♦I♦

5.2K 231 7
                                    

"Mami? Nemusíš mi zametať za zadkom." odrazil som sa. "Áno, prídem." prevrátil som oči. "Nie nepôjdem." prevrátil som oči. "Ty si sa mi hrabala pod posteľou?" zhúkol som, tak toto je moc. "Ak pestuješ trávu tak si vlastne kvetinár." vysvetlil som. "Nieje to moje." prevrátil som oči. "Vypadávaš mi, milujem ťa." a zavesil som. Mama mi našla trávu pod posteľou, úžasné. Ja toho Anjelika zabijem. Ešte som sa pár krát odrazil a už som bol pred jeho domom. Otvoril som dvere a zazjapal. "Horan! Ty blonďaté hovno! Mama mi našla tvoju trávu!" zhúkol som z plných pľúc.

"Šak nech si dá." zišiel schody a mykol plecami.

"Moja mama a tráva? Pff." hodil som sa na gauč. "Kde je Lili?" zhrbil som obočie.

"Tu som bráško." prišla dole len v košeli. Len. Prevrátil som oči.

"Asi ťa vykastrujem." pozrel som na Anjelika.

"To by potom nemal kto nakladať tvoju sestru." hodil som po ňom Pluta. Asi si hovoríte prečo nemám Mickiho- Horan chcel Mickiho aby ladil s Lili.

"Kde ideme?" spýtala sa z kuchyne.

"Kde môžu ísť 18-ročný teenegery bez peňazí?" spýtal som sa.

"Do DARKU." usmial sa Niall a Lili prišla a hneď prevrátila oči.

"Ja sa na tom nenaučím jazdiť ani keby ste mi kúpili tuleňa." odpila si z poháru.

"Nestáčí ti keď ťa zobereme do Zoo?" spýtal sa Anjelik.

"Odvtedy odkedy sme zabudli v medvediom výbehu Luckyho, nechcem o Zoo ani počuť." musel som sa zasmiať. Chudák Lucky, bola to prvá a posledná brigáda. Stráženie psov, pff. Započul som poštára ako hodil listy cez dieru. Hneď som vstal aby mi Lili nečistila žalúdok ohľadom Luckyho a prešiel listy.

"Kurwa Horan ty máš také dlhy." zasmial som sa. Ale posledný list bol od nejakej Mitchie Green. Zhrbil som obočie. "Horan?" došiel som k ním. "Kto je kurwa Mitchie Green?" hodil som po ňom list a pola jeho grimasy usudzujem že ani on nevie.

"Tak to otvor." povzbudila ho Lili.

"Bojím sa." prezrel nás a ja som sa nechápavo zatváril."Čo ak je to nejaka kurwa s ktorou som sa vyspal a teraz chce alimenty na to retardované decko!" prevrátil som oči.

"Tak to otvorím ja." vytrhol so mu list. "Kurwa." zhrozil som sa."Veľa písmen." prevrátil som oči a začal nahlas čítať. "Drahý pán Horan...ty kokos ona ťa oslovila priezviskom!" dodal som. "Nedokázala som sa spojiť s Jakom Stormom alebo Lili Stormovou a tak píšem vám. Žijem na Floride už od narodenia a musím napísať nejakým príbuzným London Horanovej. Ty píčo, ty si si ju vzal?" hodil som očko na Horana.

"Ti jebe?" podišiel ku mne. "A potrebujem vám oznámiť ako jej manželovi že neplatí nájom už vyše 1 roku takže potrebujem aby ste to nahradili ako jej manžel vy. Ďakujem, s pozdravom Mitchie xx." dočítal a ostal zaseknutý.

"Ty si si vzal London." zvískla Lili.

"Asi by som o tom vedel!" oponoval Horan.

"Kto ti bol svedkom?" zhrbil som obočie.

"Veď sme mali 17! Kto by nás oddal?!" pretrel si čelo. "Počkať." spozorneli sme. "London žije?" zhrbil obočie a ja so si prečítal dátum.

"Poslané pred týždňom." skontroloval som. "Je tu jej číslo! Zavolaj tej Mitchi!" podal som mu list kde bolo jej číslo aj číslo účtu. Horan neváhal a hneď vytočil číslo.

"Ehm, dobrý tu je Niall Horan." povedal nervózne.Mňa asi jebne.

"Daj to na reprák ty čúrak!" buchol som ho do hlavy a on poslúchol.

"Och pán Horan. Asi vám už prišiel list. Nejaký problém?" preboha je taká milá.

"Áno, hneď niekoľko. Prvý viete London nieje Horanová ale Darlingová, a druhý taký dosť zásadný, je mŕtva." povedal už kľudne.

"London Darlinogová? V papieroch má vaše priezvisko." očividne aj tá tetka bola mimo.

"Ale je mŕtva!" už zvýšil hlas.

"Takže mi chcete nakecať že tá London Darlingová, ktorej sme dali skatebordy do rakvy. Tá ktorá pred nami ležala bledá v truhle. Tá ktorá bola pred našimi očami spustená a zakopaná. Žije teraz na Floride?" zhrnul to čo mu tá žena povedalo.

"Áno." ozvalo sa.Prezrel som každého pohľadom.

"A kurwa." zložil.

"Urobíme si výlet na Floridu?" spýtala sa Lili.

Bad, Bad girl  2 >SK< •Dokončené•Where stories live. Discover now