Niall nás už čakal v aute. Divila som sa. Lili sa ma držala za rameno a následne nastúpila dopredu.
Ja som si vzadu sadla ku veľkému plyšákovi jednorožca, ktorý zaberal celé sedadlo. Zdvihla som obočie a štuchla do neho.
"Niall?" no nič sa neozývalo. "Niall!" tresla som po ramene.
"Nepitvi ho teraz!" zhúkol Niall už vystretý za volantom. Unavene si pretrel oči.
WTF?
"Čo?" spýtala som sa.
"Čo?" zopakoval a pozrel sa na mňa.
"Ten kretén spal." zasmiala sa Lili.
"Nespal!" ohradil sa.
"To je jedno." zamumlala som. "Čo je toto?" spýtala som sa.
"Jaj to." usmial sa Niall. "Bereme ešte jedného chalana, je to jeho." povedal a pretrel si oči.
"Si v pohode?" spýtala som sa.
"Treba mi cikať." ozvala si Lili a zapálila si cigaretu.
"Na pumpe budeme hneď." zašepkal Niall s rukami na očiach.
"Nevyzeráš v pohode." zamumlala som.
"Vyzerá ako pavúk." zasmiala sa Lili a vydýchla dym.
Niall po nej hodil nechápavý pohľad.
"Máš 8 očí." mykla plecami a vyložila si nohy von cez okno. "Aha!" zhúkla. "Jaka a Calum!" ukázala na dvoch chalanov blížiacich sa k autu. Calum? Slabé črty Aziata.
"Calum?" hodila som pohľad na Nialla nakoľko moja Wikipédia číslo jedna bola v opilom stave.
"Kamarát, mal sedieť ale nejako sa z toho vysekal nakoľko nemal 18 ale jeho brat to šťastie nemal." zhrnul Niall.
Jake spolu s Calumom nasadli.
Calum zobral jednorožca na kolená a Jake si sadol z druhej strany. Bola som v strede.
"Savannah?" zdvihol obočie Calum. Slabo som prikývla- nevyzeral triezvo.
"Ja som Calum a toto je Bob." ukázal na jednorožca.
"Oukej." vydýchla som spomalene.
"Ako to dopadlo Jake?" spýtala sa Lili Jakea.
"Fajn." hodil po mne kľúčik Jake. hneď som ho dala do vrecka.
"Vďaka." povedala som. Jake nevyzeral zrovna nadšene a jeho pohľad patril krajine za nami.
"Ideme na pumpu zlato." hodila špak z okna Lili.
"Viem." zamumlal Niall.
"Nevyzeráš triezvo." ozval sa Jake. Jake je nejako bez nálady.
"Som." odpovedal krátko Niall.
Zvyšok cesty hralo rádio. Calum sa hral s Bobovimi kopytami, Lili sa škerila na asfalt a spievala pesničky preložené do jej aktuálneho jazyka, Niall sa snažil udržiavať otvorené oči ale moc mu to nešlo a hlavne, keď nabral nejaké koše, Jake sledoval bez nálady chodník a ja som sedela a rozmýšľala ako nasadzujú policajti púta jednorukým ľuďom.
Nakoniec Niall zastavil pri pumpe.
Calum zaspal na Bobovi, takže sme ho nebudili.
Niall natankoval a zo zívnutím zašroboval niečo na aute.
"Koľko je hodín?" zohrievala som sa trením rúk o ramená.
"Tri ráno." povedala Lili a vyšla z auta no hneď spadla na pysk a začal jej krvácať nos. "Do piče!" postavila sa a začala skákať po betóne. "Vyzerá to zle?" spýtala sa ma.
Vyzeralo to hrozne.
"Nie." odpovedala som.
"A kurva." dodala a priložila si ruku na ústa.
"Choď na wc-ko." ohlásil sa Niall spoza volantu. Keby sa neozval prisahala by som, že spí.
Jakeova postava sa vytratila dnu do budovy zaplatiť benzín.
Zobrala som Lili popod ramená a zašla s ňou zozadu na pumpu kde boli wc-ka. Hneď som zasvietila a Lili sa rozbehla k záchodu kde hodila šabľu. Vytiahla som pár servítok a následne jej ich podala keď sa pri ňom zvierala.
"Vďaka." hlesla.
"Pohoda." usmiala som sa. Nikdy, podotýkam, nikdy nebudem piť.
Postavila sa a vyzula si štekle, ktoré následne hodila do záchodu a potom spláchla.
Vypleštila som oči ale ruky som teda dnu nestrčila.
Lili už stála nad umývadlom a snažila sa vytiahnuť si malé borovicové ihličky z vlasov.
"Ten nos je asi zlomený." dotkla sa ho a sykla bolesťou.
"Asi hej." žiadna novinka ale podišla som ku nej a videla krv ako sa valí z nosu.
V tom si Lili vyzliekla tričko. Vyjavene som na ňu civela.
Och bože ľudia! Ja sa ospravedlňujem ale úplne mi ušlo ako rýchlo ten čas ubehol a zrazu BUM! Štyri dni žiadna aktualizácia. Upsss :D
ESTÁS LEYENDO
Bad, Bad girl 2 >SK< •Dokončené•
Novela JuvenilUž nám známa skupina Lili, Niall a Jake sa rozhodne navštíviť teplú Floridu aby našla dievča, ktoré zamiešalo karty v ich životoch. Otázka je jednoduchá, je toto dievča London? Ako sa zmenia ich životy? ...