Meydan Okuma-Hakkımda 20 Bilgi

470 12 2
                                    

caliente02 'nin meydan okumasını kabul ediyorum. Hakkımda 20 bilgi... Bakalım neler çıkacak...

1-Adım Deniz. 90'lıyım. Biraz yaşlıyım wattpaderlara göre değil mi? :D Nerede yaşadığım pek belli değil. Her an her yerde olabiliyorum. Bazen Tokyo, bazen İstanbul, bazen Eskişehir...

2-Tuhaf biri olduğum su götürmez bir gerçek. Ne zaman ne yapacağım belli olmaz benim. Kitaplarım da öyledir. Yazmayı ve okumayı severim. Ama ufkumun çok geniş olduğunu düşünmüyorum.

3-Mazoşist, sadist yanlarım vardır. Duygusallık desen o da fazlasıyla mevcut. Tanıyan bilir. :)

3-Çok bir kişinin okuyup seveceğini sanmam. Ama yazıyorum kendimi işte. Pek vasıflı değilim. Okul anlamında bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Edebiyat okuyorum. Geç kalmış olsam da. Sayısal bir zekayla ilk öğretimi bitiren ben lisede ticareti, muhasebeyi yalayıp yutmuştum. Bitirmeden bırakıp evlendim son sınıfta. 7 yıl ara verip sonradan kaldığım yerden devam ettim. Şimdi de söylediğim gibi lisans öğrencisiyim. Ama sözele geçtim nasıl olduğunu anlamadan.

4-Wattpad en sevdiğim ortam diyebilirim. Girmediğim gün yok. Ama bu aralar okumam azaldı. Belli bir çevrem oldu burada. Sevenlerim de sevdiklerim de oldu. :)

5-Dizi ve filmleri baya severim. Ama bu aralar pek izleyemiyorum. Asya dizileri candır. En çok da Tomo candır. Aşığım aşık ulen! Filmlerden de serileri çok severim. Lord of The Rings, Harry Potter, Hobbit, Karayip Korsanları, Hızlı ve Öfkeli...

6-Wattpadde seri kitapları pek sevmesem de Tecavüz serisini, Solucan serisini, tabii bir de Sarışın serisi var bunları çok beğendim. Sahte Güz, Ölüme Fısıldayan Adam beni öldüren kitaplar...

7-Farkettim ki kitaplardan ibaretmiş hayatım. Başka bir şeylerden bahsedeyim. (Çok da önemli ya! :) )
Çok uyuyan, tembel, bazen de umursamaz biriyim. Gıcık olduğum da ayrı bir gerçek. :)

8-Yazmayı çok seviyorum. Hayallerimi, sevinçlerimi, hüzünlerimi yazmayı çok seviyorum. Üç tane yazdığım kitap var. Üçünde de benim çokça parçalarım var. Hepsinin birleşimi benim işte.

9-Aşık olmuş şanslı insanlardan biriyim. Aşka aşık biriyim. Anlatabiliyorum da ayrıca bence aşkı. Hem öyle bir anlatırım ki insan aşık olmak ister.

10-10 yıldır evliyim. Çocuğum yok. Ama mutluyum. Biraz sorumluluk sahibi olsam daha mutlu olurum ama. Şanslı hissettiğim bir başka konu da eksiksiz yaratılmış olmam. Çok fazla güzel değilim ama bir kusurum da yok. Yani engel anlamında. :)

11-Liseden beri duyduğum ve farkında olduğum bir şey; gözlerim çok güzel. Bu konuda hiç mütevazı değilimdir.

12-Etrafımdaki insanlar tarafından burnum çok büyük görülür. Tamam büyük de en azından kemerli değil. Burnumla ilgili türlü çirkin şakalara maruz kalıyorum. ;)

13-Uğursuz sayıya geldik. Batıl inançlarım yoktur.

14-Asosyal birine göre epey arkadaşım var. Çocukluğumdan beri birlikte olduğum arkadaşlarımla şuan aynı şehirde değiliz. Ama görüşüyoruz. Yeni arkadaşlarım da var. Bir tane var ki hele cadalozun teki. Ama çok seviyorum kendisini. O da bilir. Yaşına göre oldukça olgun olan arkadaşlarım iki tane oldu. Biri de bana meydan okuyan Büşra.

15-Kendim hakkında yazılacak pek bir şey bulamıyorum. Mesela ne olabilir? Ortalama güzelliğe sahibim Allah'a şükür. Aldatılmamış bir kadın olarak güzel görebilirim kendimi ha? :D

16-Çok hayalim vardır benim. Zaten yılların hayalperestiyim. Tecrübeliyim bu konuda. En büyük hayalim de Tokyo'ya gitmek ve oradaki o güzellikle tanışmak. Umarım olur.

17-Küçümsenen işlerim kitaplarım, benim bebeklerim... Ömür boyu yazmak istiyorum. Vazgeçmeyi de düşünmüyorum. Ki vazgeçmem için bir sürü etken var. Yarışmada elendim maalesef. :(

18-Evet ne kaldı? Mesela müziği çok seviyorum. Günüm geçmez müziksiz.

19-Güçlü bir insan olduğunu düşünüyorum. Sabırsız görürüm kendimi. Ama vaktiyle 6 yıl çok beter şeylere sabretmişliğim var.

20-Kötü biri değilimdir. Ama kırdığım kişiler olabilir. Düşman olduğum insanlar da var. Ama onlar insanlığa yakışmayacak şeyler yaptıkları için bana, düşmanlık çok da büyük bir şey değil bence. Neyse sözün kısası farklı ama sıradan, erdemli ama manyak, sabırsız ama bir şeylere mazoşistliğe varacak kadar dayanan, akıl almayacak biriyim...

Beni anlattığına inandığım bir şarkıyı da medyaya koyuyorum. :)

Şimdi ben de pandam olan candyseker 'e meydan okuyorum.
caliente02 sana da selam Büşra'cık.
Okuyanlara öpücükler <3

Vuslat #Perspektif2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin