Eve varmıştım. Kapıyı açacakken geri bıraktım. Açmadım babamın aldığı motor gelmişti aklıma garaja doğru yürüdüm. Açtığım anda simsiyah motor karşıma çıktı. Biz bu olamazdık arkadaşlarım takımım ben... böyle olmayacaktı. Değişme zamanı gelmişti. Motoru aldım ve her zaman alışveriş yaptığım yere girdim. Renkli şeyler yerine siyah bordo lacivert tarzı şeler seçtim. Boom!! Ve karşınızda yeni MİA...
Artık kimse umrumda değildi işimi görüp gidecektim...
ERTESİ GÜN:
Üzerime dün aldım siyah kurukafalı tişörtümü giyip deri ceketimi üzerime giydim. Siyah yırtık kot pantolonumu ve dikenli botumu giydim. Üzerimi giyindikten sonra sadece çantama spor kıyafetimi ve spor ayakkabımı aldım. Bu gün derse girmeyecektim. Bütün takımı toplayıp bu gün sırf antreman yaptıracaktım.
Okula vardığımda Jesiyi görünce "15 dakika sonra, sahada, bütün takım..." Jesi şaşırmış bakıyordu pek takmadım. 15 dakika sonra sahaya indiğimde erkek takımınında tirübünde olduğunu gördüm. "Bayanlar!! Hizza al!!" Diğer birden bağırmıştım kızlar ne olduğunu anlamımışlardı. "Madem başınızda benim olmamı istiyorsunuz dediğim herşey harfi harfine yerine getirilecek!" "Ya getirilmezse?" Diğe birisi sorduğunda geç kalan nataşayı gördüm. " Küçük Bayan geç kalmışsınız 15 dakika dedim. EĞER getirmezsen siktir olup gidersin kapımız şu tarafta!" Diyip kapıyı gösterdim. Nataşa sesizce sıranın en sonuna geçti. Sözümü dinleyecekti hepsi artık anlayışlı kızımız yoktu. "Bayanlar ikili sıra ol 20 tur aralıksız tam güç koşu istiyorum duran 20 tane şınav çekip geri koşmaya başlayacak!" "Başlaaa!!"
30 Dakika SONRA
Kızlar baştan bitmiş gözüküyorlardı. "Bayanlar yeni başlıyoruzz!! Hepiniz ayağa!!" Kimse yerinden kıpırdamamıştı bu sefer "KALKKIN!! Dedim size derhal!!" Bu sefer kalkmışlardı. Son birkaç kişi kaldığında düdüğü çalıp ayağa kaldırdım...
4 SAAT SONRA...
Antremanı yeni bitirmiştim ve erkekler dakika dakikasına izlemişlerdi. Bu gün kızları yormuştum fakat iyi olmak zorundalardı. " Yarın yine aynı saate bayanlar bu hafta dersler yok okul sonrası beni ilgilendirmez!" "Yapma Mia hadi ama eziyet bu " dediğinde Tessaya baktım. " 1 Saat önce geliyorsun hanfendi seni burda görecem. Yarın tempoyu da arttıracam. Başka bir itirazı olan yarın 7 de burda olacak gidip şimdi üzerinizi değiştirin."
KIZLAR SOYUNMA ODASI;
TESSANIN AĞIZINDAN
"Kızlar Miyaya ne olduğunu biliyormusunuz. Hafta sonu ona ne oldu?" Diye ortaya atmıştım. Adını bilmediğim bir kız "Onu geçen gün motor sürerken görmüştüm biriyle konuşuyordu..." Dedi.
Kimse biişi bilmiyordu. Bu her neyse bir sendrom falan olmalıydı Miya bu olamazdı. İstemiyordum, istemiyorduk...
Cesi İçeri girdi. "Kızlar biraz acele edin. Miyanın size gelip yine bağırmasını istemiyorsanız." Dedi. "Miyanın nesi var?" Diye birden sordum. "Çok meraklı olmak iyi değildir güzelim sen kendi işine bak pek deşme bu konuları." Dedi.
Anlamıyordum. Neden Ben? Bana neden yükleniyorlardı. Üzerimi giyinip odadan çıktım.
BASKET SALONU;
MİA'NIN AĞZINDAN
Üzerlerine pek çok gittiğimi biliyordum ama napabilirdim artık böyleydim. Saate baktım 15 dakikayı geçiyordu. 15 dakika vermiştim onlara sadece.
Tam kapıdan çıkarken... "Mia!!" Arkamı dönüp baktığımda Rayn bana seslenmişti. Ona baktım bana doğru yürümeye başlamıştı sahaya atladı ve yanıma geldi. "Kızlara bu kadar çok sert davranıyorsu ? Bir sorun mu var?" Dedi. Beni merak etmiş olması mutlu etmişti. "Bir sorun yok. Çok çalışmaları gerek. Antremanımı ilk kez izliyorsun bu daha hiç bişi!" Son kelimede biraz sesim yükseldiğini fark etmiştim. "Ama onlar için bu çok fazla!" Dedi. "Ne zamandan beridir bana onları savunuyorsun. Bu okulun kuralları böle ben ne dersem o olur!"
"İlk geldiğimde böle değildin! Noldu?" "Sen geleli ne kadar oldu ki!! Konuşuyorsun!" "Küçük Hanım!! Benle sesinizi yükseltmeden konuşun!" Dedi. Çok sinirlenmiştim. "Bir şey mi yapacaksın?! Çok korktum gerçekten!"
Raynla kavga ederken salonun boşaldığını fark etmemiştim. Başını evet anlamında sallamıştı. "İyi görürüz! Beklerim senle uğraşacak vaktim yok!" Dedikten sonra arkamı döndüm. Adım attığım gibi Rayn beni kolundan tutup kendisine çekti ve öpmeye başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞEN SEVGİLİM
RandomSadece mutlu olmak istemişti hayat edemedi onu mutlu. Küstü hayatla arkadaşlarıyla fakat istememişti küsmek Bir köşede oturmaya başlıyordu mutlu olana kadar. Özel yeride deildi arayan kişide hemen buluyordu. Bir pencere bit koltuk bir masa ve mas...