisa či som ho náhodou nezobudila. Nie. Spí.Opriem sa lakťami o zábradlie a zhlboka sa nadýchnem. Zdvihnem hlavu k oblohe osvietenú miliónmi žiariacich sa hviezd. Je to nádhera. Obzriem si malé mestečko, no všade prevláda tma.
ᴥᴥᴥ
Ani neviem ako sa mi to nad ránom podarilo, no zaspala som. Okolo 3:50. Ani neviem čo som robila tak dlho hore... Prebúdzam sa a otváram oči. V miestnosti hľadám Chrisa, no nie je tu. Nemá tu svoje veci. Pozriem sa na hodinky a zbadám 12:30. To ako vážne? Ja predsa nie som žiaden spachtoš! Vstanem z postele živá ako rybička a v rýchlosti zamierim do kúpeľne, kde si urobím rannú hygienu.
-Dobré ránko- zbehnem rýchlosťou cez obývačku, kde leží rozvalený ako obvykle Matt a zamierila som do kuchyne.
-Ahoj Alex- usmial sa a venoval mi úsmev.
-Budem hádať kto dnes hrá- začala som a pomedzi ten čas som si vytiahla z chladničky biely jogurt a schmatla som lyžičku.
-Nemci s...-nestihnem dopovedať, pretože mi zamrzne úsmev. Žiaden futbal, normálne romantika a akčnák v jednom. Bez dychu, kde hraje ten sexy chalan z Twilightu. Yop...Tyler Lautner :3 Vytreštím na neho oči. Akože vážne? A ja že furt kuká len futbal :D Možno prepol kanála, len pred chvíľou. Neviem, ale je to divné.
-To myslíš vážne- vybuchla som do rehotu. Nič mi na to nepovedal. Popravde mám skvelú náladu čiže by ma rozosmialo hoci čo. Sadnem si neďaleko vedľa neho a vyložím si na neho nohy. Uškerím sa, no nenamieta. Papám si jogurt a sledujem obrazovku.
-Nevidel si Chrisa?- spýtam sa pomedzi film.
-Ale áno, ale nemám potuchy kam šiel...-
-Mimochodom čo si robila o druhej ráno?- spýtal sa.
-Hmm...ako o tom vieš?- prekvapene sa mu zahľadím do očí.
-Povedzme, že nie si jediná kto ma zlé sny- povedal a zdvihol pritom kútik úst. Asi mi rozumie. Určite. Zhlboka sa nadýchol, opatrne nadvihol moje nohy, vstal a opäť ich položil, no tentokrát nie na zem ale na gauč.
-Chceš sa o tom porozprávať?- navrhla som.
-Možno inokedy- povedal, milo sa usmial a vzápätí sa niekam vyparil.
-Dobré ráno- ozval sa mužský a nepríjemný hlas. Hneď som ho spoznala a to som sa nemusela ani len otáčať. Pripúšťam, že teraz som sa začal a cítiť divne, preto som nohy spustila na zem a ohla v kolenách. Neviem, čo ma ten muž za problém ale nepáči sa mi.
-Dobré- zmohla som sa na pozdrav a sekundový pohľad. Bez slova sa vedľa mňa posadil.
-Chcel som sa ti ospravedlniť, no potom čo vidím ako sa správaš k mojim synom k obom naraz som opäť zmenil názor. Trvám na tom, že sa na nás len a len priživuješ. Si len obyčajná kur*a- vyštekol na mňa, no tlmil hlasitosť, aby nás Matt nepočul. Pri tej nadávke úplne stuhnem. Nikdy ma tak nik nenazval, aj preto že ja nehádavam.
-Vypadni z môjho domu a daj mojim synom pokoj, rozumieš? Inak sa stane niečo tvojim nebližším a neskôr aj tebe - obišiel ma a šepol mi to. Hovor to tak pokojne, ako by mu na ľudskom živote vôbec nezáležalo, teda samozrejme len na tom jeho. A to som si myslela, že mi tento krásny deň nič a nikto neskazí. Omyl! Ten magor my nedal na výber.
-Vyhrážate sa mi?- zaskočene som sa opýtala a pomaly sa otočil k nemu tvárou v tvár. Tvárim sa v pohode, pretože nech sa deje čo sa deje, Chrisa milujem a on miluje mňa. Behá po mne mráz a srdce mi chce vyskočiť z hrude. On priam citoval toho muža, čo mi včera volal. Nepochybne s tým niečo má. Možno to celé vymyslel on. A možno až teraz viem, kto je ,,Veľký pes".
-Nie...len ťa varujem- namyslene sa usmial a odkráčal von. Ostala som stáť presne na tom mieste čo odišiel ako prikovaná. Nepochybne je to on. ,,Veľký pes". Prečo som si to nevšimla skôr? Bola som tak zaslepená? Veď už prvý moment, ako si ma prezeral akoby ma poznal...a pritom sa zachoval ako obyčajná nula. A potom je to celé naopak. On je tu niečo viac a ja som tu tá nula. Vybehnem hore do izby a zbalím si svoje veci. Naozaj neviem čo teraz robiť a už vôbec nie čo si mám myslieť. Viem, že nechcem aby niekomu ublížil. Tete Zoey, Chloe alebo môjmu Chrisovi. Avšak o to mu ide. Inak by ma nevyhodil z domu. Ale čo môžem spraviť? Nemôžem odporovať majiteľovi tohto domu. To proste nejde. Nemám chuť tu viacej ostať, keď viem čo je zač. Bojím sa ho. Bojím sa čo by mohol urobiť mojim najbližším. Už mi vzal priveľa. Do ruky si vezmem kabelku na chrbát prehodím ruksak a zmiznem z toho domu rýchlosťou blesku bez akéhokoľvek slova. Chris. Mal by to vedieť. Vytiahnem si z vrecka mobil a napíšem mu správu, aby sa o mňa zbytočne nebál.
,,Ahoj, už viac nie som u teba. Je to zložité, no skrátim to. Tvoj otec ma tam nechcel, ale nerob si starosti som v pohode..."
Neviem čo viac mu viac napísať. Nehnevám sa na neho, veď on za to predsa nemôže. Nevyčítam mu to, pretože ho milujem a viem, že si ma nájde. Ale aj tak mi v hlave behá toľko pocitov, toľko myšlienok, ktoré ani neviem opísať. Už nevládzem to slnko ma ugriluje na smrť. Na malú chvíľku sa posadím na lavičku, kde mi pred nedávnom Tom vyznal lásku. Zvládnem to. Ďalší príval pocitov. Prečo to urobil a ako je možné, že som si to nevšimla?
-Alex?- vytrhne ma niekto zo zamyslenia.
Ja tomu vážne nemôžem uveriť :O 1.4K čítaní? :O That's amazing :3 Ďakujem krásne :) Robíte mi radosť *Adell
YOU ARE READING
New Life
RomanceJe to príbeh o 17.-ročnej Alex, ktorej sa pred pár mesiacmi zrútil život. Zomreli jej rodičia a navyše sa rozišla s priateľom. Sama nevie ako sa s tým vyrovnať, teda až kým ho nestretne. úplne odpúta všetku jej pozornosť.... Je o môj prvý príbeh na...