3- AİLEDEN KOPMA

75 10 2
                                    

İçeri sert bir şekilde girilmesiyle uyandım saat 8di. Bir insan bu kadar erken uyana bilirmi diye düşündüm. Ama haklılardı 3 gün uymuştum. Aldığım ilaçlardan olsa gerekti. Küçük kardeşim jack (cek) odaya girmişti. Elinde tabletim vardı. Şok olmuştum o an yanıma geldi ve;
- Al tabletini dedi. Annem senin eşyalarını kullanmamı istemiyor dedi.
Ve odadan çıktı. Ailemle konuşmuyordum. Artık gerekli bir şey gelmiyordu. Eskiden küçük kardeşimls uü ğraşmak için zaman arardım. Şimdi onların hiç biri yok. Şu an tek aklımdaki kişi Beal (biyıl) gece gündüz aklımdaydı. Napacağımı bilmiyordum unutamıyordum işte...
Yataktan m kalkıp banyoya gittim. Aynaya baktım çok kötü görünüyordum ve pis kokuyordum. Duşa girsem iyi olur diğe düşündüm. Fakat girmek istemiyordum, üşeniyordum. Düşündüm ve kaç gündür uyuyorum hayatta ne oldu haberim yok köşeme geçtim ve perdeyi açtım. Beal arkadaşlarıyla karşıdaki eve taşınmıştı. Acı çektirmek için mi yapıyordu anlamadım fakat gözüm onu aradı hemen. 2. Kattaki odasından bana baktığını gördüm ve hemen perdemi çektim daha fazla acı çekmek istemiyordum. Ama içimde bir kıpırtı olmuştu. Çok sevinmiştim en azından onu görebilecektim. Duşa girmeye ve kendime gelmeye ihtiyacım vardı. Fakat hala bir sorun vardı. Ailem...
Onlarla yaşamak istemiyordum. Amcama taşınsam olur mu diğe düşündüm fakat burada da Beal vardı. Ondan ayrılamazdım, gülüşünden ayrılamazdım. Pencere kenarına gittim. Perdeyi açtım ve Beal arkadaşlarıyla vedalaşıyordu. Peki orası bealında evi değilmiydi? Bunu en iyisi jesie'i (cesi'yi) aramaktı o bilirdi. Telefonu elime aldım ve açtım...
Bir anda mesaj sesleri gelmeye başladı. 10.000 e yakın mesaj vardı. 509 arama vardı ve çoğu jesie. Onu aradım. Çalmaya başladı...
1...2...3...4... aradığınız kişi şu anda telefona cevap veremiyor. Uyuyor olmalıydı. Bende yanına gitmeye karar verdim ama bu halimle olmazdı duşa girmem lazımdı. Havlumu aldım ve duşa girdim...

DEĞİŞEN SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin