Silne som zatlačila rukami a nahodila kyslú grimasu. Auto sa pomaly pohlo dopredu asi o dva centimetre. Lili pri mne nevyzerala o nič lepšie. Niall pri nej bol červený ako paprika.
"Ste moc pomalí!" ozval sa Jake spredu. On totižto sedel za volantom.
"Tak si to poď robiť sám!" zhúkla som a kopla nazúrene do nárazníka. Mne tu nikto po hlave skákať nebude.
Jake ako raketa vyšiel z auta a hneď bol pri mne.
"Čo si myslíš že robíš?!" zhúkol a kontroloval nárazník.
"No hovno! Tlačím tu tvoju kraksňu!" ukázala som na nejakú zmes kovu a starej farby, ktorá sa márne snaží zakryť hrdzu.
"Je to moje prvé auto! Pozor aby si nešla do mesta pešo!" zdvihol výhražne prst a jeho hnedé oči naberali na agresivite.
"Mňa nezastrašíš!" založila som si ruky na hrudi.
"Mala si ostať v Amerike!" vypľul.
"To sa ma malo dotknúť?" zdvihla som obočie. "Nie som žiadna padavka!" strčila som mu do pliec ale on sa nepomohol ani o centimeter.
"Ty si totižto piča!" penil ako zúrivý pes a ja som na tom nebola o nič lepšie. Už som sa ho chcela dotknúť nejakou štipľavou urážkou ale Niall zasiahol.
"Ste ako pes a mačka!" a odsunul nás od seba. Ja som ho prepaľovala pohľadom a on na tom nebol o nič lepšie. Práve naopak, išiel z neho vyskočiť druhý človek. "Lili pôjde za volant a my traja tu ostaneme.Budme v strede." skákal pohľadom zo mňa a Jakea.
Raz ho zabijem. Nie v spánku, ale pomaly, tak aby všetko cítil a prosil o život.
Jake zo sebou trhol a ťažkým výdychom si ruky položil na auto. Následovala som ho a potom aj Niall.
"3-2-1.." povedal Niall a všetci sme na povel zatlačili. Auto sa pohlo o celkom dobrý kus.
♦ ♦ ♦
"Pumpa je odtiaľto asi 20 minút." povedala Lili s pohľadom na mape.
"Len aby si nepozerala iný ostrov." uchechtol sa Jake. Lili si spravila z mapy šilt a držala si ho nad čelom. Pohľadom skúmala okolie.
Tráva, oblaky a jedna asfaltka. Super.
"Možno sme hrozne blízko len o tom nevieme." mykla plecami Lili.
"Mali by sme tu dvaja ostať a dvaja ísť na pumpu po benzín." navrhla som.
"To je dobrý nápad. Lili a ty máte jediné nabité mobily, takže jedna pôjde na benzínku a druhá tu ostane." povedal Niall zamyslene.
"Ja nikde nejdem, stratím sa." vyfúkla so svojím top šiltom Lili.
"Ja na tu benzínku pôjdem, ale neviem cestu." mykla som plecami a pozrela s nádejou na Nialla.
"Mohla by si ísť s Jakeom." pozrel na Jakea s úsmevom, škodoradostným.
"Nepripadá do úvahy." hneď zmietol Jake s rukami na prsiach.
"To je prvá vec v ktorej sa zhodneme." ukázala som na Jakea.
"Tak pôjdem ja." prevrátil oči Niall. "Idem po nádoby." podišiel ku kufru a vytiahol 2 plastové nádoby.
"Nemôžeš ísť." povedala Lili. "Ak je to tá pumpa kde sme tankovali pri ceste na letisko." prerušila ho Lili.
"Tak je to Shell. " zabuchol kufor Niall a podal nádoby mne a Jakeovi.
"No a?" zhrbila som obočie.
"Má zákaz tam ísť." mávla rukou Lili. Chcela som sa pýtať ale Jake ma prerušil.
"Tak poď, ešte dnes chcem byť doma." a potiahol ma za ruku smerom od auta.
Kráčali sme po horúcej asfaltke, už sa Niall a Lili strácali z dohľadu.
"Odkedy je v Anglicku tak horúco? Nemá tu pršať?" doslova zo mňa lialo.
"Netuším, a to tu žijem." vydýchol Jake. Vláčila som sa a každým krokom strácala balanc. Som z toho všetkého unavená a hlavne spotená.
Nenápadne som zdvihla ruky že sa naťahujem a očuchala sa. Nebolo to zas také zlé.
"Ako dlho ešte?" prosila som Jakea.
Pozrel na mňa neveriacky. "Kráčame asi 2 minúty." povedal. Toto bude na dlho...
ESTÁS LEYENDO
Bad, Bad girl 2 >SK< •Dokončené•
Novela JuvenilUž nám známa skupina Lili, Niall a Jake sa rozhodne navštíviť teplú Floridu aby našla dievča, ktoré zamiešalo karty v ich životoch. Otázka je jednoduchá, je toto dievča London? Ako sa zmenia ich životy? ...