5- ÇARESİZLİK

50 9 1
                                    

Evden çıkmıştım kendimi çok kötü hissediyordum Beal'ın bana bakışı benim ona bakışım çok çaresizdik ayrılamaıyordum ondan ama o benden ayrılmıştı. Sebebini bile sölylemeden. Haftalarca odamdan çıkmadım onun yüzünden cesaretimi kaybetmiştim. Dışardan bakanlar beni yardıma muhtaç zannediyordu çünkü çaresizdim.
Eve gelmiştim fakat Beal gil'in arkamda olduğunu fark etmemiştim. Takip etmelerini isterdim fakat karşımızdaki eve arkadaşları taşınmıştı.
Artık Beal'ı her gün burda görecektim. Canımı çok acıtıyordu. Eve girdim üzerimi değiştirip mutfağa indim kendime sandviç hazırladım spiret alıp odama geri çıktım evde kimse yoktu şaşırmıştım. Yukarı çıkarken yerde bir not kağıdı gördüm. Annem gil yazmıştı. Notta:
"Mia canım kızın senden böle ayrılmak istemezdik biz gidiyoruz. Senden ayrılmak istemezdik ama çok deyiştin kızım. Sana bu yıl ve diyer yık yetecek miktarda para bıraktık. Bir annenin kızından ayrılması çok zor biliyorum ama ayrılmak zorundaydık. Bizi affet kızım. Sen kendi hayatına bakarken bizde burda yeni bir hayata başlayacas. Bölesi daha iyi. Para komidinin üstünde."
- Sevgilerle
- Annen
Anlıyamıyordum. İlk önce Beal şimdi ailem neden gittiklerini Bn bilmiyordum. Çok öfkelenmiştim. 16 yaşındaki bir kızı nasıl bırakıp gidebilirlerdi.
Bir anda her yeri yıkmaya başladım. Vazolar camalar çerçeveler resimler. Resimleri yırtıp yakıyordum. Elim kanıyordu. Fakat bir şey hissetmiyordum. Elimi sardım. Aile fotoğrafımıza bakıp ağlıyordum ve orada ölece uyuya kalmışım...

DEĞİŞEN SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin