"Už tam sme?" spýtala som sa asi 5-tý krát. Moje ruky som si necítila. Nechodila som, iba som sa prehupovala z nohy na nohu a dúfala že ma Jake nepodkne.
"Ešte raz to povieš tak mi praskne hlava." povedal nazúrene.
"Ty fakt zle zvládzaš hnev." prehodila som a prevrátila oči.
"Keď ma sereš." kopol do kamienku pred sebou. Citlivka. "Aha!" zastavil a ukázal na pumpu asi 20 metrov od nás.
"Jake! Dokázali sme to!" zhúkla som víťazne a začala som utekať, Jake bežal za mnou aj s nádobami. Bola som šťastím bez seba.
Keď sme boli konečne na mieste, Jake natankoval plné nádoby.
"Máš na toľko benzínu?" spýtala som sa nakoľko mi to prišlo na tak 30 libier. Jake dotankoval a zhrbil na mňa obočie.
"Ja?" ukázala na seba.
"No..." pozrela som zmetene. "Ty!" ukázala som na neho.
"Ale ja nemám peniaze! Lili ti žiadne nedala?" vyšpulil tie jeho kukadlá.
"Nie!" povedala som naštvane a kopla do toho zasratého stroja.
"To nemyslíš vážne!" chytil si hlavu a zaťal sánku.
"No myslím!" zhúkla som na neho a už mu chcela buchnúť do hrude od hnevu ale stopla som sa a dala ju späť k hrudi. Zakryla som tvár rukami a zavrela očami. Hlavne kľud, niečo vymyslíme.
"Pfff..." ozvala sa vedľa mňa a tak som zložila ruky a zatvárila sa alá Problém?! "...a ja že nezvládam hnev." dodal posmešne s rukami na prsiach. To už vo mne vybuchla sopka.
"Zdochneš!" zhúkla som a skočila na neho. On mi však šikovne chytil ruky a odsunul ma a tak som zbytočne vzpierala. On sa zase uchcechtol. Ja ho tak nenávidím.
"Kľud!" povedal a ja som uvolnila moje päste a neskôr aj tvár. "Radšej rozmýšľaj." pustil ma a zahľadel sa na trávu oproti pri pumpe.
Ja som pozrela na zem a dúfala v nápad.
"Prečo proste neutečieme." vydýchla som len tak bez rozmyslu. Bol to len taký nápad, akože zo srandy ale Jake na mňa pozrel vážne. "To bol žart." povedala som ale on pozrel na fľaše a na mňa.
"Bež!" povedal a zobral jednu nádobu. Spravila som to isté ale bohužiaľ, tie nádoby boli kurwa ťažké a tak sme "ubehli" asi dva metre- teda ja.
"Hej!" zhúkol chlap pri vchode do pumpy. Mal červenú šiltovku a červeno- žlté tričko a okuliare. Taký typický šprt na letnej brigáde. Jake sa otočil späť aj so mnou. Chlapec k nám zatiaľ dobehol. "Vy ste to chceli ukradnúť?" spýtal sa vydesene.
"Nie, chceli sme to darovať deťom v Afrike." povedal ironicky Jake.
"Musíte zaplatiť!" povedal zdesene a vypleštene.
"Fakt? Sme nevedeli." prevrátila som oči. "Problém je že nemáme peniaze." vysvetlila som.
"Ako to?" spýtal sa chlapec a svoje modré oči zapichol do mňa. "Okradli vás?" spýtal sa zase tým jeho vydeseným pohľadom. Jake a ja sme si vymenili prefíkané pohľady a naraz povedali:
"Áno." povedali sme naraz.
"A ju znásilnili." ukázal na mňa Jake a tak som pozrela bolestne na chalana.
"Áno." chcela som spustiť falošný plač ale bola som dehydratovaná, takže to odkladám. "A to som bola panna!" zahrala som na chudinku.
"To je hrozné!" povedal súcitne. "Prečo si ju neochránil?" pozrel na Jakea.
Mysli Savannah!
"Boli asi 20-ti. On ich všetkých zatiaľ bil- chcel sa ku mne dostať ale bolo neskoro." pozrela som na zem aby som tlmila smiech- takže Jake ich bil? No asi...
"Takže vy spolu chodíte?" spýtal sa chlapec.
Udrž to! Nesmej sa!
"Áno." povedal Jake ale bolo cítiť škrípanie zubov. "Stopli sme jedno auto, slobodná matka a jej 5 detí. Sú ochotní nás zaviesť do mesta." povedal Jake.
"Ale ja budem mať zle ak vás nechám." pozrel smutne na Jakea a tak som zdvihla hlavu.
"Tá matka bola týrana." dodala som smutne.
"Naozaj?" povedal s obočím vo vlasoch a slzami v očiach.
"A boh vie či nie je moja..." odmlčal sa. "..priateľka..." pritisol si ma k sebe a ja som nemohla odolať naším spoteným telám ako sa o seba obtierali. Na toto nebude účinný ani deodorant- na druhej strane, Jake má dobré telo. "...tehotná." dopovedal a smutne na mňa pozrel a ja som mu jeho herecký výkon pochopiteľne vrátila.
"To snáď nie!" povedal už odrovnane. "Tak si ich berte!" povedal smutne s rukami na srdci a pohľadom debila v tvári. Ja a Jake sme smutne zobrali nádoby a pomalým krokom sme odchádzali.
"Ďakujeme." zamumlala som akože idem plakať.
Nenápadne som sa otočila či tam ten chlapík ešte je ale nebol.
"Takže tehotná?" povedala som posmešne.
"Týrana matka?" chcel sa smiať.
"A 5 detí? Ukáž mi auto pre 8-ich." odpalkovala som ho smiechom.
"Zaslúžime si Oskarov!" podotkol.
Ahojte! Ako správna virálna sviňa sa musím pochváliť za tento ultra sexy -hot - nadržaný. dokonalý príbeh, ktorý sme napísali a vymysleli spolu s mojou najlepšou kamarátkou @Ancikrist . Bola by som rada keby sa našla dobrá duša a zasvätila päť minút na prečítanie prvje časti a následnej zanechania komentíku! ďakujem ♥
Odkaz:
https://www.wattpad.com/story/79063210-trouble-girl-sk
(btw odkaz je aj v externom odkaze- a priznám že som s tým prvý krát pracovala)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad, Bad girl 2 >SK< •Dokončené•
Genç KurguUž nám známa skupina Lili, Niall a Jake sa rozhodne navštíviť teplú Floridu aby našla dievča, ktoré zamiešalo karty v ich životoch. Otázka je jednoduchá, je toto dievča London? Ako sa zmenia ich životy? ...