Pozrela som von a uvidela len tunel, nad ktorým jazdili autá ale on samotný bol prázdny. Nevidela som mu do konca, bol naozaj desivý.
Jej štýl.
Vyšli sme z auta a hneď som stúpila do blata popri asfalte.
"Boh ma miluje." zaironizovala som.
"Nejdem ťa prenášať." hneď vyštekol Jake.
"Budeš musieť." povedal Niall, ktorý už držal Lili na rukách ako nevestu.
"A kto prenesie mňa?" zakňučal James.
"Skús tou kružnicou priťiahnúť nejaký magnetický kamión alebo čo. Stačil by aj nákupný vozík z tesca." mávla som rukou konečne.
"Bože, to vyzerá desivo." čupol si Jake a pozeral do tunelu.
"Nemáte na lampy?" spýtal sa Niall.
"Tento tunel nebol používaný pekne dlho. Ja so ségrou sme tu chodievali kvôli tomu, že je zašitý a nehrozilo nám žiadne nebezpečenstvo." mykol plecami James.
"Iba, že by sa zrútil." povedal sarkasticky Jake.
"Prenes ma cez to blato." buchla som do Jakea a s ťažkým povzdychom spravil čo som kázala.
Dokonca ma preniesol až do stredu asfaltky. Aká to vďaka.
"Mňa tam nedostanete." pípla Lili.
"Ani mňa." dodala som.
"Bože, pre toto ste o tom ani nemali vedieť." vydýchol Jake.
"Čakali ste snáď vilu? Osvetlenú? Niekde na námestí?" povedal neveriacky James a sebavedomo sa postavil pred nás. "Toto je presne to, čo som čakal." otočil sa na nás a slabo sa usmial. Neváhal a smelo spravil krok vpred.
Každý sme na seba pozreli a nakoniec sa za ním vyslal Jake. Neskôr Lili stiahla za ruku aj Nialla. Nemala som na výber a rozbehla sa za nimi aj ja.
"Vidíte niečo?" špetla som v tme.
"Dávajte pozor." varoval Niall.
Niekto zapol mobil a ten ma oslepil.
"Vypni to ty kretén!" štekla som a pretierala som si oči.
"Nemám svetlo, takže toto musí stačiť." ignoroval moju poznámku Jake a ujal sa miesta hneď za Jamesom, ktorý stále smelo kráčal.
"Aký dlhý je?" spýtala sa Lili.
"24 cm ale na čo to bude tebe?" povedal Jake.
"Bože,..." vydýchla som. "Perverzné prasa!" buchla som ho do ramena.
"Ty si drž sukňu." šťuchol do mňa prstom.
"Nikdy som na jeho konci nebol." odpovedal James. "Veľmi dlhý." dodal.
ČTEŠ
Bad, Bad girl 2 >SK< •Dokončené•
TeenfikceUž nám známa skupina Lili, Niall a Jake sa rozhodne navštíviť teplú Floridu aby našla dievča, ktoré zamiešalo karty v ich životoch. Otázka je jednoduchá, je toto dievča London? Ako sa zmenia ich životy? ...