7-YENİ KIZ

43 8 0
                                    

Sabah alarmın sesiyle yatağımdan sıçramıştım. Kalkıp aynanın karşısına geçtiğimde canavar gibi gözüküyordum. Makyajım akmıştı. Hemen banyoya geçip kendimi temizledim. Giyinme odama geçip hafif püsküllü siyah kumaş eteğimi siyah yakalı mavi gömleği giyip gömleğimi eteğimin içine geçirdim. Siyah deri ceketimi alıp askeri botumu giydim. Saçımı mısır örgüsü yapıp mutfağa indim. Ev normalde eskiden sesli olurdu, bu durum çok garibime gidiyordu. Hala alışamamıştım. Zamanın geçtiğinin farkında değildim hemen mısır gevreğini yiyip evden çıktım.
Okula vardığımda garip bir duygu vardı. Eskisi gibi heyecanlanmıyordum. Sınıfa girdiğimde yerimde başka bir kız oturuyordu. Yeni olmalıydı o yüzden benim yerim olduğunu bilmiyor olmalıydı. Wiliam arkasına döndü ve yeni kızı uyardı gibime gelmişti. Kız kalkmamakta kararlı olmalıydı. O zaman benim tek yapacağım şey zorla kaldırmak olacağı gibi gözüküyordu. Kıza yaklaştım. "Ordan kalkmayı ne zaman düşünüyorsun dedim. " "Kalkmamı gerektirecek bir sebep mi var?" Dedi.
İşte o zaman sinirlenmiştim. Bana meydan okuyordu. "Orası benim yerim olduğu için kalkacaksın. Yeniler bilmez."Dedim. "Şu anda ben burada oturuyorum." Dedi. "Arkanı kolla arkadan gelenler bişey yapmasın. Seni korumaya niyetim yok arkanı kolla." Dedim. Kız yerimden kalktı ve en öne geçti.
Wiliamla toklaşıp sarıldık. Arkadan Jesie dürttü. İlk önce sarıldık ve Jesie "Yeni gelen kızla derdin ne. Beal'ı hani unutmuştun. Takmayacam demiştin. Onun sevgilisi olmasıyla..." "Ne?!!" "Beal'ın sevgilisi bu yeni gelen kız mı??" "Sen bilmiyormuyudun?" Dedi. Wiliam "Kızın ismi Nathasta" dedi.
Nathasha or*sp* ve s*rt*k anlamına geliyordu. Kızdada o tipler vardı. İsmini ağzıma alamıyordum...
Sırama oturdum arkaya yaslandım. Kafamı duvara koydum dışarıyı seyretmeye başladım. Bana huzur veriyordu. En azından bir süre kafamı dağıtıyordu. İçeriye Beal ve Bay Zac (zek) girdi. Bay Zac kimya öğretmenimizdi. Bize hocam veya öğretmenim denmesini istemez ve sevmezdi. Beal sırasına oturduktan sonra. "Mia!!" Diye bir anda seslendi. Dışarı işaretini gösterdi. O anda korkmaya başlamıştım. Dışarı çıktım arkamdan Bay Zac geldi. Hemen konuşmaya başladı. "Senin derdin ne! Neden böle davranıyorsun?! Unutma onlarla senin bir farkın yok. Beni çok şaşırttın Mia.!" "Bay Zac herkes gidiyor ben yapayanlız çaresiz bir insanım. Ne ailem nede artık Beal var. Ben değişmedim, sizi şaşırtmadım. Ben sadece çaresizim artık kimsem yok. Artık üzerime gelmeyin tamam mı!!? "
Sınıfa ağlayarak girdim çantamı aldım. Çantamı alırken Beal ile göz göze geldim. Ve çantamı aldıktan sonra sınıftan çıktım. Okuldan ayrılırken müdür Bay Tamsın kolumdan tutu. "Ne oldu Mia!?" Dedi. Fakat ben bir şey demeden okuldan uzaklaştım ve evime gittim...

DEĞİŞEN SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin