2- AİLEDEN UZAKLAŞMA

70 10 0
                                    

Günlerden cumartesi. Yeni bir gün koltukta uyuya kalmıştım yine. Kulağımda kulaklık ve çalan şarkı "Hoşçakal" olduğun hala göre şarkı. Olduğun hale göre kitap. Masamda duran kahveden ayılmak için bir yudum aldım o sırada annem içeriye girdi
- Kahvaltı hazır. Artık gelip bir şeyler yemeyi düşünüyormusun dedi.
...
- Artık bir şeyler yesen iyi olur. Baya zayıfladın dedi
...
Odadan çıktı... Artık kimseyle konuşmak istemiyordum sadece dışarıyı seyretmek ve öylece dalmak istiyorum. Hava bu gün güneşliydi. Perdeyi çekmeyi tercih ettim. Güneşten nefret ediyordum. Mutlu olan insanları görmek canımı acıtıyordu.
Kitabımın ön yüzünü çevirdim "sonsuz aşk" bu kadarda tesadüf olamaz dedim. Alt tarafı sevgilimden ayrılmıştım. Onu çok sevdiğim için mi oluyor diye düşündüm alakası yoktu olamaz dedim. Okumaya başladım...
1...2...3... Belki tüm sayfalar onu andırıyordu. İçim sıkılarak okumayı bıraktım. Nefes almak için kahvemden bir yudum daha alıp arkama yaslandım. Bacaklarım yine aynı şekildeydi. Karnıma dayamıştım. Kahvemi elime aldım ve bir yudum daha aldım dışarıyı seyretmeye başladım.
Depresyona giden insanlar saçını kestirirdi bende kendim kesmeye karar verdim. Gidip makası aldım vr aynanın önüne geçtim. Belimden daha aşağıda olan kumral saçımı enseme kadar bir anda kestim. İçim acımıştı. Sonuçta benim saçımdı. Kendimi aynanın karşısında seyretmeye başladım. Ne kadar ezik olduğumu insanların neden bana acıma gereyi duyduğunu ailemin neden bu kadar üstüme geldiğini...
Koltuğuma geri oturdum. Küçük kardeşim jack (cek) odaya girip tabletimi aldı. Normalde ona kızardım fakat kızma gereyi duymadım. Jack yanıma geldi ve;
- Abla iyimisin. Neden tabletini aldığıma kızmadın? Dedi
- Aldıysan çıkabilirsin dedim
Jack bu durumu garipsemiş olmalıydı ki koşarak çıktı. Nereye gittiğini bilmiyordum ama tabletim geri gelmeyeceği kesindi...
Saat 20.20 "biri beni düşünüyordu"
gibi saçmalıklar aklımdan geçti. Bugün çok çabuk geçmişti. Yatağıma doğru yürüyüp yorganımın altına girdim içi buz gibiydi. Ve bugünüde yine onsuz geçirmiştim...

DEĞİŞEN SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin