BÖLÜM 12- UNUTULMAZ ZAMANLAR

39 7 0
                                    

Dudakları dudaklarımdaydı o haz hiç bir yerde hissedilmezdi. İstemeden ona karşılık verdim. Ve öpüşmemiz gittikçe şiddetlenmişti. Her seferinde hem narin hemde tutkuyla öpüyordu ve birden kendimi geri çektim "Bu yaptığımız doğru değil." Dedim. Ve o bir kez daha dudaklarıma yapışarak beni duvara yasladı. "Umrumda mı sanıyorsun." Dedi ve öpmeye devam etti "Ben ne istediğimi gayet iyi biliyorum.!" Dedi ve bu sırada dudağı kıvrıldı ve beni öpmeye devam etti. Boyu uzundu ona karışıklık vermekte zorlanıyordum. Bunu anlayarak beni yukarı kaldırdı bacaklarımı onun beline bağlayıp destek aldım. Oda belimden tututarak bana yardım etti. Bir süre devam ettikten sonra salonun kapısı birden açıldı ve içeriye temizlik görevlisi girdi. Bunun yüzünden Rayn beni birden bırakmak zorunda kaldı. Beni birden yere indirmesiyle belim duvara çarptı. Acıdığı için suratım buruştu. Eline topu alıp bir kaç şut attıktan sonra topu bana atıp "dışarda bekliyorum." Diye fısıldadı. Spor çantamı alıp soyunma odasına gittim. Çıktığımda kapının az ilerisinde duvara yaslanmış sigara içiyordu. Beni gördüğü gibi yanıma geldi ve dudağıma bir öpücük kondurdu. "Belin hala ağırıyor mu?" Diye sordu. "Sıkıntı yok alışkınım." Dedim hafif bir tebessümle. Birden belimden tutup beni kendine çekti. Göğüsü göğüsüme bir sertlikle çarptı ve beni öpmeye başladı. "Telafi ettim." Dedi alaycı bir şekilde. "Hiç sanmıyorum." Dedim kendimi ondan çekip yürümeye başladım. Dışarı çıktığımda okulun boşalmış olduğunu fark ettim tek tük kişi kalmıştı Rayn'la ne kadar beraberdik ki? Üzerimi değiştirmemden kaynaklanıyordur. Herhalde...
Yürürken bir anda karşıma Beal (biyl) çıktı. Bileğimden tutarak "yürü gidiyoruz. " "Alla alla kim diyormuş? " dedim. "Bana hesap vereceksin küçük hanım! " İnanamıyorum Beal beni mi kıskanıyordu. "Sen kim oluyorsun!" Diye ona çıkıştım. "Kimmiyim? Bence sen daha iyi biliyorsun. Dedi. "Hayır bilmiyorum." "Aşık olduğun kişiyim Mia apaçık ortada benc inkar etme!" Ne saçmalıyordu bu? "Salakmısım sen neyin peşindesin? Götünden atacağın laflara bile benim karşımdayken dikkat etmek zorundasın!" Diye bağırdım. "Kabul et Mia sen hala bana sırıl sıklam aşıksın" dedi ve yanağımı okşarken "O lanet olası elini yüzümden çek!" Diyerek elini yanağımdan attım. "Daha fazla senle uğraşamıyacağım.!" Dedim ve yanından uzaklaşırken beni kolumdan tutu ve bu canımı gittikçe acıtıyordu. "Canımı acıtıyorsun bırak beni!!" Kolumu kurtarmaya çalıştıkça o her seferinde biraz daha sıkı kavrıyordu. "Bıraksana beni pislik!! " Diye bağırdım. Bir anda arkadan bir erkek sesi duydum "N'oluyor lan burda!!" Yüzümü o tarafa dönünce Rayn'ın olduğunu gördüm. Bu sırada yüzümde garip bir tebessüm oluştu. Yanımıza doğru yaklaşmaya başladı. "Sen kimin kızına bulaştığının farkındamısın?" Dedi. Bana kızı mı demişti? Yoksa ben mi öyle anlamıştım. Beal" Ne kızından bahsediyorsun sen?" Dedi. Rayn o sırada bir şiddetle beni Beal'ın yanından çekerek kendine çekti. Beni koluyla sardı ve "Gördüğün gibi? Anlayamadın mı?" Dedi ve bu sırada başıma bir öpücük kondurdu. "Birdaha uyarmam seni Beal ya uzak durursu ya durursu sonuçlarına ben karışamıyacağım için!" Dedi ve Beal'a göz kırptı "Şimdi defol git seni birdaha bu çevrede görmeyeceğim!" Dedi beni işaret ederek Beal bir anlık sinirle "Sana mı soracağım lan şerefsiz o benimdi ve halada benim! " dedi. Rayn beni bırakıp Beal'a yaklaştı ve BOOMM!! Beal Rayn'ın yumruğuyla yere yığıldı ve ona eğilerek "Bir daha ki sefere bu kadar acıyacağımı sanmıyorum! " dedi ve bana doğru yaklaştı sonra Beal'a geri dönerek "İstersen bir de Mia seçimini yapsın belki beni istemeyebilir" dedi bana dönerek göz kırptı ve tebessümle dudağı kıvrıldı. Onun bu karşılığından dolayı yüzüm tebessümle doldu.
Beni düşünmesi ve kararlarına saygı duyuyordu veya cevabını biliyordu. Beal'ın acı çektiğini görmek azda olsa beni incitti ama sonra kendimi toparlayıp bana yaşattıklarını aklıma getirdim. Ve onun yüzünden şimdi ailem yoktu...
Baya bir düşünmüş olmalıyım ki Rayn "N'oldu? Bir sorun mu var?" "Yok" dedim gülümseyerek "Ben kararımı verdim." Ve o anda Beal'ın suratında bir sevinç oluştu. Bu tam dalga gibi geçilecek gibiydi. Rayn ve benim aynı anda dudağımız alaycı bir şekilde kıvrıldı. Beal " seni dinliyoruz. Top sende." Dedi. Umutlu bir şekilde "Ve seçimim..." derken Rayn'a yaklaştım. Sonra Beal'a döndüm yüzündeki sevinç kaybolmuş gibiydi. Ve ben bunun karşısında hiç bir şey hissetmedim. Beal'a "Gerçekten seçimi mi merak ediyorsun?" Dedim o sırada Beal'ın içiini bir tebessüm aldı. Ve bir anda Rayna dönüp dudaklarına yapıştım. Rayn'da onu öpmeme karşılık verdi onu öpmeyi bıraktığımda ise nefesi nefesime alnı alnıma değiyordu ve Rayn Beal'a dönerek "O kadar zayıfsın ki, safsın ki o yaptıklarından sonra Mia'nın seni seçebileceğini nasıl düşündün!" Dedi acınası bakarak sonra bana dönerek "Bunu sana soracağım küçük hanım ve hesabın altından kalkamayacaksın. " dedi ve gülümsedi. "O zaman yardım edersin. " dedim hafif bir tebessümle o da güldü ve Beal a dönerken gülümsemesini sildi "Hala neyin derdindesin? Şurdan bir siktir olup gidemedin yol şu tarafta." Dedi ciddi bir şekilde. Beal zor olsada yanımızdan uzaklaştı...

DEĞİŞEN SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin