Duştan çıktığımda saat 2 olmuştu 6 saat duşta kalmıştım. Yaklaşık 1 haftadır yıkanmıyordum. Altıma asker pantolonumu giyip üstüme siyah tişörtümü giydim. Saçımı dağınık topuz yaptım. Ayağıma bordo botlarımı giydim hafif bir makyaj yaptım kol çantamı alıp aşağı indim. İndiğimde annem garip bbir şekilde bana bakıyordu.
- Nerye gidiyorsun diğe sordu hemen
- Seni ilgilendirmez
Dedim ve evden hemen çıktım. Çıktığım gibi bealın arkadaşları bana bakıyorlardı. Beal hala oradaydı. Cektimin kapşonunu geçirdim ve yürümeye devam ettim. Tam onların önünden geçerken Bealın bana baktığını gördüm. Mutlu olmuştum tabiki. Kendimi gülümsememek için zor tutuyordum ve adımşarımı dahada hızlandırıp oradan uzaklaştım.
Jesie nin evine varmıştım. Kapıyı çaldım. Kapıyı Monika açmıştı ve bana hemen sarıldı.
- Evde partimi var?
- Evet dedi
- O zaman ben gidyim
Dememle içeri çekmesi bir oldu. Herkes buradaydı nerdeyse. Kız günü yapıyorlardı. Jesie beni görünce çok mutlu oldu.
- Sende katılmazmısın diğe sordu.
- Bilmem dedim
- Hadi. Uzun zamandır aramızda değilsin özledik seni.
- Peki öyle olsun dedim
Jesie çok mutlu olmuştu. Aslında bende mutlu olmuştum eskiden her gün takıldığım ortam arkadaşalar aslında çok özlemiştim tek sıkıntı ortama yeniden alışmamdı. Jesie ye bir şey sormaya gelmem hataydı.
Jesie nin yanına gittim sevgilisi tom un taşındığı yeri
- Jesie! Bir bakarmısın?
- Geliyorum
5 dakika sonra...
- efendim Mia?
- Sana bir şey sormam lazım
- Ne?
- Tom yeni eve mi taşındı?
- Ha ben senin buraya neden geldiğini. Tom yeni eve taşındı fakat Beal o eve taşınmadı taşınmak istemedi. Onlarda birazdan gelir.
- Kız partisine ne zaman'dan beridir erkek çağırıyorsun?
- Tomla sevgili olduğumdan beri
Sustuk... Öylece oturduktan 10 dakika sonra Beal tom ve jes geldi.
Beal beni görmüştü. ONA bakmamaya çalışmıştım olmadı. Göz göze gelmiştik. Jesie ye görüşürüz işareti yaparak Beal gil'in yanından geçerek evden çıktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞEN SEVGİLİM
SonstigesSadece mutlu olmak istemişti hayat edemedi onu mutlu. Küstü hayatla arkadaşlarıyla fakat istememişti küsmek Bir köşede oturmaya başlıyordu mutlu olana kadar. Özel yeride deildi arayan kişide hemen buluyordu. Bir pencere bit koltuk bir masa ve mas...