Giderayak

89 1 0
                                    

...ağlasam sesimi duyar mı sevdiklerim , teselli için yanımda olurlar mı? elimden tutup dokunabilirler mi bilemiyorum , ama gerçek olan , şu an durduramadığım gözyaşlarım , ve onları tutabilirler mi? dostlarım , canım öyle yanıyor ki , her şeyi yazmak istiyorum bu mümkün , ancak kelimelerin yetersiz kaldığı kadar üzüntülerim var benim yazmakla bitmez , sebebini anlatmayacağım bir hal bu , bu benim iç halim , ruhsal haritam , kendimi bu kadar zayıf göreceğimi hiç bilemezdim , eve geldiğimde hem ağlıyor hem bir yandan kendimi meşgul edecek bir şeyler aranıyordum , önceki gün Eminönü'nden Beyazıd meydanına gelmiştim , sahafları dolaştım yine heyecan yaptım buranın havası ve dokusu beni hüzünlendiriyor , dayanamadım elden düşme kitaplar aldım ,okuduklarımın etkisinde mi kaldım nedir , yoksa son günlerde yaşadığımız ayrışma ve terör şiddetinden mi , gerek toplumsal gerekse dünya olayları yüzünden sinirlerim zayıflamış olabilir mi? bir derde düşmüş gibi kendimi bu kadar zayıf göreceğimi hiç bilemezdim, eve geldiğimde hem ağlıyor hem bir yandan kendimi meşgul edecek bir şeyler aranıyordum, yeni başladığım tabloya gözüm ilişti başına geçip gelişigüzel fırça darbeleri vuruyorum, içinde benim de olduğum bir konu düşünüyorum, bir gökyüzü düşledim tuvalde , güneşi olmayan bir gök, ve güneşi görmeyen bir şehir kuracağım boyalardan, belki yüksek bir dağ veya az önce uzun uzun oturduğum yaşlı bir bank , bugün nedense hangi yöne koşsam yakamı bırakmıyor sıkıntılarım, kuru bir ağaç gibi belli ediyorum üzüntülerimi, saate bakmalıyım, okula gitmem gereken saate daha var, bu zaman zarfında belki birkaç gemi çizerim, belki de denize atarım kendimi ,ağlamam kesilir hem, fakat saçmaladığımı fark ediyorum, giderayak bir şarkının sözleri ile susuyorum...

..bana bir şeyler anlat
canım çok sıkılıyor

bana bir şeyler anlat, anlat

içimden içimden geçiyor

yanımdasın susuyorsun

susuyor konuşmuyorsun

bakıyor görmüyorsun

dokunsan donacağım!!!

içimde intihar korkusu var

bir gülsen ağlayacağım, bir gülsen

kendimi bulacağım

depremler oluyor beynimde

dışarıda siren sesi var

her yanımda susmuş insanları insanlar susmuş

içimde ölen biri var !!!...

beni susturan şarkıyı ilk defa mı dinliyordum yoksa sakinleşmiş miydim bilemiyorum ama bana iyi geldi ,bir müddet sessiz fırça hamlelerimle kendimi gezdiriyorum tuval üzerinde , iç dünyamın renkleri çoğalıyordu , aradan yarım saat geçti geçmedi artık hazırlanmalıyım diyorum ,evet tablo kendini göstermeye başlamış güneşsiz bir gökyüzü altında gri tonlarda bir deniz ve birkaç gemi, hayır !! yok ya !! atamam kendimi denize en iyisi gemilerin ardından bakmak , hayallerimi alıp gitmesinler yeter ki, hımm aslında güzel olmuş , giderayak bin bir sıkıntılı halimle bu tabloyu çıkartabilmişsem demek bende hala bu yetenek üst düzeyde , evden çıkıyorum , tamamdır saçlarım aynı hep , yine aynı dağınık mış gibi , sanki hiç tarak vurulmamış hissi ile çıkıyorum, okula gitmeden giderayak fırından arkadaşlarım için simit almalıyım...

19.11.2015

Kendime MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin